Құрылғылар күтімі – қауіпсіздік кепілі

Аймақтар
03.03.2020, 11:28
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Техника қанша жерден заманауи болса да, адамның қатысуынсыз оның толық жұмыс жасауы екіталай, дей тұрғанмен, кейде қозғалыс қауіпсіздігінің бұзылуына адами фактор емес, техникалық ақау себеп болатыны да жасырын емес. Сондықтан құрылғылардың техникалық күтіміне көп нәрсе тәуелді.

Қызылорда магистральдық желі бөлімшесіне қарасты Қазалы белгі беру және байланыс дистанциясының Жосалы бекетінде СОБ электромеханиктері Қожаберген Тажиев пен Азамат Жүгінісовті станция жолдарындағы байланыс құрылғыларына ағымдық жөндеу жасап, техникалық күтім көрсету кезінде жолықтырдық. Қожаберген Тажиевтің дистанцияда жұмыс жасағанына 40 жылдан аса уақыт болса, Азамат Жүгінісовтің саладағы қызмет өтілі бесінші жылға айналыпты.

– Бекеттің оңтүстік алқымындағы 29-бағыттамалық бұрма мен М15 бағдаршамға ағымдық күтім жасау дамыз. Күтім кезінде бағыттамалық бұрма электрожетегінің ішкі тазалығына көңіл бөліп, тетіктердің контактілерінің орнықты бекітілуін тексеруден өткіздік. Электрожетек моторы мен редуктор аралық 0,15 мм-лік өлшемнің ауытқымауын бақылап, бұрманы плюске және минусқа ауыстырғандағы әрекетін өлшеп, оның белгіленген өлшемге сай болуын назардан өткіздік. Жалпы байланыс құрылғыларының техникалық талаптарға сай болуы пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігінің сақталуына бірденбір кепілдік саналады, сондықтан құрылғылардың кідіріссіз жұмысын қамтамасыз етуге бар күшімізді саламыз, – деді тәжірибелі электромеханик Қожаберген Тажиев.

Бағыттамалық бұрманың электржетегін тексеріп болып оның қақпағын жапқан электромеханиктер рельс жиегіндегі М15-бағдаршамға техникалық күтім жасауға кірісті. Бағдаршамның қақпағын ашып, ондағы лампаға келіп тұрған ток көзі күшінің 11,5 вольт қуатында бо луын, бағдаршам жарығының берілу көрінісін, ішкі-сыртқы тазалығын және бір тексеріп барлық жағдайдың техникалық талапқа сай болуына көз жеткізген СОБ электромеханиктері келесі бағдаршамдарға, байланыс құрылғыларын тексеруге беттеді.

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі