Жетістікке жетелеген жемісті жыл

Жаңалықтар
26.12.2019, 18:30
Асель Шайхынова

Корреспондент газеты «Қазақстан теміржолшысы»

Бүгінде еліміздегі үлкенді-кішілі компаниялар мен өндірістік кәсіпорындар жылжабар қорытындысын жасап, алдағы жыл еншісіндегі жоспарларын пысықтауда. Соның бірі «Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясы үшін 2019 жыл – талай жетістікке жол салған жемісті жыл болғанына көз жеткізуге болады.

Еліміздегі жүк тасымалы көлемінің негізгі бөлігі ҚТЖ еншісінде. Компания тасымалды сапалы және уақытылы қамтамасыз ету үшін барлық мүмкіндікті жасап бағуда. Ұзатылғалы отырған жылдың он бір айдағы жұмыс қорытындысына көз салсақ, жыл басынан бері 258,6 млн тоннадан астам жүк тасымалданса, соның транзиттік бағыттағы контейнерлік жүк көлемі 590 мың ЖФЭ-ні құраған. Яғни, 2018 жылдың есепті мерзіміне қарағанда 26% артық. Ал жалпы транзиттік тасымал көлеміне келсек, оның көрсеткіші 15,5 млн тоннаны құрайды.

Бүгінде компания барлық транзиттік бағыттар бойынша көлемді өсіруге мүдделілік танытуда. Дәстүрлі Қытай – Қазақстан – Ресей – Еуропа бағыттарынан бөлек, перспективалы трансқазақстандық бағдар болып Транскаспийлік халықаралық көлік бағдары қалып отыр. Бұл бағдар арқылы он ай ішінде 6,2 мың ЖФЭ контейнер тасымалданып, өсім 89% құраған. Сондай-ақ, биылдың басты жетістігінің бірі Сиань – Анкара – Прага бағытындағы пойыздың өтуі дер едік. Бұл өз кезегінде ТХКБ-ның логистика нарығында сұранысқа ие екенін және еуропалық бағыттар бойынша аталған дәліздің даму перспективасынан үмітті екенін айқындай түседі. Осы арада атап өтерлігі, 8500 км қашықтықты пойыз 20 күнде жүріп өтіп, жол үстінде он елді біріктірді. Қазақстан аумағында пойыз 72 сағат жүрді. Тарихи оқиға ретінде, контейнерлік пойыздың бірінші рет Босфор бұғазы астындағы «Мармарай» су асты теміржол тоннелін кесіп өтуін атауға болады.

Жолаушылар тасымалы саласында да вагондар паркін жаңарту, сервис сапасын арттыру бойынша ауқымды жұмыстар атқарылып жатыр. Мәселен, қарашада пойыздардағы төсек-орын жабдықтары жаңа халықаралық стандарттарға сай толық жаңартылған болатын. Ал 2019 жылдың 1 шілдесінен бастап енгізілген «Мобиус» жүйесі билеттерді алыпсатарлыққа тосқауыл қойды. Ал «Күту парағы» енгізілуімен жолаушы автоматты түрде түзілетін электрондық кезек арқылы билет сатып ала алатын болды. Бүгінде бұл қызмет түрін 85 мыңнан астам адам пайдаланыпты. Осы жылы 63 жаңа плацкарт вагон сатып алынса, мемлекеттің қолдауымен алдағы жылы 146 вагонды сатып алу жоспарланған.

Теміржол инфрақұрылымын жаңарту бойынша да жобалар табысты іске асуда. Айталық, республикалық бюджет есебінен «Достық – Ақтоғай – Мойынты» телімін жаңғырту, ал жекеменшік инвестициялар есебінен «Тобыл – Никельтау» және «Мойынты – Ақтоғай» телімдерін электрлендіру көзделген.

Биылғы жылдың тағы бір жемісі ретінде, тамыз айында «Цифрлы трансформация» бағдарламасының іске қосылғанын және сандық технологияларды сатып алу, HR және қаржы секторына ғана емес, өндірістік блокқа да енгізу жоспарланып отырғанын атар едік.

Келесі жылы Ақтөбе қаласындағы «Пойыз қозғалысын басқару орталығы» жобасын пилоттық режимде іске қосу жоспарланып отыр. Бұл – уақыт талабы. Жобаның мақсаты – пойыз қозғалысы мен инфрақұрылым қозғалысын диспетчерлік басқаруды орталықтандыру болмақ. Ал бүгінде сәтті жүзеге асқан жобаның бірінен саналатын АСУ ДКР жүйесі – құжаттарды ресімдеудің қағазсыз технологиясына көшуге мүмкіндік беріп, клиенттермен жұмысты айтарлықтай жеңілдетті. Міне, бұл ұлттық компания қол жеткізген жетістіктердің бір парасы осы, олардың қатары алдағы уақытта толыға түсері анық.

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр