Тежегішті дұрыс қолдануға арналған тәжірибелік сабақ өтті

Жаңалықтар
21.03.2023, 10:17
Суретті түсірген автор
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Қозғалыс қауіпсіздігін сақтауда пойыздар тежегішін дұрыс қолдана білудің маңызы зор. Жуырда сол мақсатта Атырау локомотив пайдалану депосында вагон пайдалану депосы мамандарымен бірлескен «Тежегіш жабдығына – ерекше бақылау» атты айлық аясында практикалық сабақ өтті.

Оған Ганюшкино, Атырау, Ақжайық, Махамбет, Мақат, Сағыз, Құлсары өндірістік-техникалық қызмет көрсету пункттерінің басшылары, нұсқаушы, техникалық оқыту шеберлері, слесарь-жөндеуші, аға вагон қараушылар, инженер-технологтары – барлығы 17 адам қатысты. Теориялық сабақ барысында жылжымалы құрамның тежегіштерін пайдалану бойынша нұсқаулықтар, тежегіштерді пойыз жүріп бара жатқанда басқару, станцияларда автотежегішті толықтай тексеріп шығу, стандартты емес жағдайларда локомотив бригдаларының әрекеті қандай болуы керек деген сынды мәселелер айтылып, жан-жақты түсіндірілді.  

Ал практикалық сабақ барысында пойыз тежегіштерін бақылап тексеру тәртібі көрсетілді. ТЧЭ-3 және ВЧД-1 мамандары ТЭ33А-0240 сериялы тепловоз кабинасында табло арқылы тежегіштер жұмысының қыр-сырымен танысты.  

Атырау локомотив пайдалану депосының нұсқаушылары Б.Жұмалиев пен М.Набиев тежегіштер жүйесінің жұмысын тәптіштеп түсіндіріп, қолмен көрсетіп, сұрақтарға жауап берді. Қысқасы, тежегіш тақырыбын зерттеген сабақ болды.  

Нұсқаушылардың айтуынша, бұрынғы ТМ тепловоздары қарапайым, қондырғысы оңай болса, Эволюшн тепловоздары толықтай компьютерлендірілген. Мұнда тепловоздың май деңгейі, шығын, тежегіш жұмысы, басқа да мәліметтерді таблода көрсетіп тұрады. Сондықтан жөндеу жұмыстары да күрделі.  

Атырау вагон пайдалану депосының бас инженері Рашид Мұсабаевтың айтуынша, мұндай бірлескен техникалық оқу тұңғыш рет өткізіліп отыр және ол өте қажет дүние. Өйткені пойыз тұрып қалған жағдайда локомотив бригадасы мен вагоншылар комиссия шешімімен оның себебін анықтауға тырысады. Осы тұста әр түрлі пікірлер қайшылығы да туындайды. Өйткені тепловозда да, вагонда да тежегіш болады. Ақау қайсысынан шықты? Міне, осыны анықтау қажет. Ал мұндай практикалық сабақ ақауды тезірек тауып, бірлесе әрекет етуге жұмылдырады. Алдағы уақытта осындай практикалық сабақ Мақат локомотив депосында да өткізілмекші.  

 

Аймақтар
18.03.2024
Наурызнама нақыштары
Аймақтар
18.03.2024
Маңғыстаулық теміржолшылар Амал мерекесін ерекше атап өтті (Фото)
Аймақтар
18.03.2024
Атыраулық теміржолшылар Ұлттық киім күнін атап өтті
Спорт
18.03.2024
Таразда Наурыз мейрамына орай шахматтан жарыс өтті
Аймақтар
18.03.2024
Пойыздағы жолаушыларға Қыдыр ата ақ жол тіледі
Әлемде
18.03.2024
Toshiba шығарған алғашқы локомотивтер Тайваньға келді
Жаңалықтар
15.03.2024
Қазақстанды Еуразиядағы негізгі транзиттік хабтың біріне айналдыруымыз керек – президент
Жаңалықтар
15.03.2024
Темір жол құрылысының қарқынын арттырамыз – президент
Жаңалықтар
15.03.2024
Биыл 1400 шақырым темір жол жөнделеді
Қауіпсіздік
15.03.2024
Темір жол – қауіпті аймақ
Жүк тасымалы
15.03.2024
Дегелең станциясында көмір тасымалында іркіліс жоқ
Жаңалықтар
15.03.2024
Өнеркәсіптік электровоз күрделі жөндеуден өтті
Аймақтар
15.03.2024
Қылдай сымның қызметі құнды
Инфрақұрылым
15.03.2024
Биыл вокзалдарға жөндеу жұмыстары жүргізіледі
Жаңалықтар / Мұрағат
15.03.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №25 15 наурыз 2024 жыл
Әлемде
14.03.2024
Кения Қытайдан 430 жүк вагонын сатып алды
Аймақтар
14.03.2024
Атырауда көрісу мерекесі тойланды
Инфрақұрылым
14.03.2024
Теміржол өткелдерінде жол белгісі жаңарады
Инфрақұрылым
14.03.2024
Аққайтым станциясына көшпелі модульді үй-жай берілді
Темір жол тарихы
14.03.2024
Қазақтан шыққан тұңғыш «Құрметті теміржолшы»