Қазақстан – Қытай іскерлік кеңесінің кезекті отырысы өтті

Жүк тасымалы
05.07.2024, 10:59
Суретті түсірген Диас НҰРМАҒАНБЕТОВ
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Апта басында Астанада Қазақстан – Қытай іскерлік кеңесінің кезекті отырысы өтті. Кеңеске 400-ден астам адам қатысты, оның ішінде екі елдің ірі бизнес және көлік саласының өкілдері де болды.

Кеңес барысында энергетика, өндірістік қауіпсіздік, ШОБ-ты дамыту және логистикаға арналған панелдік сессиялар өткізіліп, бірқатар екі жақты құжаттарға қол қойылды. Кеңес Қазақстан және Қытай бизнес ортасы үшін пікір алмасу алаңына айналмақ, бұған қоса сауда-экономикалық және инвестициялық ынтымақтастықты жандандыруды көздейді.  

Екі панельдік сессиядан тұрған жиынның «Өнеркәсіптік қауіпсіздік, көлік-логистикалық ынтымақтастық. Энергетикалық ауысу» атты бірінші сессиясында «ҚТЖ» ҰК» АҚ басқарма төрағасының орынбасары Әнуар Ахметжанов баяндама жасады.

– Қазақстан әлемде жер аумағы бойынша 9-орын алады, Еуразия жүрегінде орналасқан еліміз Қытай және Ресей секілді алпауыт елдермен және өзге де Орталық Азия елдерімен шектеседі. Теміржол желілері бойынша Қазақстан 20 ТОП елдің қатарына енеді, бүгінгі таңда біз Қазақстанда транзиттік тасымалды жүзеге асырып отырған негізгі оператормыз. ҚТЖ жүйе құраушы көлік компаниясы болып саналады. Еліміздің теміржолмен жүк тасымалына Қазақстандағы жүк тасымалының жартысынан астамы тиесілі, эксплуатациялық жүк айналымы былтыр 270 млн тонна/км болды, бұл әлем бойынша алтыншы көрсеткіш. Компания бизнес ортаның тұрақты дамуына сапалы негіз бола отырып, ел экономикасының драйвері болып табылады, – деді ол.  

Сонымен қатар Қазақстан «Шығыс-Батыс» және «Солтүстік-Оңтүстік» сияқты негізгі ірі көлік дәліздерінің тоғысқан жерінде орналаса отырып, Еуразия құрлығының қақ ортасында тұрып Еуропа мен Азия арасындағы көлік-логистикалық және транзиттік хаб саналатынын және ірі әлемдік нарықтарға жол ашатынын жеткізді.  

– Компания қызметінің басты көрсеткіштерінің динамикасы тұрақты өсіп отыр. ТХКБ бағдары бойынша тасымал көлемі 2,8 млн тонна болды. Ал биыл 5 айда осы бағдармен 1871,6 мың тонна жүк тасымалданса, соның ішінде экспорт көлемі 1362,6 мың тоннаны, импорт 285,7 мың тоннаны, транзит 223,3 мың тоннаны құрады. Транзиттік бағдардағы барлық теміржол әкімшіліктерінің ұйымшылдығының арқасында Қазақстанның контейнерлік транзиті 10 жылда 5 есе өсті. Қазақстанның Еуразиялық экономикалық одаққа мүше болуы және географиялық орналасу ерекшелігі оның халықаралық саудадағы рөлі мен маңызын әсіресе Қытаймен тауар айналымындағы орнын арттыра түседі. Бұл ретте Қазақстан Орталық Азия мен Еуропа одағы елдерінің нарығына бағытталған тауарлардың стратегиялық кіру нүктесі болып табылады. Қазақстан Еуропа мен Азия арасындағы негізгі транзиттік хаб ретінде қалыптасты. Қазіргі таңда сауда айналымының артуы есебінен жаңа логистикалық хаб құру арқылы жеткізу тізбектерінің біріккен жұмысын күшейту қажет, – деді спикер.  

Көлік логистикалық секторда теміржол инфрақұрылымының дамуы басым бағыт саналады. Мұндай бастамалар ең жоғары деңгейде қолдауға ие және Қазақстан басшылығы соған қолайлы жағдай жасай отыра оларды жүзеге асыруға қарқынды қолдау білдіреді. Кеңестің келесі панельдік сессиясы «Инфрақұрылым және ШОБ – өңірлік экономика негізі» деп аталды.  

 

Жаңалықтар
14.10.2025
Қоғамдық тыңдау өтті
Цифрландыру
14.10.2025
Сандық жүйеге көшу – уақыт талабы
Инфрақұрылым
14.10.2025
«Бақты-Аягөз» құрылысы қарқын алды
Жаңалықтар
14.10.2025
Колледж оқытушылары ҚТЖ-да тағылымдамадан өтті
Аймақтар
14.10.2025
Семейлік теміржолшылар 5 мың түп көшет отырғызды
Аймақтар
14.10.2025
Экочеллендж жалғасып жатыр
Инфрақұрылым
14.10.2025
Жаңа жолдың тиімділігі неде?
Инфрақұрылым
14.10.2025
Түркістан өңірінде алты вокзалда ауқымды жұмыс жүріп жатыр
Жаңалықтар
14.10.2025
Мұражайға саяхат
Спорт
14.10.2025
Кәсіподақтар күніне орай теміржолшылар арасында боулингтен жарыс өтті
Қауіпсіздік
14.10.2025
Теміржолшылар мен құтқарушылар төтенше жағдайға дайындықтарын пысықтады
Әлеумет
14.10.2025
Теміржолшыға шұғыл көкмек қажет
Спорт
14.10.2025
Дәстүрлі турнир жалғасын тапты
Жаңалықтар / Мұрағат
14.10.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №84-85 14 қазан 2025 жыл
Қауіпсіздік
13.10.2025
Темір жол қателікті кешірмейді
Жаңалықтар
13.10.2025
Бақты – Аягөз теміржол желісінің құрылысы талқыланды
Аймақтар
13.10.2025
Теміржолшылар кәсіподағына – 120 жыл: Жамбылда үздіктер марапатталды
Аймақтар
13.10.2025
Қисановтар әулеті – байқау жеңімпазы
Спорт
13.10.2025
Корттағы күш пен құлшыныс
Жүк тасымалы
13.10.2025
Қазақстан логистика арқылы экономиканы дамытуды көздеп отыр