Қытай жүрдек пойыздар желісінің жылдамдығы мен ұзындығын арттыруда

Әлемде
16.07.2025, 12:26
Фото: Xinhua
Қазақстан теміржолшысы

Қытай теміржол саласындағы көшбасшылығын нығайта отырып, жоғары жылдамдықты теміржол (ЖЖТ) желісін кеңейтіп, 2035 жылға қарай пойыздардың қозғалыс жылдамдығын 400 км/сағ-қа дейін арттыруды жоспарлап отыр, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Бұл туралы China Railway президенті Сидэ Сун Бейжіңде өткен ЖЖТ жөніндегі Дүниежүзілік конгресс барысында мәлімдеді.

2024 жылдың өзінде Қытайдағы ЖЖТ желісінің жалпы ұзындығы 48 000 шақырымға жетті, бұл – әлемдегі барлық жүрдек теміржолдардың 70 пайызына тең.

Жыл соңына дейін бұл көрсеткіш 50 000 шақырымға жетпек, ал 2035 жылға қарай тағы 40 пайызға ұлғаяды.

Жүрдек теміржол маршруттары халық саны 500 мыңнан асатын қалалардың 97 пайызын қамтиды.

Күніне 10 000-нан астам пойыз 16 миллион жолаушыны тасымалдайды.

Жылдамдықты арттыру мақсатында 2024 жылғы желтоқсанда CR450AF Fuxing атты жаңа прототип таныстырылды. Сынақ барысында бұл пойыз 420 км/сағ жылдамдыққа жетіп, қазіргі шектеуден 70 км/сағ-қа асып түсті.

CRRC компаниясы Қытайдың Теміржол ғылым академиясымен бірлесіп жұмыс істеп, қозғалысты басқару жүйесіне цифрлық технологияларды белсенді енгізуде.

Мұндай инновациялар сапар уақытын қысқартып, желідегі қауіпсіздікті арттыруға мүмкіндік береді.

Қытай халықаралық теміржол ықпалын да арттырып келеді

Қытай өз технологияларын шетелге экспорттап, Лаос, Индонезия, Венгрия және Сербиядағы жобаларға қатысып отыр.

Бұл бастамалар елдің теміржол көлігі саласындағы жаһандық көшбасшылық ұстанымын күшейтуде.

Конгресс ашылуында Моңғолия, Қырғызстан, Лаос және Өзбекстан делегациялары сөз сөйлеп, Қытаймен бірлесіп халықаралық жобаларды дамытуға дайын екендерін білдірді.

Қытай вице-премьері Гоцин Чжанның айтуынша, 2000-жылдардың басында ел шетелдік технологияларға тәуелді болған.

Ал бүгінде Қытай ЖЖТ-ға арналған негізгі компоненттерді өзі жасап шығара алады.

«Біз қазір тек әлемдік көшбасшыларға жетіп қана қойған жоқпыз, оларды басып озуға да дайынбыз», — деп атап өтті Чжан.

Бұл өршіл стратегия Қытайды технологиялық көшбасшылықтың жаңа деңгейіне шығаруда.

 

Аймақтар
14.08.2025
Вокзалда туристерге QR-код таратылды
Қауіпсіздік
14.08.2025
Апат айтып келмейді
Инфрақұрылым
14.08.2025
Жуалыда теміржол асты көпірі кеңейтіліп, жаңғыртылуда
Әлемде
14.08.2025
Қытай Тибетте тағы бір теміржол салмақ
Спорт
14.08.2025
Абай тойында теміржолшылар топ жарды
Аймақтар
13.08.2025
Төретам станциясында жүк айналымы артып келеді
Әлемде
13.08.2025
Сянлушань станциясынан Еуропа мен Орталық Азияға жаңа бағыт ашылды
Жаңалықтар
13.08.2025
Мәдени мұра ізімен: Jibek Joly туристік пойызы кезекті турға аттанады
Аймақтар
12.08.2025
Батыс Қазақстан облысында төрт теміржол вокзалы жаңғыртылады
Жүк тасымалы
12.08.2025
Достық станциясында Қытайға экспорттық жүктерді беру бойынша рекорд орнады
Цифрландыру
12.08.2025
Сандық технология – уақыт талабы
Цифрландыру
12.08.2025
Бәйгеқұм станциясында автоматтандырылған шлагбаум орнатылуда
Инфрақұрылым
12.08.2025
Тараз вокзалының қос қабаты түгел жаңарады
Жаңалықтар
12.08.2025
Теміржол тарихына саяхат
Жаңалықтар / Мұрағат
12.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №64 12 тамыз 2025 жыл
Спорт
11.08.2025
ҚТЖ – спартакиада чемпионы!
Қауіпсіздік
11.08.2025
Белгіленбеген жерден өту — теміржолдағы басты қауіп
Қауіпсіздік
11.08.2025
Жолаушылар вагонынан өрт шыққанда...
Әлеумет
11.08.2025
Теміржолшылар балаларының жазғы демалысы жалғасуда
Аймақтар
11.08.2025
Жаздың әр күні тиімді