Қытай жүрдек пойыздар желісінің жылдамдығы мен ұзындығын арттыруда

Әлемде
16.07.2025, 12:26
Фото: Xinhua
Қазақстан теміржолшысы

Қытай теміржол саласындағы көшбасшылығын нығайта отырып, жоғары жылдамдықты теміржол (ЖЖТ) желісін кеңейтіп, 2035 жылға қарай пойыздардың қозғалыс жылдамдығын 400 км/сағ-қа дейін арттыруды жоспарлап отыр, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Бұл туралы China Railway президенті Сидэ Сун Бейжіңде өткен ЖЖТ жөніндегі Дүниежүзілік конгресс барысында мәлімдеді.

2024 жылдың өзінде Қытайдағы ЖЖТ желісінің жалпы ұзындығы 48 000 шақырымға жетті, бұл – әлемдегі барлық жүрдек теміржолдардың 70 пайызына тең.

Жыл соңына дейін бұл көрсеткіш 50 000 шақырымға жетпек, ал 2035 жылға қарай тағы 40 пайызға ұлғаяды.

Жүрдек теміржол маршруттары халық саны 500 мыңнан асатын қалалардың 97 пайызын қамтиды.

Күніне 10 000-нан астам пойыз 16 миллион жолаушыны тасымалдайды.

Жылдамдықты арттыру мақсатында 2024 жылғы желтоқсанда CR450AF Fuxing атты жаңа прототип таныстырылды. Сынақ барысында бұл пойыз 420 км/сағ жылдамдыққа жетіп, қазіргі шектеуден 70 км/сағ-қа асып түсті.

CRRC компаниясы Қытайдың Теміржол ғылым академиясымен бірлесіп жұмыс істеп, қозғалысты басқару жүйесіне цифрлық технологияларды белсенді енгізуде.

Мұндай инновациялар сапар уақытын қысқартып, желідегі қауіпсіздікті арттыруға мүмкіндік береді.

Қытай халықаралық теміржол ықпалын да арттырып келеді

Қытай өз технологияларын шетелге экспорттап, Лаос, Индонезия, Венгрия және Сербиядағы жобаларға қатысып отыр.

Бұл бастамалар елдің теміржол көлігі саласындағы жаһандық көшбасшылық ұстанымын күшейтуде.

Конгресс ашылуында Моңғолия, Қырғызстан, Лаос және Өзбекстан делегациялары сөз сөйлеп, Қытаймен бірлесіп халықаралық жобаларды дамытуға дайын екендерін білдірді.

Қытай вице-премьері Гоцин Чжанның айтуынша, 2000-жылдардың басында ел шетелдік технологияларға тәуелді болған.

Ал бүгінде Қытай ЖЖТ-ға арналған негізгі компоненттерді өзі жасап шығара алады.

«Біз қазір тек әлемдік көшбасшыларға жетіп қана қойған жоқпыз, оларды басып озуға да дайынбыз», — деп атап өтті Чжан.

Бұл өршіл стратегия Қытайды технологиялық көшбасшылықтың жаңа деңгейіне шығаруда.

 

Жаңалықтар
01.10.2025
ТХКБ үшін жаңа серпін: Қазақстан, Әзірбайжан және Грузия стратегиялық құжатқа қол қойды
Станция тынысы
01.10.2025
Достық станциясы — Қазақстан мен Қытай арасындағы негізгі көлік торабы
Жаңалықтар
01.10.2025
Алматыда Түркі мемлекеттері ұйымы көлік министрлерінің VIII кездесуі өтті
Әлемде
01.10.2025
Бүгіннен бастап Қытай пойызға қағаз билеттерді қолдануды тоқтатты
Әлеумет
01.10.2025
Бершүгір станциясында теміржолшыларға арналған спорт кешені ашылды
Жаңалықтар
01.10.2025
Экологтарға арналған оқытуда қалдықтарды бөлек жинау мен жаңа кодекс нормалары талқыланды
Жаңалықтар
01.10.2025
New Silk Way: ҚТЖ еуразиялық транзитте стратегиялық көшбасшылықты күшейтуде
Жаңалықтар
30.09.2025
Пойыздан кешіккен бойжеткен машинист кабинасына тас лақтырды
Жаңалықтар
30.09.2025
Алматыда «New SilkWay» бизнес-форумы өтіп жатыр
Жаңалықтар
30.09.2025
Президент: Қазақстан арқылы әлемнің ең ірі сауда нарығына 5 теміржол дәлізі өтеді
Жаңалықтар
30.09.2025
Мемлекет басшысы «Достық – Мойынты» теміржолының екінші желісін іске қосты
Трансформация
30.09.2025
Локомотив құрастырудың жаңа деңгейі
Жаңалықтар
30.09.2025
«НR-өндіріс серпіні»: Маңызды жобалар алаңы
Қауіпсіздік
30.09.2025
Қараусыз мал мен құлаққаптағы адам – пойыз қозғалысына қауіп
Аймақтар
30.09.2025
Құрылғылар сенімділігі күмән туғызбайды
Аймақтар
30.09.2025
Маңғыстау локомотившілері қысқы сынаққа сақадай сай
Аймақтар
30.09.2025
Жіңішке станциясында жүк жөнелту артты
Жаңалықтар / Мұрағат
30.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №80 30 қыркүйек 2025 жыл
ҚТЖ келбеті
29.09.2025
ҚТЖ қызметкерлері байқауда топ жарды
Жаңалықтар
29.09.2025
Достық жол дистанциясында жаңғырту жұмыстары жүргізілді