«Адал қызмет» - жолаушылар игілігі үшін

Аймақтар
19.12.2019, 20:17
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Шымкент қаласының теміржол вокзалында 11-13 желтоқсан аралығында «Адал қызмет» халықтық бақылау акциясы болып өтті. Аталған шара 500-ден астам жолаушыны қамтыған.

Айта кетейік, жаңа жобаның мақсаты – жолаушыларға сервистік қызмет көрсетуді жақсарту үшін кері байланыс орнату. Жобаны ұлттық тасымалдаушы «Жолаушылар тасымалы» АҚ жүзеге асыруда. Жалпы, Қазақстан темір жолы бойынша 120-дан астам әртүрлі бағытта жүретін пойыздар бар екен, соның ішінде 65-тен астамы қала маңындағы тасымал. Үш күндік шарада оны ұйымдастырушылар вокзалға келген жолаушыларға кеңес беруден бөлек, билет алу, сервистік қызметтерге қолжетімділікті түсіндіретін пайдалы буклеттер таратылды. Сондай-ақ, жолаушылардың талап-тілегін, ұсынысшағымдарын жазып алды.

«Біз халыққа билет алу жолдарын түсіндіру жұмыстарын жүргіземіз. Билеттерді қай сайттардан және қандай терминалдан қалай алуға болатынын айтамыз, көрсетеміз және үйретеміз. Қазіргі таңда билеттерді «Қазпоштадан» да алуға болады. Сондай-ақ, 15 интернет сайт пен оның ішінде «ҚТЖ» ҰК АҚ-ның bilet.railways.kz сайты да бар. ҚТЖ қарасты кассаларда «Күту парағы» қызметін кассирлерге де тыңғылықты үйретіп жатырмыз. «Күту парағын» білген азаматтар бөтен адамнан, қолдан билет сатып алмайды, яғни алыпсатуға жол жабылады. Билетті осылайша адал жолмен барып алуға болады.

Акцияның бірінші күні 50-ден астам жолаушы халықпен жұмыс істедік. «Күту парағына» оннан астам адамды тіркеп, билет рәсімдеуге көмектестік. Екінші күні де 40 шақты адамға көмек көрсеттік. Желтоқсан айында өзіңіз білесіз, мерекелерге орай билеттерді халық алдын ала алып қойған. Адамдар билетті екі-үш күн қалғанда іздейді. Орын болмаған жағдайда жолаушылар алыпсатарлардың қармағына түсіп қалмас үшін 7 күн алдын жүретін пойыздарға тіркетіп жатырмыз. Билет шыққан жағдайда смс хабарлама келеді. «Адал қызмет» жобасының көздегені де сол, жолаушыларды алыпсатарларға жем болмай, заңды да адал жолмен билет алуға дағдыландыру, үйрету», – дейді «Қаламаңы тасымалы» АҚ Шымкент аймақтық телім бастығы Ғалымжан Бурхан. Бұдан бөлек, жобаны насихаттаушылар жолаушыларға билеттердің қайтарымы қалай жасалады, ережелер мен соңғы өзгерістерді, төсеніштердің жаңадан ауыстырылуына байланысты бағалардың қымбаттағанын да айтып түсіндірді. Себебі, жолаушылар арасында тарифтердің жоғарылауына байланысты түсініспеушіліктер де туындаған. Билет бағасы 25 пайызға дейін өзгермелі болып тұрады. Мысалы, билетті ертерек алса, 25 пайызға төмен, ал күні жақындап орындар толық сатылып жатса, 25 пайыз қымбатқа алады. «Бұл акция еліміздің төрт қаласында болып жатыр. Жолаушылар тасымалының өкілі ретінде кеңес беріп жатырмыз. «Адал қызмет» жобасы жолаушылармен кері байланыс орнатуға бағытталған. Вокзалға келген адамдар біздің миссиямызды білсе дейміз. Осы жылдың 1 шілдесінен бері 50 мыңнан астам адам онлайн түрде билет алыпты. Бұл дегеніміз, онлайн қызметке сұраныстың артып отырғанын білдіреді. Соған қарамастан кейбір адамдар әлі де «Күту парағы» қызметі барын біле бермейді. Әсіресе жасы үлкен адамдар. Жастар интернетте көп отыратындықтан олар билетті онлайн тапсырыспен ала салады. Бұл тегін қызмет түрі әрі өте ыңғайлы. Билет өткізген жолаушы болса немесе қосымша вагон тіркеп жатса, электронды поштасына хабарлама барады», – дейді «Жолаушылар тасымалы» АҚ маркетинг және сату департаментінің бас менеджері Айгүл Абуталипова. Айта кететін жайт, жаңа жыл мерекесіне қарсы 16 желтоқсаннан бастап Алматы-Түркістан, Алматы-Шымкент бағытына қосымша екі пойыз шықты. Ұлттық тасымалдаушының өкілдері жолаушыларға билетті 30, 45 күн бұрын алса, арзанға түсетінін, жолаушы ауырып қалған жағдайда медициналық анықтамасын көрсетсе, билеттің ақшасы үш күн ішінде қайтарылып берілетіні туралы да айта кетті.

