Әлемдегі ең ірі «жасыл» теміржол желісіне айналған ел

Әлемде
26.02.2024, 09:12
Қазақстан теміржолшысы

Үндістан кең жолақты темір жолдардың 93,83%-ын электрлендіріп, әлемдегі экологиялық таза теміржолға айналып үлгерді.  

Тек 2023 жылдың өзінде мемлекет меншігіндегі Үндістан теміржолы 6577 шақырым жолды электрлендіріп, 65556 шақырымдық кең табанды темір жолды толығымен электрлендіру мақсатын жүзеге асырды.

Айта кету керек, Үндістан әлемдегі ең үлкен теміржол жүйесімен АҚШ, Ресей және Қытайдан кейін төртінші орында тұр.

Үндістан темір жолдарының жалпы ұзындығы 126 366 км,  оның ішінде кең жолақты теміржол ұзындығы 67 956 шақырым. Елдің темір жол желісі 7 335 станциядан тұрады.  

Темір жолдар арқылы тәулігіне 13 523 жолаушылар пойызы және 9146 жүк пойызы жүреді.  

Үнді темір жолдары елдегі ең ірі жұмыс беруші саналады, ал әлем бойынша сегізінші ірі жұмыс беруші, шамамен 1,3 миллион адам осы салада жұмыс істейді.

Елде жүрдек темір жолды дамыту жұмыстары қарқынды жүріп жатыр. Былтыр құны 14,27 миллиард доллар болатын Мумбай-Ахмедабад жоғары жылдамдықты теміржол жобасы мақұлданған.

2024 жылдың қаңтар айындағы жағдай бойынша бүкіл кең жолақты желінің 93,83%-ы электрлендірілген. Осы арқылы Үндістан темір жолдары 6 аймақтық теміржолды толығымен электрлендірілген және 100% электрлендіру және әлемдегі ең ірі жасыл теміржол желісіне айналу мақсатына қарай қарқынды түрде алға жылжуда.

Үндістан шикі мұнай импортына деген тәуелділікті төмендетіп, шетелдік валютаны үнемдеуді мақсат етіп отыр. Осы бағытта пойыздардың барлығын электрлендіріп жатыр. Оның үстіне бұл қоршаған ортаны қорғау жөніндегі жаһандық күш-жігерге сәйкес келеді және Үндістан теміржолдарын «жасыл» көлік бастамаларының алдыңғы қатарына шығарады.

Пойыздарды электрлендірудің көптеген артықшылықтары бар көрінеді, соның ішінде пайдалану шығындарының төмендеуі, электровоздардың жоғары өткізу қабілетіне байланысты ауыр жүктерді және ұзағырақ жолаушылар пойыздарын тасымалдау мүмкіндігі және тартқыштың өзгеруінен туындаған кідірістерді жою арқылы секцияның өткізу қабілетін арттыру. Бұл жақсартулар желінің сыйымдылығы мен тиімділігін айтарлықтай арттырады деп күтілуде.

Үндістан темір жолдары бүкіл ел бойынша 6089 теміржол вокзалында Wi-Fi желісін қосқан. Өзінің жасыл теміржол миссиясын орындау үшін мыңнан астам станцияға күн батареялары орнатылған.

Сондай-ақ алдағы үш жылда Vande Bharat пойызының соңғы үлгідегі 400 пойызы өндіріледі деп жоспарланып отыр. Оған қоса мультимодальді логистикаға арналған 100 PM Gati Shakti жүк терминалдары да алдағы үш жылда әзірленеді.

 

Жолаушылар тасымалы
01.04.2025
Jibek Joly туристік пойызы төртінші рет сапарға аттанады
Жолаушылар тасымалы
01.04.2025
«Астана-Алматы» бағытындағы «Тальго» пойызы енді Шу станциясына тоқтамайды
Жүк тасымалы
01.04.2025
Қаңтар-наурыз айларында темір жол көлігімен 3,6 млн тонна астық тасымалданды
Жаңалықтар
01.04.2025
Асаның ақеділ азаматы еді
Жүк тасымалы
01.04.2025
Көмір тасымалы жалғасуда
ҚТЖ келбеті
01.04.2025
Техникалық білім мен тәжірибе қажет
Жаңалықтар / Мұрағат
01.04.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №24 01 сәуір 2025 жыл
Жаңалықтар
31.03.2025
Транскаспий дәлізіне Словенияның «Лука Копер» теңіз порты қатысады
Қауіпсіздік
31.03.2025
Өрт сөндіру пойызы дайындықтарын шыңдады
Жаңалықтар
31.03.2025
Аягөз қалпына келтіру пойызы үшін жаңа кран сатып алынды
Аймақтар
31.03.2025
Экология айлығы аясында сенбілік өтті
ҚТЖ келбеті
31.03.2025
Тыл ардагері – тоқсан жаста
Жүк тасымалы / Апта саны
31.03.2025
Теміржолмен жүк тасымалдау екі айда 6,6%-ға өсті
Әлеумет
31.03.2025
Жұмысшы мамандарға сұраныс бар
Аймақтар
31.03.2025
Еңбек адамына құрмет
Әлемде
30.03.2025
«Молдова темір жолын» екі компанияға бөлу ұсынылды
Жүк тасымалы
29.03.2025
ҚТЖ-да жүк жөнелтушілермен тасымалдау қорытындылары талқыланды
Жаңалықтар
28.03.2025
Қазақстан мен Өзбекстан теміржолшылары транзитті ұлғайту мәселелерін талқылады
Жүк тасымалы
28.03.2025
ҚТЖ-да астық штабының отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
28.03.2025
ҚТЖ мен iKOMEK109 бірлесіп байланыс орталықтарын жетілдіреді