Кемшілікке көп көңіл бөлінді

Аймақтар
18.10.2019, 11:59
Асел Танатарова

Жуырда «ҚТЖ – Жүк тасымалы» АҚ Жамбыл бөлімшесінің директоры Берік Ақшаловтың төрағалығымен өткен жиында екі аптаға жуық уақыт бөлімшенің құрылымдық мекемелерінде жүргізілген күзгі комиссиялық байқаудың қорытындысы шығарылды. 

Жамбыл жүк тасымалдау бөлімшесінде де қысқы кезеңге дайындық жұмыстары қыза түскен. Филиалдың қысқы кезеңге дайындығы комиссиялық тексеру жұмыстары аясында жан-жақты жіті тесерілді, инфрақұрылымның, жылжымалы құрамның және өндірістік-техникалық нысандар мен қызметтік өткелдердің, перрондардың жағдайы мен жұмысшылардың арнайы киімдермен қамтылуы, т.т түгел қаралды. Оған қоса, техникалық жабдықтардың және олардың бөлшектеріндегі ақауларды анықтау, қозғалыс және еңбек қауіпсіздігінің жағдайын пысықтау жұмыстары да жүргізіліп, анықталған ақаулар мониторингін жүргізу, жұмысшылардың кәсіби біліктілігінің дайындығы деңгейін саралау, жұмысшылардың техникалық оқуларын жүргізу және ұйымдастыру сынды шаралармен бөлімшенің қысқа дайындығы бір пысықталды. Филиал бойынша алғашқы «қыстаушы» қызметкерлер толық оқытылған. Қызметкерлер арнайы киімдермен, аяқ киімдермен және жеке қорғаныс құралдарымен толық қамтамасыз етілген. Сондай-ақ, алдын алу жұмыстарына арналған түрлі керек-жарақтардың қажетті қоры жасақталып, станциялардағы механикалық және электронды таразылардың жай-күйі тексеріліп, қорытындысы алынған. Жиында бөлімшеге қарасты бірқатар құрылымдардың басшылары баяндама жасады. Баяндамалардан белгілі болғаны – күзгі комиссиялық байқаудың нәтижесі Жамбыл жүк тасымалы бөлімшесінің және оның барлық салалық құрылымдарының қысқа дайындығы тұрақты екенін көрсеткен. Әсіресе ОП-115, Боранды, Шығанақ және Үшбұлақ станцияларының көрсеткіштерін ерекше атап өткен жөн. Дегенмен, жұмыс жүрген жерде кемшіліктің де болатыны заңдылық. Қорытынды жиында пойыздар қозғалысының қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша кемшілікке жол берген бірқатар станцияның аты аталды. Оларда негізінен нормативтік-техникалық құжаттамалардың енгізілуін бақылау төмендеп, ревизорлық нұсқаулар толық орындалмағаны анықталған.

Қозғалыс және жүк шаруашылығы төңірегіндегі тексеріс қорытындысына келер болсақ, комиссия мүшелері мұнда да біраз олқылықтар кеткенін айқындады. Комиссия мұны желілік деңгейдегі басшылардың өз міндеттеріне немқұрайлы қарағанынан деп отыр. Әсіресе, Шешенқара, Мыңарал, Тараз, Аса, Тәтті, Сарышаған, Малдыбай станцияларында қозғалыс және жүк шаруашылығы бағытындағы міндеттемелерді орындау бойынша бірқатар әттегенайлар баршылық екен. Ал Қашқантеңіз, Бурылбайтал станцияларында станция бастығы күнінің шілде, тамыз айларындағы хаттамасының қаулы ететін бөлігі біркелкі, жаттанды болып кеткен. Қордай және Қашқантеңіз станцияларындағы адам және мал басудың алдын алуды ескерту жұмыстары ойдағыдай жүргенімен тежегіш башмактарды есепке алып, оның сақталуын қадағалау бойынша әлі де ширақтық таныту қажеттігі ескертілді. Вагон шаруашылығы бойынша да біраз сынескертпелер болды. Әсіресе, орта топтағы басшылар мен деподағы командалық-нұсқаушылық құрамның жұмысында жіберілген кемшіліктер сынға алынды. Локомотив шаруашылығы бойынша жетістіктер бар екен. Бірақ, комиссиялық байқауда негізінен алдағы уақытта қорытынды шығару мақсатында көбіне орын алған олқылықтар аталып, кемшілікке көп көңіл бөлінді. Жалпы, жиын соңында айтылған барлық мәселелер бойынша қаулы шығарылып, кемшіліктердің бәрі алдағы уақытта назардан тыс қалмас үшін басшыларға жеке-жеке тапсырмалар жүктелді. Мәселен, Жамбыл жүк тасымалы бөлімшесінің бас инженері А.Кимге жұмысшылардың техникалық білімін қадағалап, оны жетілдіру ісі қатаң жүктелсе, Жамбыл магистральдық желілер бөлімшесінің директоры А. Кукузовке ескертпелердің мерзімінде орындалуы мен құрылымдық басшылардың пойыздар қозғалысы қауіпсіздігі мен еңбектің қорғалуын қадағалау бойынша атқарар жұмыстарын жүйелеу тапсырылды. Ал хаттамалық шешімнің жалпы орындалуын бақылауды бөлімше директоры Б.Ақшалов өз міндетіне алды. Жалпы, жоспарлы тексеру барысында қозғалыс қауіпсіздігін басқару жүйесінің қызметіне және оның ұйымдастырылу деңгейіне, техникалық құралдарды ұстап тұру бағытындағы қолға алынған шаралардың тиімділігіне баға беріліп, кеткен кемшіліктерді жойып, апатсыз жағдайда жұмыс істеуді қамтамасыз етудің жоспар-сызбасы жасалды. Бір сөзбен айтқанда, филиалдың барлық құрылымдық бөлімшелері қысқы кезеңге сақадай-сай екендерін көрсетті.

Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты