Автотежегіштер тақырыбына арналған конференция өтті

Аймақтар
08.06.2021, 13:19
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Сексеуіл локомотив пайдалану депосы автотежегіштер тақырыбына арналған конференция өткізді. Іс-шара барысында автотежегіш жабдықтары бойынша орын алған оқиғалар мен жеделхаттар таныстырылып, үздік локомотив бригадалары марапатталды. Тежегіш жабдықтарында кездесетін кемшіліктер мен ақаулардың алдын алу жайы көтеріліп, шешімін таппай жүрген сұрақтар ортаға салынды. Сексеуіл локомотив пайдалану депосының бастығы Жангелдин Түрединов автотежегіш жұмысындағы кемшіліктер, олардың алдын алу және сапарда кездесетін олқылықтарды тездетіп жою жұмыстары жөніндегі мәселелерді бірге талқылауға шақырды. Аға машинист нұсқаушының міндетін атқарушы Асылхан Ибрагимов 2020 жылдың соңғы айлары мен 2021 жылдың мамыр айы аралығында «ҚТЖ-ЖТ» ЖШС көлемінде және осы Қызылорда жол бөлімшесі аумағында тежегіш жабдықтары кемшіліктерінен болған пойыздар қозғалысындағы кедергілерді мысалға келтірді. Алдын алу мақсатында техникалық жабдықтарға қызмет көрсету кезінде барынша мұқият болып, қызметкерлердің сапалы жұмыс жасауына бақылауды күшейте түсу қажеттігін айтты. Ал оқыту жөніндегі нұсқаушы Мұхтар Игіліковтің айтуынша, тежегіш туралы конференцияны өткізудегі басты себеп – осы жабдықтардың ақаусыз жұмыс жасап, кемшіліктердің алдын алуға атсалысуға шақыру. – Тежегіш жабдықтарының өз деңгейінде ақаусыз жұмыс жасауы осы жабдықтарға техникалық қызмет көрсетуші вагон және тепловоз жөндеушілер, сонымен қатар оны пайдаланатын локомотив бригадаларының білімі мен тәжірибесіне байланысты болады. Сондықтан кәсіби білімді ұдайы жетілдіріп, қиындықтан шығу жолдарын білуге ұмтылуымыз керек және кез келген кемшілікті кішкентай деп елеусіз қалдыруға болмайды. Себебі ол үлкен оқиғаның туындап кетуіне себеп болады. Тепловозды құрамға тіркеу кезінде тежегішті пайдалану жөніндегі №1109-ЦЗ бұйрығының 57-тармағына сай вагон қараушы құрам басында болып, бірінші вагонның автотіркегішінің жарамдылығына, ондағы ағытқыш механизм рычагының дұрыс тұрғанына көз жеткізуі керек. Сол қызметкердің бұйрығымен машинист тепловозды  жайлап 3 шақ/сағат жылдамдықтан асырмай келіп тіркейді. Машинист автотіркегіштің дұрыс тіркелгеніне көз жеткізу мақсатында жүк құрамаларында тепловозды кейін қарай қозғалтып, тартып көруі тиіс , – дейді М.Игіліков. Жасыратыны жоқ, кейінгі кезде жолда құрамаларда тежегіш жабдықтарының ақаулықтары жиі кездесетін болып жүр. «Әсіресе ауа бөлгіш ақаулықтары жиі кездеседі. Әрине бұған вагон жабдықтарының көнергендігі, кепілдік мерзімі ұзарғандығы себеп деген уәж бар. Сондай кезде қиындықтан тездетіп шығу үшін №665 ЦЗ бұйрығына сай техникалық қобдишаны пайдалану керек. Қазіргі таңда өзге деполардан келген тепловоздарда осындай қобдишалар мен құрал-саймандар толық емес. Одан бөлек ақаулы ауа жеңдерін алмастыру кезінде