Жүк тиеу неге азайды?

Аймақтар
05.11.2019, 10:01
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Бүгінде Шымкент қаласы және Түркістан облысы бойынша әртүрлі салада жұмыс атқаратын 70-ке жуық өндірістік өнеркәсіп орны бар екен. Шымкент жүк тасымалы бөлімшесі соның ішінде «Стандарт цемент», «Кас-Бетон», «Шымкент цемент», «Састөбе цемент», «Алтын дән», «Тассай транс» жауапкершілігі шектеулі серіктестері мен «ЮТСЛ», КЛО секілді ірі компанияларға қызмет көрсетеді.

Жүк тиеуші бөлімше болғандықтан осы жылдың 9 ай ішінде жүк тиеу жоспар бойынша 8 млн 442 мың тонна болса, іс жүзінде 8 млн 102 мың тонна жүк тиеліп, орындалуы 96% құрады. Яғни тиеу бойынша жұмыс көлемі 340 мың тоннаға немесе 4% кем орындалған. Бөлім мамандарының айтуынша, оның негізгі себебі Қызылсай станциясындағы «Стандарт цемент» зауытында тапсырыс болмапты. Айталық, қаңтар-наурыз айларында Меңлібай станциясынан тәулігіне 2 маршруттың орнына 1 ғана маршрут өндірістік шикізат артылған. Ал ақпан, шілде, тамыз айларында Тоғыс станциясындағы «Шымкент цемент» зауытында жүргізілген ағымдық жөндеу жұмыстарына байланысты жүк тиеу тоқтатылыпты. Сондай-ақ, ұн тұтынушылардан және көрші елдерден ұн сатып алуға тапсырыстар болмағандықтан жүк тиеу азайған дейді сала мамандары.

Сонымен қатар, мұнай және мұнай өнімдері 3 млн 578 мың тонна тиелген. Республика ішіне 2 млн 930 мың тонна, экспортқа 648 мың тонна тиеген. Цементтен 1 млн 159 мың тонна тиеліп, жалпы жүк тиеудің 14% үлесін құрап отыр. Экспортқа 583 мың тонна цемент жөнелтілген. Ұн өнімдеріне келсек, 304 мың тонна тиелген, экспортқа 260 мың тонна, ҚР бойынша 44 мың тонна ұн тиелген.

Десе де, бөлімше мамандары соңғы бес жыл ішінде жүк тиеудің көлемі артқанын айтуда. Мәселен, 2015 жылдың 9 айында 5 млн 918 мың тонна тиелсе, осы жылдың 9 айында 8 млн 103 мың тонна жүк тиеліпті. Демек бұдан түскен кіріс те артатыны белгілі. Тоғыз айда Шымкент бөлімшесіне жүк тасымалдаудан түскен кіріс 33 млрд 940 млн теңгені құраған. Алайда өткен жылдың дәл осы кезеңімен салыстырғанда кіріс 3 млрд 71 млн теңгеге азайған. Мұның себебін мамандар вагон айналымының азайып кеткендігімен түсіндірді.

Аймақтар
26.11.2024
Күзет мамандары үш тілді қатар меңгеруде
Аймақтар
26.11.2024
Станция басшылары біліктілігін арттырды
Станция тынысы
26.11.2024
Аймақтың бағын ашқан алып құрылыс
Инфрақұрылым
26.11.2024
Жолдарды жаңғырту – жауапты мәселе
Жаңалықтар / Мұрағат
26.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №100 26 қараша 2024 жыл
Жаңалықтар
25.11.2024
ҚТЖ Хорватия серіктестерімен байланысты нығайтады
Жаңалықтар
25.11.2024
Белгісіз біреулер Көкпекті – Нұра аралығындағы жолдан бекітпе болттарды ұрлап кеткен
Аймақтар
25.11.2024
Ардагерлер алғысқа бөленді
Әлемде
25.11.2024
Alstom Израильге электровоздарды жеткізуді аяқтады
Спорт
25.11.2024
ҚТЖ құрамасы – чемпион!
Жаңалықтар
25.11.2024
Транскаспий дәлізі: Бакуден Сианға алғашқы контейнерлік пойыз жөнелтілді
Жаңалықтар
25.11.2024
Астана станциясының сигналшыларына жаңа қызметтік үй-жай берілді
ҚТЖ келбеті
25.11.2024
Теміржолшы Темірзақ жайлы бір үзік сыр
Инфрақұрылым
25.11.2024
Өткелдер қауіпсіздігі маңызды
Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды