Шымкентте пойыздар қозғалысының қауіпсіздігі бойынша 2 бұзушылық болды

Аймақтар
26.06.2020, 10:42
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Жыл басынан бері бес айдың ішінде Шымкент магистральдық желі бөлімшесінде пойыздар қозғалысының қауіпсіздігі бойынша 2 бұзушылық орын алған. Бұл өткен жылмен салыстырғанда анағұрлым аз, былтыр 6 жағдай тіркелген екен.

Аталған екі оқиғаның бірі Манкент станциясында болған. Мұнда «НДП» бағыттамасыз учаскенің ток жүретін ішіндегі оқшаулайтын түйіспеде металдың сынғаны анықталған.

Екіншісі, Шымкент-Қорғасын өткеліндегі №2511 пойыз сағатына 30 км жылдамдықпен келе жатып, жолда адам басып кеткен. 1961 жылғы ер адам жолға масаң күйде шығып, опат болды.

Жалпы, Шымкент магистральдық желі бөлімшесіне қарасты екі дистанция бар.

Олар – ПЧ-53 Шымкент пен ПЧ-54 Арыс. Қолданыстағы жолдың ұзындығы – 466,3 км. Оның екі жолды учаскесі 365,7 км, бір жолды учаскесі – 100, 6 км. Жалпы, станция жолдарының қашықтығы – 380,5 км, бағыттама бұрмалардың саны – 1333 дана.

Түйіспесіз жолдардың ұзындығы – 695,17 км. НЖС-9 бойынша құрылғылардың істен шыққан 24 жағдайы тіркелді. Атап айтқанда, жол шаруашылығы құрылғылары – 9, бұрма бағыттамалардың істен шығуы – 2, РЦ түзетілмеуі, т.б. Ал ШЧ шаруашылығы бойынша құрылғылардың жұмысында 11 рет істен шығу орын алды. Мұнда кәдімгі көрсетілген нұсқаулықтар мен күнделікті шешімдер орындалмаған.

Сонымен қатар, құрылғылардың 6 ескіру жағдайы, басқа да 4 түрлі жағдай тіркелген. ЭЧ шаруашылығы бойынша да құрылғылардың 4 істен шығуы болды.

Олар байланыс желісі құрылғысы және тіректі тартымдық қосалқы станция, энергетикалық құрылғылар мен басқа да техникалық себептер кінаратынан орын алған.

Шымкент жол дистанциясында 2 жағдай тіркеліп, мұнда бағыттама бұрмалар істен шыққан. Кінәрат қайдан десек, Түлкібас-Шымкент учаскесіндегі Ынтымақ станциясында №16/18 бағыттама бұрмалар «Алматы-Атырау» пойызын кері бағытқа жібере алмай қалып, пойыз Ынтымақ станциясында тұрып қалған.

Себебі №16 бұрмада 9-8 башмактың арасына тас тұрып қалыпты. Ал Састөбе станциясында басты жолдан пойызды жіберер кезде №7 бағыттама башмактардың майланбағаны себеп болған.

Арыс жол дистанциясында Жылға-Дарбаза өткеліндегі жұп жолда 3327 км 3 пикетте толаскез барысында теңестіргіш рельстерді ауыстырар кезде рельс сәйкес келмегендіктен жұмыс бір сағатқа созылған. Рельсті ПЧ-54 жұмысшыларының дұрыс ауыстырмауы салдарынан №2026, №1492 пойыздар кешіккен. 

Жаңалықтар
28.09.2025
ҚТЖ басшылығы Астана-1 вокзалының жөндеу жұмысымен танысты
Жаңалықтар
27.09.2025
Құрметті теміржолшы «Құрмет» орденімен марапатталды
Жаңалықтар
27.09.2025
ТХКБ-ны бірлесе дамыту жайы талқыланды
Жаңалықтар
27.09.2025
ҚТЖ-да «HR – өндіріс серпіні» стратегиялық HR-сессиясы өтті
Жаңалықтар
27.09.2025
Темір жолдар мен тағдырлар: Алматыда «Жолдар» телехикаясының түсірілімі басталды
Жаңалықтар
26.09.2025
Еліміздің теміржол көлігі жаңа деңгейге көтерілуде: ҚТЖ және Wabtec ауқымды әріптестікті іске қосты
Цифрландыру
26.09.2025
Бейнебақылау камерасына баға берсек...
Инфрақұрылым
26.09.2025
Астанада өткен форумда ұлттық жобалар сөз болды
Аймақтар
26.09.2025
Арыс-2 вокзалы қайта салынуда
Цифрландыру
26.09.2025
Цифрландырудан – жасанды интеллектке дейін
Аймақтар
26.09.2025
Шиелі вокзалы тарихи келбетін сақтай отырып жаңғыртылуда
Жаңалықтар
26.09.2025
100-ден астам студен ҚТЖ-ның орталық музейінде болды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Парк кезекшісінің ерлігі
Қауіпсіздік
26.09.2025
Алғашқы көмек – маңызды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Ұтқыр шешімге негіз болған ұсыныс
Аймақтар
26.09.2025
Арнайы жасақтың ауқымы кең
Аймақтар
26.09.2025
Марапат иесін тапты
Жаңалықтар / Мұрағат
26.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №78-79 26 қыркүйек 2025 жыл
Қауіпсіздік
25.09.2025
Қауіпсіздік – ревизордың көзімен
Аймақтар
25.09.2025
Абай әлеміне саяхат