Цифрлы технология: бес өңір бір орталықтан басқарылады

Цифрландыру
17.09.2020, 19:55
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

«Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ магистральдық желінің Ақтөбе, Атырау, Маңғыстау, Орал, Қызылорда бес бірдей бөлімшесінің диспетчерлік орталықтарын біріктіретін «Пойыздар қозғалысын басқару орталығы» трансформация жобасы шеңберінде Ақтөбе қаласында, Батыс өңірінде пилоттық полигонды іске қосты.  

Аталған шара – Қазақстан темір жолы үшін тарихи және маңызды оқиға. Тасымалдарды басқару процесін автоматтандыру Компания дамуына қомақты үлес қосады. 

Басқарма төрағасының корпоративтік мәселелер және HR жөніндегі орынбасары Серік Әбденов бастаған «ҚТЖ» ҰК» АҚ делегациясы Ақтөбеге арнайы барып, Пойыздар қозғалысын басқару орталығы ғимаратының, пойыз диспетчерлері жұмыс орындарының даярлығымен танысты. 

Төртқабатты ғимарат пайдалануға дайын, атап айтқанда, байланыс пен ДО қажетті құрал-жабдықтары орнатылған және де барлық қажетті инженерлік, соның ішінде жылу, су, электр, байланыс желілері тартылып, кәріз жүйесіне қосылған. 

10 қыркүйектен Ақтөбе және Орал бөлімшелерінің диспетчерлік орталықтарын көшіру бойынша жұмыстар басталды. 2020 жылдың 14 қыркүйегіндегі жағдай бойынша 5 орталықта: Илецк-Жайсан, Жайсан-Ақтөбе, ҚандыағашЖем, Қандыағаш торабы, АқтөбеҚандыағаш ПБО диспетчерлік орталықтандыруды іске қосу өткізілді. 

Сонымен қатар, 2020 жылдың қаңтарынан 68 пойыз диспетчері Ақтөбе өңірінен, Орал қаласынан Ақтөбе қаласына баспана жалдауға 25 АЕК көлемінде материалдық көмегі төленген 13 пойыз диспетчері көшірілді. Жоба шеңберінде Атырау, Маңғыстау және Қызылорда бөлімшелерінен көшірілетін қызметкерлерді бірінші кезеңде жатақханада орналастыру жүзеге асырылады не болмаса қала бойынша пәтер жалдауды ұсыну жоспарлануда. Шақырылған қызметкерлер жөніндегі ережеге сәйкес, баспана жалдау төлемі 2 жыл бойына деп қарастырылған. 

Диспетчерлік орталықтарды көшіру кезеңімен жүргізіледі және де ағымдағы жылдың қарашасына дейін созылады. Атырау бөлімшесі – 2020 жылдың 23 қыркүйегінен бастап 11 қазаны, Маңғыстау бөлімшесі – 2020 жылдың 12-сі мен 27 қазаны, Қызылорда бөлімшесі – 2020 жылдың 28 қазанынан бастап 12 қарашасында аяқталады деп жоспарланған.

Пойыздар қозғалысын басқару орталығы 3 кезеңде жүзеге асырылады және де 2021 жылы оны сынамалық пайдалануға енгізу жоспарлануда. Бірінші кезенде ПБО ұжымдық пайдалану таблосын (ҰПТ) пайдаланбай іске қосылады. 

Екінші кезенде ҰПТ бағдарламалық қамтамасыз етусіз (БҚ) пайдаланылатын болады. Үшінші кезенде – ҰПТ және БҚ пайдалана отырып, аталған кезең ұзақтығы 3 айды құрайды. 

