Түбек теміржолшылары зейнетке шыққан әріптестеріне құрмет көрсетті

Аймақтар
27.12.2022, 10:51
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Маңғыстау техникалық қызмет көрсету пунктінің қызметкері Галима Қайырова құрметті зейнет демалысына шықты.

Қырық жылға жуық өмірін осы мекемеде өткізген жанды түбек теміржолшылары зейнетке салтанатпен шығарып салды, әсіресе жастар жағы «жұмыстағы аналарымен» қимай қоштасты.  

Галима Қайырқызы 1962 жылы Түркіменстанда туған, ерлі-зайыпты Мамбет пен Сәнім «сигналистер» болған екен. 1980 жылы жары Жұмабек Якупбаевты жолықтырып, отау құрған екі жас қол ұстасып атажұртқа келеді. 1984 жылы Маңғыстау вагон депосына слесарь болып орналасқан Галима уақыт өте келе вагон қараушы, жөндеуші де болады. Таңның атысы, күннің батысы демей құрал-сайманын асынып, түзде жүрді. Бірнеше жылдан соң операторлық қызметке ауысып, міне, зейнет жасына жеткенше еңбек етті.  

Құдай қосқан қосағымен өмірде ғана емес, жұмыста да жұптары жазылмай біраз жыл бірге жүрді. Ол кісі де вагон шаруашылығының маманы, ТҚКП бастығы болды, ертерек өмірден өтті. Жан жары дүние салған соң артында қалған төрт ұлы мен екі қызына, немерелеріне бас болып қалды. Ұлдарының төртеуі де ата-ана ізімен теміржолшы мамандығын таңдады. Тұңғышы Жеткізген қозғалыс қауіпсіздігінің бас маманы болса, екінші ұл Жалғасқан пойыздар қоғалысының диспетчері. Бұл шаңырақтың атын бүкіл Қазақстан темір жолына танытқан кенже ұлы Жанарбек, жас болса да бірнеше рет «Қозғалыс қауіпсіздігі үшін» төсбелгісімен марапатталған маңғыстаулық вагон қараушы көпшіліктің есінде болар.  

– Соншама жыл күнделікті әдет болып қалған жұмыстан қол үзуге үйрену қиын шығар, дегенмен бұл күнге жеткізген Аллаға шүкір деймін. 23 желтоқсаннан бастап зейнетке шығып жатырмын. Ендігі уақытты немерелердің тәрбиесіне арнап, балаларыма көмектесемін, – дейді аяулы ана.

Галима Қайыроваға ұзақ жылғы қажырлы еңбегі үшін алғыс айтқан бөлімше бастығы Нәжімеден Ғұбашов оның өнегелі өмірін жастарға үлгі етті.  

 

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі