Жетістік те, кемшілік те сөз болды

Аймақтар
07.02.2020, 11:01
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Жақында Маңғыстау ЖТ бөлімшесінің өткен жылғы өндірістік-шаруашылық жұмысының қорытындысы жарияланған тораптық жиын өтті. Бөлімше директоры Нәжімеден Ғұбашев төрағалық еткен отырыста былтырғы жұмыстарға оң баға берілді, ішінара кемшіліктер де ескертілді.

Филиал аумағындағы өзге де құрылымдық бөлімшелер басшылары өз жұмыс есептерін берді. Слайдтар арқылы назарға ұсынылған көрсеткіштер арқылы алдағы есепті кезеңде кей тұстарды жақсарту бойынша шаралар реті қарастырылды. Атап айтқанда, эксплуатациялық көрсеткіштер, пойыздар қозғалысы кестесінің сақталуы, еңбек қорғау және қауіпсіздік жағдайы туралы айтылды.

Әсіресе, локомотив пен вагондар өнімділігінде, тиелген вагондарға қарағанда бос вагондар жүрісінің үлесі бойынша жұмыстардың артығымен орындалғандығы, локомотив пен вагондар жүрісі, вагондар айналымы, бір жүк операциясы аясында вагондардың техникалық станцияда тұрып қалуы, телімдік және техникалық жылдамдық, статжүктеме, т.т. сөз болды. Негізгі басымдық кейбір филиал қызметкерлерінің кесірінен болған қозғалыс қауіпсіздігінің бұзылу фактілеріне берілді.

Бұл жағдайларда олар өздерінің қызметтік міндеттеріне салғырт қарағаны сыналды. Алайда, ең бастысы – өндірістік жарақат алу оқиғаларына жол берілмеген. Магистральдық желі бөлімшесінің директоры М.Бақтыгереев филиал бойынша күрделі жөндеу жоспары толығымен орындалғанын жеткізді. Соңғы 4 жыл бойына 150 км жолға күрделі жөндеу жүргізіліпті. Сонымен қатар апаттық-қалпына келтіру және қар жинау техникасын ұдайы дайындықта ұстау қажеттілігі мен техникалық жағдайына да көп көңіл бөлінген.

Ал бас ревизор Болат Дүйсәлиев қозғалыс қауіпсіздігінің жағдайы бойынша қорытынды жасай отырып, бұзушылықтардың үнемі алдын алу шараларын жүргізіп отыру керектігіне тоқталды. Слайдтар арқылы СДПМ қар тазалау техникасының жолдан шығып кету себептері мен жағдайы көрсетілді. Сондай-ақ өзге темір жол желілерінде тежегіш табандар мен СЦБ құрылғыларының техникалық қызмет көрсету бойынша кінараттары жайлы мәліметтер берілді. 

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі