Жүйесін тапқан жұмыстар

Аймақтар
23.06.2020, 11:57
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Атырау магистральдық желі бөлімшесі ұлттық компаниясы басшылығы қойған міндеттерді жүзеге асыру және бекітілген жоспарларды орындау мақсатындағы жұмыстар легін қалыптасып отырған жағдайға қарамастан өз деңгейінде атқарылып келеді. Бөлімшенің өндірістіктехникалық бөлім басшысы Жанболат Әміровтің айтуынша, өткен бес айда пойыздық және маневрлік жұмыстарда ақаулар, өзге қауіпсіздіктің бұзылуы, жұмыстағы қиыншылықтар болған жоқ. 

Ал, пойыздар қозғалысының қауіпсіздігін бұзу бойынша бір келеңсіз жағдай орын алған. Мақат-Құлсары аралығындағы 1248-шақырымда сағатына 50 шақырым жылдамдықпен келе жатқан тепловоз шұғыл тежеу жасауға мәжбүр болды.

Себебі, жолға ойыны осылғыр әлдебіреу ағаш шпалдар үйіп кеткен. Тепловоз бүлінген жоқ, басқа ақаулар да болмады. Кейін желілік ішкі істер бөлімі қызметкерлерімен кінәлі анықталып, оған айыппұл салынған.

Одан басқа пойыздардың кідіруі, техникалық құралдардың істен шығуы орын алған жоқ.

Бөгесін жоқ мидай далада жолды бораған қар немесе құм басып қалатын, қысы суық, жазы аптап ыстық өлкенің табиғи жағдайы жұмыстағы адам үшін де, жолдағы тасымал үшін де қиындық келтіреді.

Алайда, болат жолдың берекесін келтіріп жүрген жол жөндеу шеберлерінің, яғни жолшылардың еңбегі оның бәрін де еңсере алуда. Жол бүтін болса, пойыздар да қауіпсіз қозғала алады. Сондықтан жол жөндеу жұмыстарының тындырымды болуы үлкен маңызға ие.

Инфрақұрылым нысандарын жаңғырту, кеңейту, технологиялық процестерді жетілдіру мақсатында, инвестициялық бюджет жоспары на сәйкес жол шаруашылығында күрделі жөндеу жүргізілмегенімен, ағымдағы жол жөндеу бойынша 969,8 сағатқа 440 «толаскез» беріліп, Мақат-Сағыз аралығында жолдар жөнделіп, белгі беру және байланыс саласы бойынша бірқатар жұмыстар жасалды. ВПРС, Унимат машиналарын қолдану арқылы бағыттамалы бұрмалар мен жалғамалы жолдарды көтеру мақсатында елуден астам бұрма жөнделді. Атырау, Құлсары жол дистанцияларында «Oliver Wyman» әдісіне сәйкес, ағаш табанды түйіспесіз жолдың рельс бунағына дәнекерлеу бойынша жұмыстар да жасалып тұрады. Осы жұмыстар нәтижесінде мыңға жуық түйіспе жойылып, жапсырма, түйіспелі бұрандалар бойынша жолдың үстіңгі құрылым материалдары үнемделді.  

Әрине, жол дистанциясының негізгі жұмыс көрсеткіші – жолды баллдық бағалау. Жолдың орташа баллдық жүйесінің бағалауы 2020 жылғы бес айда 74-тің орнына 49 балл болып, 151%-ға орындалды. Атырау жол дистанциясы бойынша жоспардағы 80 балл орнына 65 балл болып, 123%, Құлсары жол дистанциясы бойынша 67 балл орнына 32 балл болып, 203%-ға орындалды.

Әйтсе де, кей учаскелерде жолдың ақаулы жерлері көбейіп, бес айда 205 орында жөндеу жасалған. Жейсмар фирмасының қол еңбегін жеңілдететін механикаландырылған рельстескіш, рельскескіш құралдары да жол жөндеушілер үшін тиімді жабдық болып отыр. Нәтижесінде рельстік тізбектердің істен шығуы, станция жолдарын шолу мен өлшеу жұмыстарының саны азайды. Аталған машинамен Мұқыр, Жантерек, Кенбай, Жамансор, Мақат, Теңдік, Шоқпартоғай, Құлсары станциясы және бірқатар разъездерде шпалдар ауыстырылды. Ал «Дуамат» жол түзеу машинасымен Сағыз-Мақат учаскесі жолы түзетілді.

Ультрадыбыс ақаутапқыш арбамен де жүзден аса ақау қалпына келтірілді. Коронавирус індетіне байланысты көп жұмыстардың уақытынан кейінге шегерілгені де белгілі.

Соған орай посттар ашылып, карантин жойылғаннан кейін, 25 мамырдан бастап бүгінге дейін Мақат-Сағыз аралығында 814 темір-бетон шпал орнатылыпты.

Белгі беру және байланыс шаруашылығы бойынша бұрынғы ПОНАБ орнына жаңа КТСМ қондырғысы орнатылғаны белгілі, соған сәйкес, өткен мерзімде КТСМ, байланыс, радио және ПСГО бойынша жұмыс жасамай қалған жайттар болған жоқ. Электрмен жабдықтау шаруашылығы бойынша оннан астам шақырымдық жоғары кернеулі электр желісі жөндеуден өткізілді.

Электрмен жабдықтаудың сенімділігін арттырып, пойыз қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз ету және станциялар мен разъездерді жарықтандыру үшін қосалқы трансформаторлық кешендер, КСО-10 жоғары кернеулі жабдығы (жоғары кернеулі камералар) орнатылғалы бері еңбек өнімділігі артты.

Вагон пайдалану депосы бойынша Ақжайық, Атырау, Ганюшкино, Сағыз, Мақат станцияларында жүк пойыздарын дайындау мен өңдеу уақытын қысқарту үшін тежегіштерді тексеретін және зарядтау қондырғысы (УЗОТ) орнатылса, Мақат станциясында дөңесалды паркі, Ақжайық станциясында бұрмалар мен сигналдардың микропроцессорлық (МПЦ-2) құрылғысының электрлендірілген орталық қосыны бүгінде қалыпты жұмыс жасап тұр. 

Әлемде
23.07.2024
Германияда Еуро-2024 кезінде қалааралық пойыздармен 12 миллион жолаушы тасымалданды
Әлемде
23.07.2024
Еуропалық Одақ көлік жобаларына 7 миллиард еуро бөлмек
Жүк тасымалы
23.07.2024
ҚТЖ астық тасымалына дайындығын пысықтауда
Қауіпсіздік
23.07.2024
Атырауда техникалық-әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл