Былтыр Қытаймен жүк айналымы 500 мыңнан астам вагонды құраған

Аймақтар
21.02.2020, 12:26
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Алматы жүк тасымалы бөлімшесі өткен жылы эксплуатациялық жұмыстардың негізгі 15 көрсеткішінің жетеуін орындаған.

Бөлімше директоры Нұрым Жаниязовтың айтуынша, былтыр Қытаймен жүк айналымы 318 553 вагон деп жоспарланып, іс жүзінде 504 693 вагонды құраған.

Оның ішінде Қытайға экспортқа шығарылғаны 225 910 вагон, ал импорт 278 783 вагон болды. Қытай темір жолымен бірқатар келіссөздердің барысында қол жеткен келісімдердің арқасында былтыр жылдың екінші жартысында жүк айналымы күрт өскен.

Сонымен қатар Достық станциясында экспортқа кең табанды пойыздардың берілуі де артқан. Алғашқы алты айда орташа тәуліктік есеп 10 пойыз болса, екінші жартыжылдықта 14 пойыздан беріліпті.

Алайда, биыл жыл басынан бері Қытаймен арада жүк айналымы бірден түсіп кетті. Оған елді дүрліктірген коронавирустың шығуы себеп болып отырғаны бәріне мәлім. Соған байланысты шығындарды азайту үшін Қытайға барып келіп тұратын ауысымдық қызметкерлер саны азайтылыпты. Мәселен, Достық станциясында қызметкерлер 53 тен 26-ға дейін қысқартылса, оны алда тағы 16 адамға азайту жоспарлануда. Еңбек тәртібін реттеу үшін ақпан айында 47 жұмысшыға жылдық еңбек демалысы, ал еңбекақысы сақталмайтын демалыс 96 адамға ұсынылған.

– Былтыр 94,6 км жол күрделі жөндеуден өтсе, биыл 76,7 км жолға күрделі жөндеу жүргізу жоспарланып отыр. Жолдың жоғары қабатын жақсарту нәтижесінде бөлімшеге қарасты 412,8 км жолда пойыздар жылдамдығы артты. Жүк пойыздары үшін 80 км, контейнерлік пойыздарына 90 км, жолаушылар пойыздары үшін 100 км дейін көтерілді. Осылайша бөлімше бойынша контейнерлік пойыздардың қозғалыс жылдамдығы тәулігіне 881,6 км болды, жылдың алғашқы жартысында бағдарлық жылдамдық 839 км/тәулік болса, екінші алты айда 909,4 км/тәулік болып, тәуліктік жылдамдық 70,4 км артты. Ал биыл қаңтарда контейнерлік пойыздардың бағдарлық жылдамдығы тәулігіне 1028 кмге жетті, – деп ақпар берді Н.Жаниязов.

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі