Тежегішті дұрыс қолдануға арналған тәжірибелік сабақ өтті

Жаңалықтар
21.03.2023, 10:17
Суретті түсірген автор
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Қозғалыс қауіпсіздігін сақтауда пойыздар тежегішін дұрыс қолдана білудің маңызы зор. Жуырда сол мақсатта Атырау локомотив пайдалану депосында вагон пайдалану депосы мамандарымен бірлескен «Тежегіш жабдығына – ерекше бақылау» атты айлық аясында практикалық сабақ өтті.

Оған Ганюшкино, Атырау, Ақжайық, Махамбет, Мақат, Сағыз, Құлсары өндірістік-техникалық қызмет көрсету пункттерінің басшылары, нұсқаушы, техникалық оқыту шеберлері, слесарь-жөндеуші, аға вагон қараушылар, инженер-технологтары – барлығы 17 адам қатысты. Теориялық сабақ барысында жылжымалы құрамның тежегіштерін пайдалану бойынша нұсқаулықтар, тежегіштерді пойыз жүріп бара жатқанда басқару, станцияларда автотежегішті толықтай тексеріп шығу, стандартты емес жағдайларда локомотив бригдаларының әрекеті қандай болуы керек деген сынды мәселелер айтылып, жан-жақты түсіндірілді.  

Ал практикалық сабақ барысында пойыз тежегіштерін бақылап тексеру тәртібі көрсетілді. ТЧЭ-3 және ВЧД-1 мамандары ТЭ33А-0240 сериялы тепловоз кабинасында табло арқылы тежегіштер жұмысының қыр-сырымен танысты.  

Атырау локомотив пайдалану депосының нұсқаушылары Б.Жұмалиев пен М.Набиев тежегіштер жүйесінің жұмысын тәптіштеп түсіндіріп, қолмен көрсетіп, сұрақтарға жауап берді. Қысқасы, тежегіш тақырыбын зерттеген сабақ болды.  

Нұсқаушылардың айтуынша, бұрынғы ТМ тепловоздары қарапайым, қондырғысы оңай болса, Эволюшн тепловоздары толықтай компьютерлендірілген. Мұнда тепловоздың май деңгейі, шығын, тежегіш жұмысы, басқа да мәліметтерді таблода көрсетіп тұрады. Сондықтан жөндеу жұмыстары да күрделі.  

Атырау вагон пайдалану депосының бас инженері Рашид Мұсабаевтың айтуынша, мұндай бірлескен техникалық оқу тұңғыш рет өткізіліп отыр және ол өте қажет дүние. Өйткені пойыз тұрып қалған жағдайда локомотив бригадасы мен вагоншылар комиссия шешімімен оның себебін анықтауға тырысады. Осы тұста әр түрлі пікірлер қайшылығы да туындайды. Өйткені тепловозда да, вагонда да тежегіш болады. Ақау қайсысынан шықты? Міне, осыны анықтау қажет. Ал мұндай практикалық сабақ ақауды тезірек тауып, бірлесе әрекет етуге жұмылдырады. Алдағы уақытта осындай практикалық сабақ Мақат локомотив депосында да өткізілмекші.  

 

Жаңалықтар
11.12.2023
«Магистраль Awards» Ұлттық көлік сыйлығы алғаш рет Астанада өтеді
Сұхбат
11.12.2023
«Кәрі құданың» қатал сынағына дайынбыз
Жаңалықтар
11.12.2023
Астанадан жеткен фотоальбом
Спорт
11.12.2023
ҚТЖ-да ұлттық ойындар ұлықталды
Жүк тасымалы
11.12.2023
Жыл басынан бері 230 млн тоннадан астам жүк тасымалданды
Инфрақұрылым
11.12.2023
Кірме жолдардағы келеңсіздік
Әлемде
11.12.2023
Португалияда Қытайда өндірілген пойыз жолға шықты
Әлеумет
08.12.2023
Балаларды пойызда қауіпсіз алып жүрудің ережелері
Әлеумет
08.12.2023
Тұрмыстық зорлық-зомбылық өзекті мәселеге айналды
Аймақтар
08.12.2023
Маңғыстау локомотив депосы паркінің қысқы маусымға дайындығы қандай?
Қауіпсіздік
08.12.2023
ҚТЖ-да өрт қауіпсіздігі бойынша жоспардан тыс тексерулер мен оқу-жаттығу өткізілді
Жаңалықтар
08.12.2023
Кадрлар таунхоллда бас қосты
Жаңалықтар / Мұрағат
08.12.2023
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №107 8 желтоқсан 2023 жыл
Әлеумет
07.12.2023
Медпойыз: 100 мың ауыл тұрғынына көмек көрсетілді
Әлемде
07.12.2023
Әлемдегі ең алғашқы фильм пойыз туралы түсірілгенін білесіз бе?
Әлеумет
07.12.2023
«Денсаулық» пойызы Хантау станциясына келді
Жаңалықтар
07.12.2023
Ақтөбе станциясында он күнде 130 азамат әкімшілік жауапкершілікке тартылды
Жүк тасымалы
07.12.2023
Құлсарыда жүк көлемі артты
Аймақтар
07.12.2023
Айман апаға алғыс айтты
Аймақтар
07.12.2023
Жауапкершілік жүгі жоғары кәсіп иелері