Құрық порты арқылы өтетін жүктер көлемі артты

Жүк тасымалы
19.08.2022, 10:11
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

    Биылғы жеті айда түбек теміржолының жүк айналымы былтырғыдан екі есеге дейін көбейді. Соның ішінде Транскаспий халықаралық көлік бағдарымен Құрық порты арқылы өткен жүктер мен тиеу көрсеткіштері әжептәуір өскен. Нәтижесінде жүк айналымының жоспары 116,8 пайызға немесе миллион тоннаға артығымен орындалды.

 Тарқатып айтсақ, жыл басынан тамызға дейінгі жүк айналымы 4 млн 229 мың тоннаға жетті. Ал жоспар 3 млн 761 мың тонна болатын. Тиелген жүктердің салмағы да басым. Ол өткен жылғы салыстырмалы кезеңнен 107,7 пайызға артқан. Оған себеп жергілікті жерден тиелетін жүк көлемі көбейген. Мәселен, бір ғана Шетпе станциясынан айына 40 мың тонна қиыршық тас жүктеледі. Бұл жергілікті құрылыс материалы қазір Атыраудағы жол құрылысына тасы малдануда. Бейнеуден шығатын ұлутастың да тасымалы қызып тұр. Еліміздің түкпір-түкпірін дегі құрылыс үшін станциядан күніне 60-70 ашық вагон тас тиеліп жөнелтіледі. «КазАзоттың» селитрасы да тәулігіне 20-30 вагоннан, айына 30 мың тонна жөнелтілуде. «Каспий битум» зауытының өнімі отандық  нарықта құлашын кең сермеген сайын теміржол тасымалына сұраныс та арта түсуде. Қазірдің өзінде күн сайын 40-50 цистерна битум тиеледі.  

Жөнелтілген жүктерге қалай қызмет көрсетілсе, түбекке жеткізіліп жатқан жүктер де солай қабылдануда. Жүк түсіру жоспарын орындау көрсеткіші 118,9 пайызды құраған.  

– Қазір бізде контейнерлік тасымал қарқыны жоғары. Бұл бағытқа сұраныс соңғы кезде бірден өсті. Алтынкөл, Достық бағытынан Ақтау портына келіп, одан әрі су жолымен Алят арқылы Еуропаға шығуда. Өткен жылы жеті айда 41 кемемен 9179 кон тейнер кеткен еді. Биыл 83 кеме жібердік. Онымен 13 413 контейнер жөнелтілді. Бұл тек ТХКБ көлік бағдары бойынша. Одан басқа фидерлік кемемен тағы 15 мың контейнер шетел асты. ТХКБ ғана емес, жүк ва гонымен кемеге тиеліп кетіп жатқан Құрық порты бағытының да көрсеткішінде өсім бар. Өткен жылдың жеті айында 185   пароммен 260 мың тонна жүк өтсе, биыл 343 кемемен 1 млн 110 мың тонна жүк жібердік.

Ал бидай тасымалына келсек, бидайды сыртқа шығаруға санкция болғанға дейін Солтүстік теңіз терминалы және Ақбидайдан ауыстырып тиеу көрсеткіші жоғары болатын. Дегенмен қазір бізде басқа бағыттар жандану да. Өңірде екі порттың болуы – өзге аймақтарға қарағанда біздің артықшылығымыз. Соның нәтижесінде жұмыс көбейіп, қысқарып кету қаупі бар кейбір қызметкерлер өз жүктемесіне сай еңбек етуде, – дейді Маңғыстау қосалқы бөлімінің басшысы Нәжімеден Ғұбашов.  

Маңғыстау теміржолында жүк тасымалының жоғары деңгейге жетуі компания бюджетіне қомақты қаражат құйып қана қоймай, жұмыс көлемінің артуы логистика бөлімін Ақтөбеге көшіру мәселесін уақытша болса да шешкен...  

 

Жаңалықтар
14.10.2025
Қоғамдық тыңдау өтті
Цифрландыру
14.10.2025
Сандық жүйеге көшу – уақыт талабы
Инфрақұрылым
14.10.2025
«Бақты-Аягөз» құрылысы қарқын алды
Жаңалықтар
14.10.2025
Колледж оқытушылары ҚТЖ-да тағылымдамадан өтті
Аймақтар
14.10.2025
Семейлік теміржолшылар 5 мың түп көшет отырғызды
Аймақтар
14.10.2025
Экочеллендж жалғасып жатыр
Инфрақұрылым
14.10.2025
Жаңа жолдың тиімділігі неде?
Инфрақұрылым
14.10.2025
Түркістан өңірінде алты вокзалда ауқымды жұмыс жүріп жатыр
Жаңалықтар
14.10.2025
Мұражайға саяхат
Спорт
14.10.2025
Кәсіподақтар күніне орай теміржолшылар арасында боулингтен жарыс өтті
Қауіпсіздік
14.10.2025
Теміржолшылар мен құтқарушылар төтенше жағдайға дайындықтарын пысықтады
Әлеумет
14.10.2025
Теміржолшыға шұғыл көкмек қажет
Спорт
14.10.2025
Дәстүрлі турнир жалғасын тапты
Жаңалықтар / Мұрағат
14.10.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №84-85 14 қазан 2025 жыл
Қауіпсіздік
13.10.2025
Темір жол қателікті кешірмейді
Жаңалықтар
13.10.2025
Бақты – Аягөз теміржол желісінің құрылысы талқыланды
Аймақтар
13.10.2025
Теміржолшылар кәсіподағына – 120 жыл: Жамбылда үздіктер марапатталды
Аймақтар
13.10.2025
Қисановтар әулеті – байқау жеңімпазы
Спорт
13.10.2025
Корттағы күш пен құлшыныс
Жүк тасымалы
13.10.2025
Қазақстан логистика арқылы экономиканы дамытуды көздеп отыр