Тежегішті дұрыс қолдануға арналған тәжірибелік сабақ өтті

Жаңалықтар
21.03.2023, 10:17
Суретті түсірген автор
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Қозғалыс қауіпсіздігін сақтауда пойыздар тежегішін дұрыс қолдана білудің маңызы зор. Жуырда сол мақсатта Атырау локомотив пайдалану депосында вагон пайдалану депосы мамандарымен бірлескен «Тежегіш жабдығына – ерекше бақылау» атты айлық аясында практикалық сабақ өтті.

Оған Ганюшкино, Атырау, Ақжайық, Махамбет, Мақат, Сағыз, Құлсары өндірістік-техникалық қызмет көрсету пункттерінің басшылары, нұсқаушы, техникалық оқыту шеберлері, слесарь-жөндеуші, аға вагон қараушылар, инженер-технологтары – барлығы 17 адам қатысты. Теориялық сабақ барысында жылжымалы құрамның тежегіштерін пайдалану бойынша нұсқаулықтар, тежегіштерді пойыз жүріп бара жатқанда басқару, станцияларда автотежегішті толықтай тексеріп шығу, стандартты емес жағдайларда локомотив бригдаларының әрекеті қандай болуы керек деген сынды мәселелер айтылып, жан-жақты түсіндірілді.  

Ал практикалық сабақ барысында пойыз тежегіштерін бақылап тексеру тәртібі көрсетілді. ТЧЭ-3 және ВЧД-1 мамандары ТЭ33А-0240 сериялы тепловоз кабинасында табло арқылы тежегіштер жұмысының қыр-сырымен танысты.  

Атырау локомотив пайдалану депосының нұсқаушылары Б.Жұмалиев пен М.Набиев тежегіштер жүйесінің жұмысын тәптіштеп түсіндіріп, қолмен көрсетіп, сұрақтарға жауап берді. Қысқасы, тежегіш тақырыбын зерттеген сабақ болды.  

Нұсқаушылардың айтуынша, бұрынғы ТМ тепловоздары қарапайым, қондырғысы оңай болса, Эволюшн тепловоздары толықтай компьютерлендірілген. Мұнда тепловоздың май деңгейі, шығын, тежегіш жұмысы, басқа да мәліметтерді таблода көрсетіп тұрады. Сондықтан жөндеу жұмыстары да күрделі.  

Атырау вагон пайдалану депосының бас инженері Рашид Мұсабаевтың айтуынша, мұндай бірлескен техникалық оқу тұңғыш рет өткізіліп отыр және ол өте қажет дүние. Өйткені пойыз тұрып қалған жағдайда локомотив бригадасы мен вагоншылар комиссия шешімімен оның себебін анықтауға тырысады. Осы тұста әр түрлі пікірлер қайшылығы да туындайды. Өйткені тепловозда да, вагонда да тежегіш болады. Ақау қайсысынан шықты? Міне, осыны анықтау қажет. Ал мұндай практикалық сабақ ақауды тезірек тауып, бірлесе әрекет етуге жұмылдырады. Алдағы уақытта осындай практикалық сабақ Мақат локомотив депосында да өткізілмекші.  

 

Жаңалықтар
15.01.2025
Президент «Абу Дабидің орнықты даму апталығы» саммитінде көлік инфрақұрылымының маңызын сөз етті
Әлеумет
15.01.2025
2025 – жұмысшылар жылы
Әлемде
15.01.2025
Қытай-Қырғызстан-Өзбекстан темір жолының құрылысы ресми түрде басталды
Жаңалықтар
14.01.2025
ҚТЖ негізгі бағдарлар бойынша контейнерлік тасымалдауды дамытады
Жаңалықтар
14.01.2025
ҚТЖ-да 2024 жылғы қозғалыс қауіпсіздігі бойынша қорытынды шығарылды
ҚТЖ келбеті
14.01.2025
Темір жол бойында өткен жарты ғасырлық ғұмыр
Сұхбат
14.01.2025
Мақсат – күзет қызметінің оң имиджін қалыптастыру
Жүк тасымалы
14.01.2025
Транзиттік әлеует айқын
Жаңалықтар / Мұрағат
14.01.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №2 14 қаңтар 2025 жыл
Аймақтар
13.01.2025
Мұғалжар асуында темір жол айналасын кеңейту жұмыстары аяқталды
Жаңалықтар
13.01.2025
Павлодар конструкторлық-сынақ орталығында жаңа өндіріс игерілді
Аймақтар
13.01.2025
Ұжымдағы бірлік
Жүк тасымалы
13.01.2025
Желтоқсан айында былтырғы астықты тасымалдау 63%-ға өсті
Әлеумет
13.01.2025
Теміржолшылар Мәжіліс депутатымен кездесті
Аймақтар
13.01.2025
Қысқы қызмет көрсету жұмыстары штаттық режимде жүріп жатыр
Аймақтар
13.01.2025
Мақатта перрон салынды
Әлемде
13.01.2025
Францияда екі пойыз соқтығысты
Жаңалықтар
10.01.2025
Президент «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ басқарма төрағасы Нұрлан Сауранбаевты қабылдады
Аймақтар
10.01.2025
ҚТЖ қызметкерлер үшін заманауи автобустар сатып алды
Жаңалықтар
10.01.2025
Пойыз тамбурының әйнегін сындырған мас жолаушы айыппұл арқалады