қиындықтар туындап, кемшілікті жою уақыт алады. Сондықтан өзге бөлімшелердегі нәтижелі жұмыстарды ескере отырып, техникалық қобдишаны құрама тежегіштерін тексеруді жүргізу кезінде вагон қараушылардың өздері беріп, қызмет көрсету аумағында алып қалып отырса жөн. Бұл бір жағынан аталған қобдиша бөлшектерінің жоғалмай, сол күйінде ұзақ сақталуына да септік етеді», – дейді оқыту жөніндегі нұсқаушы. ВЧД-60 нұсқаушысы Дастан Қарабековтің айтуынша, қазіргі таңда вагон шаруашылық мекемелеріндегі құрамалардың жолда тежегіш жабдықтары ақаулықтарынан тоқтауы өткен жылмен салыстырғанда 2-ге көбейген. Оған негізінен ауа бөлгіштердің ішкі ақаулықтарынан тежегіштің ұстап қалуы, босатпауы себеп болып отырғанын тілге тиекетті. Сонымен қатар ол жолда кездесетін қиындықтардан шығу кезінде локомотив бригадалары тарапынан жасалып жатқан жұмыстарға тоқталып, оларға алғыс айтты. Дегенмен кей жағдайда ақпарат дұрыс берілмей, болған жайдың нақты анықтап алмай айтылуы салдарынан құрамаларға берілетін көмектің кештетіп жететінін де жеткізді. Сол себепті ол локомотив бригадаларын ақпаратты беру кезінде барынша мұқият болуға шақырды. Ал Сексеуіл вагон пайдалану депосы ТҚКҚ басшысының міндетін атқарушы Болат Дербісов кемшіліктерді анықтауда және оларды жоюда әлі де атқарылатын жұмыстар бар екенін, сондықтан техникалық сабақтарды барынша толық өткізіп, бірлесіп жұмыс жүргізу қажет екенін айтты.

Инфрақұрылым
11.09.2025
Қазақстанда 1700 км-ден астам жаңа теміржол салынып жатыр
Жаңалықтар
11.09.2025
ҚТЖ: Алматы облысында Агро-индустриялық паркті дамыту бойынша ынтымақтастық туралы келісімге қол қойылды
Әлеумет
11.09.2025
«Саламатты Қазақстан» пойызы ШҚО-ға келді
Аймақтар
11.09.2025
Абай өлеңдерін оқыды
Жүк тасымалы / Бейнелер
11.09.2025
Қазақстан мен Өзбекстан арасында жаңа бағыт іске қосылды
Жүк тасымалы
11.09.2025
ҚТЖ-да астық тасымалы талқыланды
Жаңалықтар
10.09.2025
Кәсіподақтың XI съезі өтті
Жүк тасымалы
10.09.2025
Қазақстан Вьетнамға бидайды тікелей контейнер ауыстырмай жеткізді
Жолаушылар тасымалы
10.09.2025
ҚТЖ «Voice Beyond Horizon» музыкалық реалити-шоуына арнап пойыз жасақтады
Аймақтар
10.09.2025
Қызылорда теміржолшылары – мемлекеттік тілдің үздік жанашыры
Жүк тасымалы / Инфографика
10.09.2025
8 айда теміржол көлігімен жүк тасымалы 4% өсті
Әлемде
10.09.2025
Мексикада жүк пойызы автобуспен соқтығысты: 10 адам қаза тауып, 60-тан астамы жараланды
Жаңалықтар
09.09.2025
Темір жолдың 5 құпиясы: Неге пойыз сапары әрдайым ерекше?
Инфрақұрылым
09.09.2025
Инфрақұрылымды жаңғырту – уақыт талабы
Инфрақұрылым
09.09.2025
Арыс көпірі қайта түледі
Қауіпсіздік
09.09.2025
Қауіпті аймақта қатаң тәртіп керек
Қауіпсіздік
09.09.2025
Жолда жүру ережесі түсіндірілді
Аймақтар
09.09.2025
Вокзалдағы қондырғылар ауыстырылды
Аймақтар
09.09.2025
Тазалық – баршаға ортақ міндет
Әлеумет
09.09.2025
Осы жазда Қазкөліккәсіп теміржолшылардың 250 баласына мереке сыйлады