Жүк тасымалдауға арналған аккумуляторлы электровоз жасау қолға алынды

Әлемде
27.09.2024, 13:35
Қазақстан теміржолшысы

Қазір әлем бойынша ауаны ластамайтын, зиянды қалдықтар аз бөлетін теміржол көліктерін шығару белсенді жүріп жатыр. Жақында Австралия инновациялық,  аккумулятормен жүретін электровоз жасауды қолға алғандарын мәлімдеді. Бұл жүк тасымалы саласындағы экологиялық таза жобалардың алғашқысы болып отыр.

Fortescue мен Downer компаниялары Берлинде өтіп жатқан InnoTrans 2024 көрмесінде зиянды қалдықтарды бөлу жағынан нөлдік эмиссияға тең электровоз жасауға бағытталған бірлескен жобаларын жариялады.

Локомотив ауыр жүктерді тасымалдауға арналған және 2030 жылға қарай көміртегі қалдықтарды азайтуды мақсат тұтқан Fortescue компаниясы үшін үлкен маңызға ие.

Компания болашақта жолаушылар тасымалы үшін де  осындай үлгідегі локомотивтер жасауды жоспарлап отыр.  

Fortescue, әлемдегі ең ірі тау-кен өндіруші компаниялардың бірі, Батыс Австралиядағы темір рудасын өндіруге және тасымалдауға машықтанған.

Оның 260 шақырымдық теміржол желісі Ньюман мен Порт-Хедландтағы шахталарды байланыстырады, ал компанияның 45 локомотив және 3200-ден астам жүк вагоннан тұратын паркі бар.

Компания үшін тасымал барысындағы жұмыстың қоршаған ортаға тигізетін әсерін азайту маңызды және жаңа аккумуляторлық локомотив оның декарбонизация стратегиясының маңызды элементі болуы мүмкін.

Австралиялық Downer инженерлік тобы, атап айтқанда оның Downer Rail бөлімшесі жылжымалы құрамды өндіру және оларға техникалық қызмет көрсетуде үлкен тәжірибеге ие.

Компания электр пойыздары мен локомотивтеріне арналған технологияларды белсенді түрде дамытуда, бұл оны теміржол көлігі саласындағы инновациялық шешімдерді әзірлеу үшін тамаша серіктес етеді.

Жаңа жоба темір жолдардың экологиялық көрсеткіштерін жақсартып қана қоймай, сонымен қатар Австралияны нөлдік эмиссиялық технологиялардың жаһандық сахнасында алға жылжытуға мүмкіндік береді.

 

Инфрақұрылым
28.06.2025
Елімізде теміржол желісіне ауқымды жаңғырту жүргізуде
Жаңалықтар
27.06.2025
Варшавада ТХКБ дамыту жөніндегі жұмыс тобының отырысы өтті
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Вагон қозғалысын реттеушілер жайлы бір үзік сыр
Инфрақұрылым
27.06.2025
Маңғыстау теміржолы күрделі жөндеуге күш салуда
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Қырық жыл кешіккен шындық
Әлеумет
27.06.2025
Балалар жазы көңілді
Инфрақұрылым
27.06.2025
Теміржол жөндеу жұмыстары қарқынды жүріп жатыр
Жаңалықтар / Мұрағат
27.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №49 27 маусым 2025 жыл
Әлемде
26.06.2025
Қытай темір жолдары биыл 1,86 млрд жолаушы тасымалдап, жаңа рекорд орнатты
Қауіпсіздік
26.06.2025
Семейде қозғалыс қауіпсіздігіне арналған кеңейтілген кеңес өтті
Спорт
26.06.2025
Ақтөбеде теміржолшылар тартысты ойын көрсетті
Жаңалықтар
26.06.2025
Астанада көлік, логистика көшбасшыларының басын біріктірген халықаралық көрме өтіп жатыр
Жолаушылар тасымалы
26.06.2025
Жыл соңына дейін ҚТЖ пойыздарының барлығы бейнекамерамен жабдықталады
Жаңалықтар
25.06.2025
Теміржол және су көлігі комитетінің төрағасы Атыраудағы вагон шығару зауытына барды
Жаңалықтар
25.06.2025
Нұрлан Жақыпов Alstom компаниясымен әрі қарайғы серіктестікті талқылады
Әлемде
25.06.2025
Қытай 650 км/сағ жылдамдықпен қозғалатын магнитопланды сынақтан өткізді
Аймақтар
25.06.2025
Алматы темір жол бөлімшесінде жүк тасымалы 16%-ға өсті
Жаңалықтар
24.06.2025
Тоқаев: Теміржол саласында Alstom, Wabtec және Stadler компанияларымен табысты серіктестік орнаттық
Жаңалықтар
24.06.2025
Қасым-Жомарт Тоқаев Wabtec президентімен кездесті
Жолаушылар тасымалы
24.06.2025
Биыл 240 мыңнан аса мүмкіндігі шектеулі жолаушы ҚТЖ пойыздарымен сапарға шыққан