Серік Әбденов өз сөзінде еңбек жағдайы мен қоныс аударған қызметкерлердің тұрмыс жағдайына ерекше назар аударды. Компаниямен барлық көшірілген қызметкерлерге лауазымын өзгерткені бойынша 1 лауазымдық еңбекақы көлемінде бір реттік жәрдемақы мен осы еңбекақының 25% отбасының әрбір мүшесіне төлеу; қызметкер мен оның отбасы мүшелерінің басқа жерге көшуіне орай шығындарын өтеу; баспана жалдауға ай сайын 2 жыл бойына 25 АЕК көлемінде өтемақы төлеу қарастырылған. Сонымен қатар, Атырау, Қызылорда қалаларынан және Маңғыстау станциясынан көшірілетін қызметкерлердің аз төленетін жұмысқа ауысуы жағдайында 3 ай бойы бұрынғы жұмыс орнындағы орташа еңбекақысы сақталады және 9 ай ішіндегі еңбекақысындағы айырмашылықты құрайтын бір реттік берілетін өтемақысы төленеді. 

Пойыздар қозғалысын басқарудың өңірлік орталығын құру барлық мәліметтерді «ұжымдық таблода» көрсете отырып пойыздар қозғалысын басқару екендігін және пойыздардың орналасуын орталықтан басқаруды қамтамасыз ететіндігін қаперге саламыз. 

Нәтижесінде, пойыздардың жақындауы, бағыттамалы бұрмалардың, бағдаршамдардың көрсеткіштері туралы ақпараттарды алу және беру процесі автоматтандырылатын болады. Пилоттық полигонды жүзеге асыру тасымалдау процесін екі деңгейлі басқаруды қамтамасыз етеді, вагондар мен локомотивтердің кепілдендірілген иінін, транзиттік пойыздардың бағыттық жылдамдығын арттыруға мүмкіндік береді, сондай-ақ диспетчерлік орталықтарды қысқартады. 

Жаңалықтар
30.07.2025
"ҚТЖ" ҰК" АҚ және TCDD Taşimacilik A.Ş. Орта дәлізді дамыту жөнінде келісті
Инфрақұрылым / Әлеумет
30.07.2025
Ірі құрылыс жобалары 12,8 мыңнан астам адамды жұмыспен қамтып, өңірлер экономикасына серпін беруде
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Ерлік емей, немене?!
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Әке жолын жалғаған ұл
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Талабыңа нұр жаусын, Ержан!
Жаңалықтар
30.07.2025
ҚТЖ жүк тасымалының өсуіне байланысты машинист көмекшілерін қабылдауды ұлғайтты
Жолаушылар тасымалы
30.07.2025
«Астана – Бурабай курорты» бағыты бойынша қосымша электр пойызы іске қосылды
Жаңалықтар
30.07.2025
ҚТЖ мен Мерсин халықаралық порты Орта дәлізді дамыту аясындағы ынтымақтастықты талқылады
Жолаушылар тасымалы
29.07.2025
“Алматы-3” теміржол вокзалының құрылысы: Жоба қай кезеңде?
Жаңалықтар / Апта саны
29.07.2025
ҚТЖ-да қозғалыс қауіпсіздігін бұзу 4% қысқарды
Жолаушылар тасымалы
29.07.2025
Жолаушылар тасымалы жартыжылдық жұмысын қорытындылады
Сұхбат
29.07.2025
Қырықбай ӘЛСЕЙІТҰЛЫ: Теміржол саласында тағы бір жарқын кезең басталды
Станция тынысы
29.07.2025
Сағыз станциясы – құрылыс жүктерінің күретамыры
Инфрақұрылым
29.07.2025
Ақтөбе облысында жеті вокзал жөнделіп жатыр
Аймақтар
29.07.2025
Қырағылық – кәсібилік белгісі
Аймақтар
29.07.2025
Маңғыстау магистральдық желісінде 17 нысанға жөндеу жұмыстары жүргізілуде
Әлеумет
29.07.2025
Елордаға саяхат
Жаңалықтар / Мұрағат
29.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №57-58 29 шілде 2025 жыл
Спорт
28.07.2025
ҚТЖ-ның «Railways team» командасы «Summer Relay 2025» жарысында жүлдегер атанды
ҚТЖ келбеті
28.07.2025
Сайыс өте қызық әрі қиын болды – Жасұлан Смағұл