Жүк тасымалдауға арналған аккумуляторлы электровоз жасау қолға алынды

Әлемде
27.09.2024, 13:35
Қазақстан теміржолшысы

Қазір әлем бойынша ауаны ластамайтын, зиянды қалдықтар аз бөлетін теміржол көліктерін шығару белсенді жүріп жатыр. Жақында Австралия инновациялық,  аккумулятормен жүретін электровоз жасауды қолға алғандарын мәлімдеді. Бұл жүк тасымалы саласындағы экологиялық таза жобалардың алғашқысы болып отыр.

Fortescue мен Downer компаниялары Берлинде өтіп жатқан InnoTrans 2024 көрмесінде зиянды қалдықтарды бөлу жағынан нөлдік эмиссияға тең электровоз жасауға бағытталған бірлескен жобаларын жариялады.

Локомотив ауыр жүктерді тасымалдауға арналған және 2030 жылға қарай көміртегі қалдықтарды азайтуды мақсат тұтқан Fortescue компаниясы үшін үлкен маңызға ие.

Компания болашақта жолаушылар тасымалы үшін де  осындай үлгідегі локомотивтер жасауды жоспарлап отыр.  

Fortescue, әлемдегі ең ірі тау-кен өндіруші компаниялардың бірі, Батыс Австралиядағы темір рудасын өндіруге және тасымалдауға машықтанған.

Оның 260 шақырымдық теміржол желісі Ньюман мен Порт-Хедландтағы шахталарды байланыстырады, ал компанияның 45 локомотив және 3200-ден астам жүк вагоннан тұратын паркі бар.

Компания үшін тасымал барысындағы жұмыстың қоршаған ортаға тигізетін әсерін азайту маңызды және жаңа аккумуляторлық локомотив оның декарбонизация стратегиясының маңызды элементі болуы мүмкін.

Австралиялық Downer инженерлік тобы, атап айтқанда оның Downer Rail бөлімшесі жылжымалы құрамды өндіру және оларға техникалық қызмет көрсетуде үлкен тәжірибеге ие.

Компания электр пойыздары мен локомотивтеріне арналған технологияларды белсенді түрде дамытуда, бұл оны теміржол көлігі саласындағы инновациялық шешімдерді әзірлеу үшін тамаша серіктес етеді.

Жаңа жоба темір жолдардың экологиялық көрсеткіштерін жақсартып қана қоймай, сонымен қатар Австралияны нөлдік эмиссиялық технологиялардың жаһандық сахнасында алға жылжытуға мүмкіндік береді.

 

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр