Маңғыстау локомотив депосы паркінің қысқы маусымға дайындығы қандай?

Аймақтар
08.12.2023, 10:13
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Түбек теміржолы бойынша жүк және жолаушы тасымалын тартым құралымен қамтамасыз етіп отырған Маңғыстау локомотив депосы паркінде бүгінде 58 тепловоз қолданыста. Олар күзгі байқаудан өтіп, қысқы маусымға сақадай сай дайындықпен келген.

Маңғыстау локомотив депосының жөндеуді бақылау бөлімінің бастығы Сабит Зияевтың айтуынша, бүгінде депода жүк тасымалы бағытында 37 тепловоз, маневрлік жұмыстарды атқаратын 15, жолаушылар тасымалына қызмет ететін 5 тепловоз пайдаланылуда. Бұл локомотивтер атқаратын функциясына байланысты өз ерекшеліктеріне ие екені белгілі. Мысалы, жолаушылар тасымалына қызмет көрсететін тепловоздарға «ЭПТ» – электр пневматикалық тежегіштер орнатылса, маневрлік жұмыстарға арналғандар бір секциялы, ал жүк вагондарын сүйрейтін локомотивтер қос секциялы.  

Биыл 45 тепловоз күзгі комиссиялық байқаудан өткізіліп, қысқы даярлығы жасалған болса, кейбір себептермен 13 теполовоз күзгі байқау тізімінен алынып қалған. Өйткені олар күрделі жөндеулерге және ұзақ мерзімге консервацияда тұруына байланысты бұл тізімге қосылған жоқ. Сондай-ақ тізімге енбеген тепловоздың тағы бірі есептен шығарылатын ТЭМ сериялы тепловозы екен.  

– Тепловоздарды қысқы мерзімге дайындау жұмыстары өз уақытымен атқарылып, тиісті жөндеулерден өткізілді. Локомотивтер қажеттілігіне қарай өзіміздегі және өзге өңірлердегі жөндеу деполарынан дайындығын алды. 2ТЭ10МК, ТЭМ сериялы 33 локомотив сырланып, жап-жаңа көрініске енді. Жақында ғана толық тексеріліп, осындай жөндеу-жаңарту жұмыстарынан шыққан тепловоздарымыз бүгінгі күні өз қызметін атқаруда. Дегенмен, темір болғасын бір күні болмаса, бір күні ақау шығуы әбден мүмкін. Ондай жағдайда Астанадағы «Қамқор Локомотив» диспетчерлерінен Мақат не Шалқар деполарына сұраныс алынады. Сол бойынша тепловоз ақау нөмірімен пойызға тіркеліп, жөндеуге жөнелтіледі. Маневрлік тепловоздарды Маңғыстаудағы «Ғасыр Маңғыстау» локомотив жөндеу депосына жібереміз. Осында табылған кемшіліктері жойылып, қайтадан пайдалануға беріледі. Сондай-ақ тепловоздарға қыстық майлар да жергілікті жердегі ТҚК-2 жөндеу орнында құйылады, оларға еш шағымымыз жоқ, – дейді Сабит Зияев.  

 

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр