Арыс теміржол торабы жаңартылған соң вагон айналымы 20 пайызға артты

Аймақтар
30.05.2025, 08:51
Суретті түсірген автор
Нұрлыбек Досыбай

Түркістан облысы бойынша меншікті тілші

Арыс – бүгінде облыстық маңызы бар қала статусына ие. Қалада теміржол шаруашылығы саласына қатысты құрылымдық бөлімшелер мен көптеген өндірістік мекеме, кәсіпорындар шоғырланған. Бес мыңнан астам теміржолшы еңбек етеді.

Өткен жылы Арыс станциясындағы «Д» паркі қайта қалпына келтіріліп, іске қосылғаны мәлім. Нәтижесінде, станцияның өндірістік көрсеткіші мен вагон өңдеу көрсеткіштері күрт жоғарылаған. Аталған парктегі №24-27 нөмірлі жолдың тақ жүйесіндегі 4 жол мен «Е» сұрыптау паркіндегі №81-88 жолдың 8 жолы қалпына келтіріліп, осындағы жолдарға орташа жөндеу жұмыстары жүргізілген. Тіпті ағаш шпалдар темірбетонды шпалға, содан кейін Р-50 рельстері Р-65 рельстеріне ауыстырылған. Сол сияқты ауыр техникалар көмегімен сұрыптау паркіндегі 5,4 шақырым жолға темірбетонды шпалдар төселіп, №2 бағыттағыш бұрмаға дейінгі аралықтағы 850 метр жол жөнделіп, 14 жинақ бағыттағыш бұрма жаңартылған. Оған қоса 6 дана вагон жылдамдығын баяулатқыштар мен СБЗПУ желісі, бағдаршамдар мен ішінара кейбір бағыттағыш бұрмалардың бөлшектері де ауыстырылған. Осылайша, «Д» мен «Е» паркі толық жарықтандырылуы нәтижесінде жұмыс өнімділігі артып, өндірістік жарақат алу көрсеткіші де күрт төмендеген.  

Жалпы, Арыс-1 станциясының сұрыптау дөңесіндегі жұп жолды қайта қалпына келтірудің алғашқы кезеңі осылайша іске асырылған.

Нәтижесінде станцияның вагон айналым көрсеткіші едәуір жоғарылаған. Айталық, бұрын станцияның тәуліктік пойыз өңдеу әлеуеті 98 болса, қазіргі кезде 116 жұпқа, яғни 18 жұп пойызға артқан. Бұл көрсеткіштің 20 пайызға көтерілгенін айғақтайды.  

– Негізінен, Түркістанға шығар жол бойындағы іргелес станцияларда жүк пойыздарының кезектен тыс тұрып қалуы қысқарып, «А» паркіндегі тақ жолдардың бос еместігіне байланысты маршруттық бағдаршамдар алдында пойыздардың кідірісі де азайды, – дейді бүгінде станция бастығының орынбасары Эдуард Дербісов.  

«Бір нәрсе екінші нәрсеге себепші болады» демекші, жоғарыдағы «қысқару» мен «азаюдың» әсері орташа тәуліктік көрсеткіш бойынша 9 тонна дизельдік отынның қысқаруына септігін тигізген. Өйткені тәулігіне 5-6 пойыз қабылдайтын парктегі бағдаршам тұсында әрбір тепловоз 15-25 минут еріксіз аялдауға мәжбүр болады екен. Сала мамандарының айтуынша, станцияға жүк вагондары негізінен 3 бағыт бойынша – «Солтүстік», «Оңтүстік» және «Шығыстан» келеді. Ал сұрыптау паркіндегі бір ауысымдық жұмысқа 7 тепловоз бен 2 электровоз жұмылдырылады. Қазіргі кезде Түркісіб, Ақтоғай, Орск бағыты бойынша қосымша пойыздар қалыптастырылып, Алтынкөл бағыты бойынша фитингтік-бос вагондар бағыты жасақталуда.  

Осылайша, Түркістан облысы аумағындағы ең үлкен сұрыптау паркінің жылдың алғашқы тоқсанындағы вагон айналымының тәуліктік орташа көрсеткіші 7 243 вагонды құрап, жоспар 101,5 пайызға орындалған. Ал пойыз қабылдау 71 пойызға, ал жөнелту 73 пойызға тең түсіп, пайыздық көрсеткіштің орташа деңгейі 108%-ке жеткен.  

 

Жаңалықтар
01.10.2025
ТХКБ үшін жаңа серпін: Қазақстан, Әзірбайжан және Грузия стратегиялық құжатқа қол қойды
Станция тынысы
01.10.2025
Достық станциясы — Қазақстан мен Қытай арасындағы негізгі көлік торабы
Жаңалықтар
01.10.2025
Алматыда Түркі мемлекеттері ұйымы көлік министрлерінің VIII кездесуі өтті
Әлемде
01.10.2025
Бүгіннен бастап Қытай пойызға қағаз билеттерді қолдануды тоқтатты
Әлеумет
01.10.2025
Бершүгір станциясында теміржолшыларға арналған спорт кешені ашылды
Жаңалықтар
01.10.2025
Экологтарға арналған оқытуда қалдықтарды бөлек жинау мен жаңа кодекс нормалары талқыланды
Жаңалықтар
01.10.2025
New Silk Way: ҚТЖ еуразиялық транзитте стратегиялық көшбасшылықты күшейтуде
Жаңалықтар
30.09.2025
Пойыздан кешіккен бойжеткен машинист кабинасына тас лақтырды
Жаңалықтар
30.09.2025
Алматыда «New SilkWay» бизнес-форумы өтіп жатыр
Жаңалықтар
30.09.2025
Президент: Қазақстан арқылы әлемнің ең ірі сауда нарығына 5 теміржол дәлізі өтеді
Жаңалықтар
30.09.2025
Мемлекет басшысы «Достық – Мойынты» теміржолының екінші желісін іске қосты
Трансформация
30.09.2025
Локомотив құрастырудың жаңа деңгейі
Жаңалықтар
30.09.2025
«НR-өндіріс серпіні»: Маңызды жобалар алаңы
Қауіпсіздік
30.09.2025
Қараусыз мал мен құлаққаптағы адам – пойыз қозғалысына қауіп
Аймақтар
30.09.2025
Құрылғылар сенімділігі күмән туғызбайды
Аймақтар
30.09.2025
Маңғыстау локомотившілері қысқы сынаққа сақадай сай
Аймақтар
30.09.2025
Жіңішке станциясында жүк жөнелту артты
Жаңалықтар / Мұрағат
30.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №80 30 қыркүйек 2025 жыл
ҚТЖ келбеті
29.09.2025
ҚТЖ қызметкерлері байқауда топ жарды
Жаңалықтар
29.09.2025
Достық жол дистанциясында жаңғырту жұмыстары жүргізілді