Жаңадан құрылған Абай облысында маман тапшылығы сезілуде

Аймақтар
12.02.2024, 14:05
Суретті түсірген автор
Қуаныш Қожаев

Абай облысы бойынша меншікті тілші

Жаңадан құрылған Абай облысы бойынша өндірістік салада, соның ішінде көлік-логистика саласында жұмыс күші жетіспейді. Мамандардың қажеттілігі теміржол бойында да мейлінше айқын сезілуде әрі алдағы уақытта бұл тапшылық  арта түспек.  

Мәселен, қазіргі таңда электронды еңбек биржасында көлік және логистика саласы бойынша 75 тұрақты түрдегі жұмыс орны бос тұр екен. Бұл бір есептен аталмыш сала бойынша өңірдегі жұмыстардың жандана түскендігінің де айғағы.

Ал, теміржол саласы бойынша, әсіресе жол шаруашылығына түрлі мамандар қажет. Семей магистральдық желі бөлімшесі мәселен, теміржолдар, жол құрылыстары, көпірлер мен көлік туннельдері құрылысы бойынша мамандығы бойынша жоғарғы техникалық білімі бар, өндірістегі жұмыс өтілі бір жылдан кем емес мамандар іздеуде. Сол тәрізді бүгінде бөлімше бойынша қолданыстағы нормативтік құжаттарға сәйкес жол жөндеу жұмыстарын, жол және қар тазалау машиналарының жұмысын басқаратын білікті мамандар да қажет болып отыр. Яғни, жол шеберлеріне сұраныс жоғары болып тұр. Мұндай мамандардың қажеттілігі әсіресе Өскемен, Күмістау, Аягөз жол дистанцияларында туындауда.

Шығыстағы теміржол саласында қызмет ететін жаңа толқынның 30 пайыздан астамы жастар. Яғни, еңбек нарығында жастардың үлес салмағы басым түсуде.  Оған бір себеп, соңғы жылдары арнаулы орта білім беретін технологиялық оқу орындарының теміржол саласына да мамандар даярлауды қолға алуы болып отыр. Әйтседе, дербес облыс болып қайта құрылған өңірдегі өндіріс көлемінің ұлғаюы, жаңа кәсіпорындардың ашылуы  мамандарға деген қажеттілікті арттырып отыр.  Сонымен қатар, Бақты – Аягөз құрылысының басталуына байланысты алдағы жылдары бұл сұраныстар арта түсетіні анық.    

– Болжам бойынша жаңа магистраль құрылысы 1700-ден астам адамды тұрақты жұмыс орындарымен қамтитын болады. Жүктерді түсіру-тиеу бекеттерін ашу да жаңа жұмыс орындарын құруға мүмкіндік береді. Ал, алып құрылыс барысында желі бойында 11 станция, 16 бақылау құрылыстары салынатынын ескерсек, теміржолшы мамандығына деген қажеттілік тіптен жоғарылайды, – дейді бұл орайда пікір білдірген бөлімшенің кадр мамандары.  

 

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі