«Мойынты – Достық» телімінің екінші жолдары балқаштықтар бақылауында

Инфрақұрылым
29.11.2022, 09:27
Суреттерді түсірген Александр ЖАБЧУК
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Балқаш жол дистанциясы – «Мойынты – Достық» телімінің екінші жолдары бойынша құрылыс жұмыстарын қабылдап алатын бірден бір мекеме. Себебі, ұзындығы 800 км-ден астам жаңа жолдың 400 шақырымы осы дистанцияға тиесілі.

Аталған дистанцияны бүгінде тәжірибелі теміржолшы Ернұр Тұрбаев басқарады. 2003 жылы Тоқырбас станциясында еңбек жолын жолшы болып бастаған ол бүгінде 20 жылдық тәжірибесі бар білікті басшы. 

 – Біздің дистанцияға Мойынты – Саяқ телімдері арасындағы 400 км жол қарайды. Осы жолдың бойындағы №4 бекетте жаңа жол құрылысын бастау бойынша салтанатты жиын өтті. Мердігер мекеме «Integra Construction KZ теміржолды салуды бастап кетті. Біз олар салған жол бойындағы әр шақырымның жұмысын тексеріп, қабылдап алып отырамыз. Балқаш жол дистанциясында, өзімнің қарамағымда 300 адам бар. 16 айналымда 3 телім бастығы, 16 жол шебері жұмыс істейді. Яғни, осы аралықтағы 16 бекеттің жолын баптау, жағдайын жасау – біздің міндет, – дейді Ернұр Тұрбаев.  

Қытай мен Еуропа арасын байланыстыратын жолдың бастауында тұрған бұл теміржол телімінен күніне 6 жолаушы пойызы өтеді. Сонымен қатар 30 жұп жүк пойыздары жүреді. Енді екінші жолдар салынып, Мойынтыға дейін жеткізілсе, транзиттік тасымал артып, осы бағытта жүк жіберетін клиенттердің сұранысы толық қанағаттандырылмақ.  

Ернұр Тұрбаевтың айтуынша, дистанцияның биылғы жұмыс көрсеткіштері жоғары болған. Көктемгі және күзгі байқау комиссияларынан ойдағыдай өтіп, келесі маусымға дайындықтарын үнемі пысықтап отырады. Айына екі рет жол өлшейтін және ақауды анықтайтын вагондар осы телімнен жүріп өтеді. Дистанция ғимараты Балқаш-2 станциясында орналасқан. Жаңа жолға жауапты ұжымды басқарып келе жатқан білікті басшы «Адал еңбегі үшін» төсбелгісінің иегері және көптеген құрмет грамоталары, алғыс хаттармен марапатталған.  

 

Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті