Шығыста 6300 тонналық жүктерді сүйрейтін пойыздар саны көбейді

Жүк тасымалы
21.09.2021, 11:49
Қуаныш Қожаев

Абай облысы бойынша меншікті тілші

Ел шығысында теміржол қозғалысы бойынша жүк айналымы жыл санап артып келеді. Әсіресе көмір мен астық тасымалы кезінде жиі құрастырылатын, салмағы 6300 тоннаға дейін жететін жылжымалы құрамдар көрсеткішті еселеуде, деп хабарлайды Rail-news.kz. Семей ЖТ бөлімшесінің теміржолшылары үшін қауырт кезең енді басталды. Өткен тамыз айынан бастап еселенген жүк тиеу, түсіру жұмыстары бірқатар тың шаралар қабылдауға мәжбүр етуде. Бұл бағытта әсіресе қозғалысшылар қауымына айтарлықтай жауапкершілік жүктелуде. Мәселен, ағымдағы жылдың 8 айында жалпы саны 692 ұзын жылжымалы құрамдар құрастырылса, 66 ауыр салмақты жүк пойыздары жолға шығарылыпты. Бұл межеге алға қойылған тапсырмалардың жүз пайыздан артық орындалуы мен тасымал барысында тың әдіс-тәсілдерді қолдану және жүк жөнелтуге тапсырыс берушілер санының өсуі әсер етіп отыр. Дегенмен карантиндік шектеулердің жеңілдеуімен бірге орын алатын қауырт жүк тасымалына семейлік теміржолшылар қауымы толықтай даяр болып шықты. Тонналық есеппен алғанда жүк тиеу ісі техникалық жоспар бойынша 107,1 пайызға артып отыр. Оның ішінде Дегелең станциясынан тиелетін Қаражыра көмірі мен ауыл, Белағаш станцияларынан артылатын астық және Жаңғызтөбеден тиелетін түсті металл рудасының үлесі аса қомақты. Бұрынғы жылдардағыдан бір айырмашылық, жүк ай- налымын арттыру үшін осыған дейін тәжірибеден өткен Шаттл пойызы соңғы жылдары құрастырылып жүрген жоқ. Оған себеп, жүк тасымалы бойынша бұл бағыттағы жоспарлар бүгінгі таңда жүз пайыз орындалған. Осы ретте, Дегелең-Семей телімі бойынша 6 300 тонналық пойыздар қалыптастырылса, Локоть-Ақтоғай станциялары аралығында 4 500 тонна болатын ауыр салмақты пойыздар кідіріссіз тікелей қатынауда. Тағы бір айта кетер жайт, мұндай ерекше санаттағы пойыздар саны ағымдағы жылы өткен жылмен салыстырғанда біршама артып отыр. Нәтижесінде пойыздың орташа салмағы 101,0 пайызға арттырылған. Әйтсе де, жүк айналымын ұйымдастыру бойынша жыл соңына дейінгі көзделген техникалық жоспарлар көлемі тым ауқымды. Себебі, қатты отынға сұраныстың еселеп артуына орай көмірді 9,0 млн тоннаға жеткізу негізгі міндеттер қатарында тұр. Осы ретте аталмыш тапсырманы орындауда ауыр салмақты пойыздар бірінші кезекте көмекке келері – анық жайт.

Әлемде
23.07.2024
Германияда Еуро-2024 кезінде қалааралық пойыздармен 12 миллион жолаушы тасымалданды
Әлемде
23.07.2024
Еуропалық Одақ көлік жобаларына 7 миллиард еуро бөлмек
Жүк тасымалы
23.07.2024
ҚТЖ астық тасымалына дайындығын пысықтауда
Қауіпсіздік
23.07.2024
Атырауда техникалық-әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл