«Адал қызмет» - жолаушылар игілігі үшін

Аймақтар
19.12.2019, 20:17
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Шымкент қаласының теміржол вокзалында 11-13 желтоқсан аралығында «Адал қызмет» халықтық бақылау акциясы болып өтті. Аталған шара 500-ден астам жолаушыны қамтыған.

Айта кетейік, жаңа жобаның мақсаты – жолаушыларға сервистік қызмет көрсетуді жақсарту үшін кері байланыс орнату. Жобаны ұлттық тасымалдаушы «Жолаушылар тасымалы» АҚ жүзеге асыруда. Жалпы, Қазақстан темір жолы бойынша 120-дан астам әртүрлі бағытта жүретін пойыздар бар екен, соның ішінде 65-тен астамы қала маңындағы тасымал. Үш күндік шарада оны ұйымдастырушылар вокзалға келген жолаушыларға кеңес беруден бөлек, билет алу, сервистік қызметтерге қолжетімділікті түсіндіретін пайдалы буклеттер таратылды. Сондай-ақ, жолаушылардың талап-тілегін, ұсынысшағымдарын жазып алды.

«Біз халыққа билет алу жолдарын түсіндіру жұмыстарын жүргіземіз. Билеттерді қай сайттардан және қандай терминалдан қалай алуға болатынын айтамыз, көрсетеміз және үйретеміз. Қазіргі таңда билеттерді «Қазпоштадан» да алуға болады. Сондай-ақ, 15 интернет сайт пен оның ішінде «ҚТЖ» ҰК АҚ-ның bilet.railways.kz сайты да бар. ҚТЖ қарасты кассаларда «Күту парағы» қызметін кассирлерге де тыңғылықты үйретіп жатырмыз. «Күту парағын» білген азаматтар бөтен адамнан, қолдан билет сатып алмайды, яғни алыпсатуға жол жабылады. Билетті осылайша адал жолмен барып алуға болады.

Акцияның бірінші күні 50-ден астам жолаушы халықпен жұмыс істедік. «Күту парағына» оннан астам адамды тіркеп, билет рәсімдеуге көмектестік. Екінші күні де 40 шақты адамға көмек көрсеттік. Желтоқсан айында өзіңіз білесіз, мерекелерге орай билеттерді халық алдын ала алып қойған. Адамдар билетті екі-үш күн қалғанда іздейді. Орын болмаған жағдайда жолаушылар алыпсатарлардың қармағына түсіп қалмас үшін 7 күн алдын жүретін пойыздарға тіркетіп жатырмыз. Билет шыққан жағдайда смс хабарлама келеді. «Адал қызмет» жобасының көздегені де сол, жолаушыларды алыпсатарларға жем болмай, заңды да адал жолмен билет алуға дағдыландыру, үйрету», – дейді «Қаламаңы тасымалы» АҚ Шымкент аймақтық телім бастығы Ғалымжан Бурхан. Бұдан бөлек, жобаны насихаттаушылар жолаушыларға билеттердің қайтарымы қалай жасалады, ережелер мен соңғы өзгерістерді, төсеніштердің жаңадан ауыстырылуына байланысты бағалардың қымбаттағанын да айтып түсіндірді. Себебі, жолаушылар арасында тарифтердің жоғарылауына байланысты түсініспеушіліктер де туындаған. Билет бағасы 25 пайызға дейін өзгермелі болып тұрады. Мысалы, билетті ертерек алса, 25 пайызға төмен, ал күні жақындап орындар толық сатылып жатса, 25 пайыз қымбатқа алады. «Бұл акция еліміздің төрт қаласында болып жатыр. Жолаушылар тасымалының өкілі ретінде кеңес беріп жатырмыз. «Адал қызмет» жобасы жолаушылармен кері байланыс орнатуға бағытталған. Вокзалға келген адамдар біздің миссиямызды білсе дейміз. Осы жылдың 1 шілдесінен бері 50 мыңнан астам адам онлайн түрде билет алыпты. Бұл дегеніміз, онлайн қызметке сұраныстың артып отырғанын білдіреді. Соған қарамастан кейбір адамдар әлі де «Күту парағы» қызметі барын біле бермейді. Әсіресе жасы үлкен адамдар. Жастар интернетте көп отыратындықтан олар билетті онлайн тапсырыспен ала салады. Бұл тегін қызмет түрі әрі өте ыңғайлы. Билет өткізген жолаушы болса немесе қосымша вагон тіркеп жатса, электронды поштасына хабарлама барады», – дейді «Жолаушылар тасымалы» АҚ маркетинг және сату департаментінің бас менеджері Айгүл Абуталипова. Айта кететін жайт, жаңа жыл мерекесіне қарсы 16 желтоқсаннан бастап Алматы-Түркістан, Алматы-Шымкент бағытына қосымша екі пойыз шықты. Ұлттық тасымалдаушының өкілдері жолаушыларға билетті 30, 45 күн бұрын алса, арзанға түсетінін, жолаушы ауырып қалған жағдайда медициналық анықтамасын көрсетсе, билеттің ақшасы үш күн ішінде қайтарылып берілетіні туралы да айта кетті.

Жаңалықтар
10.09.2025
Кәсіподақтың XI съезі өтті
Жүк тасымалы
10.09.2025
Қазақстан Вьетнамға бидайды тікелей контейнер ауыстырмай жеткізді
Жолаушылар тасымалы
10.09.2025
ҚТЖ «Voice Beyond Horizon» музыкалық реалити-шоуына арнап пойыз жасақтады
Аймақтар
10.09.2025
Қызылорда теміржолшылары – мемлекеттік тілдің үздік жанашыры
Жүк тасымалы / Инфографика
10.09.2025
8 айда теміржол көлігімен жүк тасымалы 4% өсті
Әлемде
10.09.2025
Мексикада жүк пойызы автобуспен соқтығысты: 10 адам қаза тауып, 60-тан астамы жараланды
Инфрақұрылым
09.09.2025
Инфрақұрылымды жаңғырту – уақыт талабы
Инфрақұрылым
09.09.2025
Арыс көпірі қайта түледі
Қауіпсіздік
09.09.2025
Қауіпті аймақта қатаң тәртіп керек
Қауіпсіздік
09.09.2025
Жолда жүру ережесі түсіндірілді
Аймақтар
09.09.2025
Вокзалдағы қондырғылар ауыстырылды
Аймақтар
09.09.2025
Тазалық – баршаға ортақ міндет
Әлеумет
09.09.2025
Осы жазда Қазкөліккәсіп теміржолшылардың 250 баласына мереке сыйлады
Әлеумет
09.09.2025
Бейнеуліктердің игі бастамасы
Жаңалықтар / Мұрағат
09.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №73 09 қыркүйек 2025 жыл
Жолаушылар тасымалы
08.09.2025
2030 жылға дейін жолаушылар вагондары паркі толық жаңартылады
Жаңалықтар
08.09.2025
Мемлекет басшысы: Әлемде транзит үшін бәсеке күшейіп бара жатыр
Жаңалықтар
08.09.2025
Мемлекеттік тіл – достық тірегі
Аймақтар
08.09.2025
Жосалы–Түркістан телімінде жоспарлы жол күтімі жүргізілуде
Жаңалықтар
07.09.2025
Көшпелі комиссия 125 вокзалдағы жөндеу жұмыстарын тексерді