Шымкентте пойыз кідірісін азайту үшін жолдарға КТСМ аспабының жаңа модулі орнатылмақ

Аймақтар
05.10.2021, 12:11
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

КТСМ аспабы – бұл жылжымалы құрамның жай-күйін бақылаудың техникалық құралдарының кешені. Бақылау құралдарының көмегімен ақаулы вагондар мен локомотивтер анықталады. Жүріп келе жатқан жылжымалы құрамға қатысты КТСМ аспабынан «дабыл» түссе, демек бір кінәраттың болғаны. Мұндай жағдайда құрам станцияда тоқтатылып, тексеруден өткізіледі. Қажет болған жағдайда вагон ағытып алынып, ақау жойылады. Осылайша, теміржолда болуы ықтимал апаттың алдын алады. Шымкент белгі беру және байланыс дистанциясы бойынша биыл бақылауға алынған пойыздар саны да, тоқтатылғандарының да саны артқан. Яғни жалпы кідіріс уақыты өткен жылмен салыстырғанда екі сағат 53 минутқа артық. Ал Арыс ШЧ бойынша КТСМ аспаптарымен бақыланатын пойыздар саны артып, тоқтатылғандар саны бес бірлікке азайған. Пойыздардың жалпы кідіріс уақыты өткен жылмен салыстырғанда бір сағат 43 минутқа азайыпты. Теміржолда пойыздардың көп кідірмей, тоқтаусыз қозғалыста жүруі экономикаға тиімді. Сондықтан, ШЧ-37, ШЧ-38 ұжымы КТСМ құрылғыларының жұмысын жақсартуға бар күш-жігерін салуда. Айталық, биыл Манкент станциясының тақ жолына, ал Шымкент станциясының жұп жолына КТСМ аспабының жаңа модулін орнату қарастырылып отыр. Састөбедегі жұп жолға КТСМ-2 бекеті СОБ электро- механикасымен және кабельді топпен бірге орнатылмақ. Сондай-ақ Қостүйін, Темір станцияларында жұмысшылардың біліктілігін жоғарылату үшін техникалық дәрістер жүргізілді.

«Техникалық дәрісте біз жұмысшылардан барлық станциялар бойынша сақтандырғыштарды, релелерді, стативтердегі блоктардың жарамды жай-күйін, типінің сәйкестігін, олардың бекітілу сенімділігінің жануын бақылау схемаларының әрекетін, номиналдың бекітілген құжаттамаға сәйкестігін кезектен тыс тексеруді жүргізуін талап етеміз. Сонымен қатар, байланыс диспетчерлеріне СОБ және байланыс, радиобайланыс, КТСМ, механикалық құрылғыларының күтіміне күнделікті қатаң бақылау орнатуды айтамыз», – дейді ШЧ мамандары.
Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде
ҚТЖ келбеті
12.06.2025
Машинист екі бірдей апаттың алдын алды
Әлемде
12.06.2025
Aventra маркалы жаңа пойыз жолға шықты
Станция тынысы
12.06.2025
Белкөл станциясы: Жауапкершілік пен кәсібилік биігінде
Қауіпсіздік
12.06.2025
Қауіпсіздікке қойылар талап қатаң
Жаңалықтар
11.06.2025
Душанбеде ТМД елдері теміржол көлігі кеңесінің 82-ші отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
11.06.2025
Comfort+ санатындағы жаңа электропойыз «Астана – Қарағанды» бағытына жолға шықты
Жаңалықтар
11.06.2025
Қазақстанға алғашқы экологиялық тепловоздар әкелінді
Жаңалықтар
11.06.2025
Тоқаев пен Словакия Премьер-министрі Транскаспий дәлізінің әлеуетін бірге пайдалану жайын талқылады
Жүк тасымалы
11.06.2025
Орта дәліздің өзегі: Қазақстан Еуразия логистикасының орталығына айналуда
Әлемде
11.06.2025
Иран мен Ауғанстан арасында алғашқы жолаушылар пойызы жолға шығады
Жаңалықтар
10.06.2025
Алматыда халықаралық логистикалық хаб ашылды