Талайына жазылған тағдыры еді...

Аймақтар
23.12.2022, 11:03

Оның маңдайына жазылған тағдыры теміржолшы болу екен. Қайсар мінез бен темірдей төзімді қажет ететін теміржолшы кәсібінің қиындығы жетерлік. Нағыз теміржолшы болып қалыптасу үшін барлық қиындық-кедергілерді еңсеру қажет. Сағын Темірханұлының бойында осы қасиеттің бәрі болды.

Атырау темір жолының дамуына бір кісідей үлесін қосқан Сағын Сейлхановтың бақилық болғанына бір жыл өтіпті. Қазақта «өзі болған жігіттің түп атасын сұрама» деген мақал бар. Сағын білімді, айналасына қайырымды да мейірімді, арын сақтап, адалдықтан аттамаған, жігерлі де қайсар, көппен сыйласа білетін, үлкенге інілік ізет, кішіге ағалық қамқорлық таныта білген азамат болды.1962 жылы желтоқсан айында Атырау өңірінде дүниеге келген, тірі болса алпыс жасқа енді толар еді...  

Гурьев теміржол техникумын автотелемеханика мамандығы бойынша бітіріп, еңбек жолын 1982 жылы электромонтер болып бастаған ол тұп-тура 40 жыл еңбек етіп, дистанция бастығы қызметіне дейін көтерілгені – еңбекқорлығы мен таудай талабының, қайсар мінезінің нәтижесі деп ойлаймын.  

1987 жылы Батыс Қазақстан темір жолына қарасты Атырау белгі беру және байланыс бөлімшесіне ауысты. Өндірістен қол үзбей, Алматыдағы теміржол институтын «инженер-электрик» мамандығы бойынша бітіріп шықты. Білімі мен тәжірибесі келіскен маман көзге түспей қалмады. 1995 жылы Құлсары белгі беру және байланыс дистанциясы бастығының орынбасары болып тағайындалып, төрт жылдан соң дистанция бастығы болып 18 жыл 6 ай аянбай еңбек етіп, тер төкті.  

Құрамында 150-ге жуық жұмысшысы бар ұжымды аймақтағы ғана емес, Батыс Қазақстандағы үздіктер қатарына көтерді. Мақат және Бейнеу аралығындағы теміржол байланысы жүйесінің қызметін жүзеге асыратын дистанция жылма-жыл ақаусыз жұмыс жасап, жоғары техникалық- экономикалық көрсеткіш деңгейінен көрінді.  

С.Сейлханов басқарған жылдары мекеменің жағдайы едәуір жақсарып, өндіріс жаңарғанын сол кездегі көзкөргендер растайды. Дистанцияның техникалық базасы нығайтылып, ішкі еңбек тәртібі, жұмысшылардың жауапкершіліктері күшейтілді. 1995-2005 жылдары аралығында дистанцияға қарасты Мақат-Бейнеу аралығындағы бекеттерде ескі ШРШ типті релелік шкафтар жаңа ШРУ-М түріне түгелдей ауыстырылды. Ал 2003 жылғы қыркүйек айында Бейнеу-Оазис телімі Қазақстан темір жолының құрамына еніп, дистанцияның ұзындығы 80 шақырымға өсті. 2005 жылы Маңғышлақ-Құлсары бекеті аралығында ұзындығы 50 метр, биіктігі 11 метр, ені 9 метр, салмағы 506 тонна болатын аса көлемді, темір жол тарихында болмаған жүк өткізу ойдағыдай жүзеге асырылды.  

2014 жылы «ҚТЖ» ҰК» АҚ Атырау магистральдық желі бөлімшесінің бас инженері болып ауысып, өмірінің соңына дейін еңбек еткен Сағын Темірханұлын аймақ теміржолшылары ұмытпайды.  

Меңдібай ХАЙРУЛЛИН, Құлсары

 

Жаңалықтар
19.05.2025
Теміржолшылар климаттық өзгерістер жағдайындағы еңбек қауіпсіздігі мәселелерін талқылады
Жаңалықтар
19.05.2025
Машинист трактормен соқтығысуға жол бермеді
Жаңалықтар
19.05.2025
Студент темір жол станциясында суицид жасамақ болған азаматты құтқарып қалды
Станция тынысы
19.05.2025
Шиелі теміржолшылары жоғары көрсеткішке қол жеткізді
Инфрақұрылым
19.05.2025
ҚТЖ басшылығы Балқаш – Достық және Алтынкөл – Жетіген учаскелеріндегі инфрақұрылымдық жобалардың жүзеге асырылу барысын тексерді
Қауіпсіздік
19.05.2025
Жетісу облысында көлік пойызбен соқтығысты
Жаңалықтар
16.05.2025
Астанада Ақтау портында жаңа контейнер хабының құрылысы талқыланды
Спорт
16.05.2025
Жеңіс күні қарсаңында теміржолшылар арасында шағын футболдан турнир өтті
ҚТЖ келбеті
16.05.2025
Қырағы кезекші — қауіпсіздік кепілі. Арыс-Түркістан жолындағы оқиға
Спорт
16.05.2025
Маңғыстауда теміржолшылар арасында ұлттық спорт түрлерінен жарыс өтті
Аймақтар
16.05.2025
Тараз оқу орталығындағы жаңашылдықтар
Әлеумет
16.05.2025
Бақыттың кілті – еңбек пен сыйластықта
Қауіпсіздік
16.05.2025
Құрылғылар жұмысы қадағалануда
Жаңалықтар
16.05.2025
Транзит әлеуетіне арналған конференция өтеді
Жаңалықтар
16.05.2025
Қазақстан – Қытай: алғашқы көлік форумы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
16.05.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №37 16 мамыр 2025 жыл
Жаңалықтар
15.05.2025
Астанада алғаш рет Қазақстан-Қытай көлік форумы өтіп жатыр
Жаңалықтар
15.05.2025
Қазақстан мен Қытай "Алматы-Сиань" бағыты бойынша жолаушылар пойызын іске қосуды жоспарлап отыр
Жаңалықтар
15.05.2025
ЕО Елшісі Ақтау теңіз портына сапармен келді
Жолаушылар тасымалы
15.05.2025
9,5 мыңнан астам жолаушы пойыз бен вагонды ауыстырып отыру қызметтерін пайдаланған