Аймақтар
14.07.2025
Берік Уәли Курчатовтағы теміржол кәсіпорнының жұмысымен танысты
Жолаушылар тасымалы
12.07.2025
ҚТЖ жазғы маусымда өзінің барлық бағдарлары бойынша 4,2 млн-нан астам жолаушыны тасымалдауға дайын
Жаңалықтар
11.07.2025
ҚТЖ басшылығы туризмді дамыту мәселелері бойынша көшпелі кеңес өткізді
Жолаушылар тасымалы
11.07.2025
ҚТЖ Астана – Бурабай бағдары бойынша «Burabay Express» жаңа электрпойызын іске қосты
ҚТЖ келбеті
11.07.2025
Мақаттың мақтанышы
Әлеумет
11.07.2025
Астанада кәсіподақтың VI есептік сайлау конференциясы өтті
Жаңалықтар
11.07.2025
Теміржол жөндеуде заманауи техника қолданылуда
Жаңалықтар / Мұрағат
11.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №52 11 шілде 2025 жыл
Жаңалықтар
10.07.2025
ҚТЖ: Қытайдағы негізгі серіктестермен бірқатар уағдаластықтарға қол жеткізілді
Спорт
10.07.2025
Щучинск қаласындағы республикалық спартакиадаға 250 теміржолшы қатысуда
Жаңалықтар
10.07.2025
KTZ Express ЕО елдеріне экспорттық мультимодальды тасымалды ұйымдастырды
Жаңалықтар
10.07.2025
Транскаспий дәлізі: Қазақстанның көлік және цифрлық инфрақұрылымдағы жаңа бағыты
Жолаушылар тасымалы
10.07.2025
Жолаушы мен жолсерік қуанышы (Видео)
Аймақтар
09.07.2025
Арыстағы біліктілік сайысы: вагон қараушылар шеберлігін сынады
Жаңалықтар
09.07.2025
«ИННОПРОМ–2025» халықаралық көрмесінде ЗИКСТО-ның болашағы талқыланды
Жолаушылар тасымалы
09.07.2025
ҚТЖ «Jibek Joly 5.0» туристік пойызының жаңа маусымын іске қосады
Жаңалықтар
09.07.2025
Кірме жолдардағы қозғалыс қауіпсіздігіне бақылау күшейтілді
Жаңалықтар
09.07.2025
ҚТЖ мен Қытай темір жолдары стратегиялық ынтымақтастық туралы жаңа келісімге қол қойды
Қауіпсіздік
09.07.2025
Жамбыл өңірінде пойыз қозғалысы қауіпсіздігіне қатысты 8 заңбұзушылық анықталды
Әлемде
09.07.2025
Иран мен Ауғанстан Хаф – Герат теміржол жобасын тез арада аяқтауға ниетті