Ақтауда ақаулы вагондар көбейген

Аймақтар
17.01.2020, 09:27

Өткен жылы 23 желтоқсанда басталған «Бүйірлік рамаларға бақылау» айлығы аясында Маңғыстауда вагондардың бүйірлік рамаларына қадағалау бұрыңғыдан да күшейтілген. Соның нәтижесінде вагон қараушылар түбекке келіп жеткен вагондардың бүйір рамаларынан түрлі ақаулықтарды анықтап жатыр.

Ақаудың дер кезінде табылғаны, әрине, жақсы. Дегенмен неге мұндай жайттар жиілеп кетті, осы мәселе ойлантады? Жуырда Маңғыстау вагондарға техникалық қызмет көрсету пунктінің вагон қараушы-жөндеушісі Жанарбек Якупбаев күндізгі жұмыс ауысымында №4 жолда №3601 тақ пойызына техникалық қызмет көрсету барысында №68010404 (28) бүйір рамасының жарылғанын анықтады. Сондай-ақ ол №6 жолда тұрған №2108 жұп пойызында өз міндетін атқару кезінде №95402103 жүріс бағытынан оң жағынан екінші арбашық, үшінші жұп доңғалағының букс торабының 15 мм жылжығанын да көреді. Яғни ешқандай қызбаған, салқын күйінде осындай жағдай болған. Егер қызып кеткен күйде болғанында КТС-тен өту кезінде кемшілікті құрылғы көрсетуі әбден мүмкін еді. Бұл да 4 қаңтар күні кездескен жағдай. Сонымен қатар осы күні №4 жолда №3601 тақ пойызына техникалық қызмет көрсету кезінде вагон қараушы-жөндеуші Берік Дүйсенбаев №68171503 вагонның жүріс бағытынан сол жағынан, бүйір рамасындағы «Б» аймағынан тереңдігі 25 мм ақаулықты анықтады. ТҚКП-нің тағы бір вагон қараушысы Есет Камалов 6 қаңтар күні түнгі жұмыс ауысымында «Барда» паромынан түсірілген вагоннан да кемшілік тапты. Ол түсірілген вагондарға қызмет көрсетіп, қабылдау барысында №65315483 жүріс бағытынан, сол жағы бүйір рамасындағы «Б» аймағынан диаметрі 10 мм саңылау тапты.

− Барлық ақаулықтар комиссия шешімімен расталып, вагон қараушылар қозғалыс қауіпсіздігінің алдын алғаны үшін марапатқа ұсынылды. Төрт вагон да Грузиянікі. Бізге Құрық порты арқылы Батумидан келіп тұр. Жүк вагондарының баратын жері Ақтау портына бағытталған. Соңғы деполық жөндеуден өткеніне бір жыл толмаған. Яғни, деполық кепілдік мерзімі бітпеген. Негізінде мұндай мерзімде аталғандай ақаулар шықпауы тиіс. Демек Грузиядағы ВЧД Батуми, басқа да орындарда жасаған деполық жөндеуде сапасыз қызмет көрсетілген деген сөз, – дейді Маңғыстау вагондарға техникалық қызмет көрсету бөлімінің бастығы Ерболат Саулебаев. 

Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты