Тежегішті дұрыс қолдануға арналған тәжірибелік сабақ өтті

Жаңалықтар
21.03.2023, 10:17
Суретті түсірген автор
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Қозғалыс қауіпсіздігін сақтауда пойыздар тежегішін дұрыс қолдана білудің маңызы зор. Жуырда сол мақсатта Атырау локомотив пайдалану депосында вагон пайдалану депосы мамандарымен бірлескен «Тежегіш жабдығына – ерекше бақылау» атты айлық аясында практикалық сабақ өтті.

Оған Ганюшкино, Атырау, Ақжайық, Махамбет, Мақат, Сағыз, Құлсары өндірістік-техникалық қызмет көрсету пункттерінің басшылары, нұсқаушы, техникалық оқыту шеберлері, слесарь-жөндеуші, аға вагон қараушылар, инженер-технологтары – барлығы 17 адам қатысты. Теориялық сабақ барысында жылжымалы құрамның тежегіштерін пайдалану бойынша нұсқаулықтар, тежегіштерді пойыз жүріп бара жатқанда басқару, станцияларда автотежегішті толықтай тексеріп шығу, стандартты емес жағдайларда локомотив бригдаларының әрекеті қандай болуы керек деген сынды мәселелер айтылып, жан-жақты түсіндірілді.  

Ал практикалық сабақ барысында пойыз тежегіштерін бақылап тексеру тәртібі көрсетілді. ТЧЭ-3 және ВЧД-1 мамандары ТЭ33А-0240 сериялы тепловоз кабинасында табло арқылы тежегіштер жұмысының қыр-сырымен танысты.  

Атырау локомотив пайдалану депосының нұсқаушылары Б.Жұмалиев пен М.Набиев тежегіштер жүйесінің жұмысын тәптіштеп түсіндіріп, қолмен көрсетіп, сұрақтарға жауап берді. Қысқасы, тежегіш тақырыбын зерттеген сабақ болды.  

Нұсқаушылардың айтуынша, бұрынғы ТМ тепловоздары қарапайым, қондырғысы оңай болса, Эволюшн тепловоздары толықтай компьютерлендірілген. Мұнда тепловоздың май деңгейі, шығын, тежегіш жұмысы, басқа да мәліметтерді таблода көрсетіп тұрады. Сондықтан жөндеу жұмыстары да күрделі.  

Атырау вагон пайдалану депосының бас инженері Рашид Мұсабаевтың айтуынша, мұндай бірлескен техникалық оқу тұңғыш рет өткізіліп отыр және ол өте қажет дүние. Өйткені пойыз тұрып қалған жағдайда локомотив бригадасы мен вагоншылар комиссия шешімімен оның себебін анықтауға тырысады. Осы тұста әр түрлі пікірлер қайшылығы да туындайды. Өйткені тепловозда да, вагонда да тежегіш болады. Ақау қайсысынан шықты? Міне, осыны анықтау қажет. Ал мұндай практикалық сабақ ақауды тезірек тауып, бірлесе әрекет етуге жұмылдырады. Алдағы уақытта осындай практикалық сабақ Мақат локомотив депосында да өткізілмекші.  

 

Аймақтар
09.06.2023
Нағыз теміржолшы еді...
Қауіпсіздік
09.06.2023
Маңғыстауда төрт айда шұғыл тежеу 42 рет басылған
Әлеумет
09.06.2023
Шар станциясында 600-ден аса адам тегін медициналық көмек алды
Қауіпсіздік
09.06.2023
Атырау темір жолында 150 шақырымға қоршау тартылмақ
Аймақтар
09.06.2023
Арыстық теміржолшы бірегей жоба ойлап тапты
Инфрақұрылым
09.06.2023
Жол машиналары көмекке келді (Фото)
Аймақтар
09.06.2023
Экологиялық қауіпсіздік өзектілігі артуда (Фото)
Жаңалықтар / Мұрағат
09.06.2023
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №46 09 маусым 2023 жыл
Жаңалықтар
08.06.2023
«Жолаушылар тасымалы» АҚ басшылығы «Батыс» филиалы ұжымымен кездесті
Әлеумет
08.06.2023
Балаларға базарлық
Әлемде
08.06.2023
Үндістанда пойыз жүрісі қалпына келтірілді
Жаңалықтар
08.06.2023
Alstom компаниясы Қазақстандағы сервисті жақсарту үшін тағы 100 млн еуро салмақ
Цифрландыру
07.06.2023
Станциядағы жұмыстың барлығы автоматтандырылған
Жаңалықтар
07.06.2023
Huawei форумында ҚТЖ-ның цифрлық даму стратегиясы таныстырылды
Әлемде
07.06.2023
Түркия алғашқы отандық электр пойызын іске қосты
Спорт
06.06.2023
Теміржолшы құрметіне шағын футболдан турнир өтті
Спорт
06.06.2023
Ұлттық ойындар айлығы басталды
Әлеумет
06.06.2023
«Саламатты Қазақстан» пойызы Абай елін аралап жүр
Қауіпсіздік
06.06.2023
Стратегиялық аумақта бөгде адамдардың бейқам жүрісі алаңдатып отыр
Жүк тасымалы
06.06.2023
ҚТЖ жыл басынан бері 44 млн тонна көмір тасымалдады