Жас станцияда жаңалық көп

Аймақтар
25.02.2020, 10:43
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Шымкент теміржолында ең жас әрі жаңадан құрылған Меңлібай станциясы Түлкібас ауданындағы цементке қосатын қажетті қиыршық тас өндіретін карьердің жұмысына байланысты ашылған. Пайдалануға берілгеніне бірнеше жыл ғана өтсе де станцияда жаңалық көп.

Түлкібас ауданындағы Састөбе мен Көктерек станциясының ортасында табиғаты әсем жерде орналасқан станцияда бүгінде штат бойынша 18 адам еңбек етеді. Оның ішінде, оншақты станция қызметкерлерімен қоса белгі беру-байланыс және электрмен жабдықтау қызметінің мамандары, жолшылар, т.т. бар.

Станция бастығы Рысжан Жаманқараев Шымкент бөлімшесінде Меңлібай сияқты станция жоқ дейді. Себебі, мұнда жүк тасымалын электрондық формаға көшірген АСУ ДКР-дан бөлек, кез келген станцияда жоқ МПЦ-2 жүйесі жұмыс істейді. Яғни бүкіл сигнал, бағыттама, пульт осы заманауи жүйемен басқарылады.

Соңғы модельмен жасалған жаңа технология Шымкент бойынша тек Меңлібайда бар көрінеді. Жас станция еліміздің экономикасына тәп-тәуір табыс түсіріп отыр. Айталық, станциядан «Кас-Бетон» ЖШС күніне 50 вагон қиыршық тас артады. Ал былтыр 2019 жылы күзге дейін күніне 100 вагоннан қиыршық тас артқан екен.

Станция басшысы Рысжан Жаманқараевтың айтуынша, қыс маусымына байланысты азайып отыр, көктем шыға қайта қарқын алады дейді.

– Қыс маусымына қарай станциядан артылатын жүк вагондарының маршруты азайып отыр. Қазір күніне 50 вагон Қызылсайға қиыршық тас артылып жатыр. Былтыр күзге дейін күн сайын 100 вагон тиеліп келген болатын. Станциядан жүк түсірілмейді. Бұл арадан «Кас-Бетон» ЖШС артқан заттарының құжаттамасын жасаймыз. Кіреберіс жолда жекеменшік маневр пойызы бар, бізге сол қызмет көрсетеді Елді мекеннен алыс орналасқандықтан станция ашылғалы бері ешқандай жазатайым оқиғалар тіркелген жоқ, – дейді Р.Ержігітұлы.

Меңлібай станциясында 5 жол бар, оның бірінші және екіншісі – басты жолдар, 4, 6, 8 – жанама жолдар. 15 бағыттамалық бұрманың барлығы да электрлендірілген, орталыққа қосылған. Теміржолшылар қыстық, жаздық киімдермен, басқа да қажетті құрал-жабдықтармен толық қамтылған. 

Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде
ҚТЖ келбеті
12.06.2025
Машинист екі бірдей апаттың алдын алды
Әлемде
12.06.2025
Aventra маркалы жаңа пойыз жолға шықты
Станция тынысы
12.06.2025
Белкөл станциясы: Жауапкершілік пен кәсібилік биігінде
Қауіпсіздік
12.06.2025
Қауіпсіздікке қойылар талап қатаң
Жаңалықтар
11.06.2025
Душанбеде ТМД елдері теміржол көлігі кеңесінің 82-ші отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
11.06.2025
Comfort+ санатындағы жаңа электропойыз «Астана – Қарағанды» бағытына жолға шықты
Жаңалықтар
11.06.2025
Қазақстанға алғашқы экологиялық тепловоздар әкелінді
Жаңалықтар
11.06.2025
Тоқаев пен Словакия Премьер-министрі Транскаспий дәлізінің әлеуетін бірге пайдалану жайын талқылады
Жүк тасымалы
11.06.2025
Орта дәліздің өзегі: Қазақстан Еуразия логистикасының орталығына айналуда
Әлемде
11.06.2025
Иран мен Ауғанстан арасында алғашқы жолаушылар пойызы жолға шығады
Жаңалықтар
10.06.2025
Алматыда халықаралық логистикалық хаб ашылды