Мақат станциясында перрондар жаңартылады

Аймақтар
28.01.2020, 10:59
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

«Кластан тыс» станция дәрежесі бар Мақат станциясы тоғыз жолдың торабы саналады. Мұнда республикалық және халықаралық дәрежедегі 14 жұп пойыз өтеді.

Соның ішінде «Куляб-Мәскеу», «Ташкент-Волгоград», «ДушанбеМәскеу», «Ташкент-Үргеніш-Саратов», «Худжанд-Мәскеу» транзиттік пойызда ры, «Атырау-Құлсары» жұмысшы пойызы, «Жолаушылар тасымалы» АҚ-на қарасты Тальго вагондарынан құралған «Атырау-Алматы», «Атырау-АстанаНұрлы жол», «Атырау-Алматы-1», «Атырау-Астрахань», «Атырау-Маңғыстау», «Атырау-Ақтөбе» пойыздары бар.

Жолаушыларға қызмет көрсететін 50 орындық Мақат вокзалы 1966 жылы салынған, бірақ 2014 жылы жөндеуден өтіп, қазіргі кейпі жаман емес. Әйтсе де, станция тұрғындары мен жолаушылар перронның қолайсыздығы туралы жергілікті атқару органдарына және темір жол басшыларына көптен айтып келеді.

Пойызға мініп-түсу қолайсыз, өте төмен. Вокзал аймағы да жазда құмшаң, қыста балшық-сор болып жатады. Сол себепті облыс әкімдігімен вокзал маңын қайта жаңғыртып, жаңа перрон салу үшін жобалау-сметалық құжаттамасы жасақталып, мемлекеттік сараптамадан оң қорытындысын алған. Сондай-ақ, Доссор вокзалының перроны да талапқа сай емес. Соған сәйкес, жергілікті бюджет есебінен перрон құрылысына Мақат вокзалына 519 млн теңгеге, ал Доссор станциясына 127 млн теңге бөлініп, жүзеге асырылмақ.

Бұл туралы Мақат ауданы әкімінің жылдық есебінде айтылды.

Жалпы, Атырау магистральдық желі бөлімшесінің қарамағында 16 темір жол вокзалы мен 37 жолаушылар платформасы бар. Олардың бәрі билет кассаларымен және басқа да міндетті қызмет көрсету түрлерімен қамтамасыз етілген. Солардың ішінде тозығы жеткені Сағыз және Құлсары вокзалдары болатын. Өткен жылы Сағыз темір жол вокзалы ғимараты, оның құрылыс ауданы мен жолаушыларға қызмет көрсету сапасы техникалық тексеруден өтіп, нәтижесінде жаңа вокзал тұрғызу үшін жобалық-сметалық құжаттарын жасақтауға жіберілді. Ал 2018 жылдың сәуір айында жеке кәсіпкер С.Балжігітовтың бастамасымен көлемі 714 шаршы метр болатын Құлсары жаңа темір жол вокзалы құрылысы басталды. Сонымен қатар, 2022 жылға дейін бөлімше бойынша Ганюшкино, Аққыстау, Доссор, Мақат вокзалдары жөндеуден өтеді деп күтілуде. 

Жаңалықтар
16.06.2025
Қазақстан мен Қытай Ақтау портын дамытпақ
Спорт
16.06.2025
Доп додасында жолшылардың жұлдызы жанды!
Әлеумет
16.06.2025
“Саламатты Қазақстан” пойызы Атырау облысында мыңдаған адамға қызмет көрсетуде
Сұхбат
16.06.2025
Статистика – сан мен сапалық көрсеткіштер ғылымы
Аймақтар
16.06.2025
Атырауда жолдар жаңарып жатыр
Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде
ҚТЖ келбеті
12.06.2025
Машинист екі бірдей апаттың алдын алды
Әлемде
12.06.2025
Aventra маркалы жаңа пойыз жолға шықты
Станция тынысы
12.06.2025
Белкөл станциясы: Жауапкершілік пен кәсібилік биігінде
Қауіпсіздік
12.06.2025
Қауіпсіздікке қойылар талап қатаң
Жаңалықтар
11.06.2025
Душанбеде ТМД елдері теміржол көлігі кеңесінің 82-ші отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
11.06.2025
Comfort+ санатындағы жаңа электропойыз «Астана – Қарағанды» бағытына жолға шықты