Алтынкөл жол дистанциясының құрылғанына 9 жыл толды

Жаңалықтар
22.10.2020, 20:52
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Алматы магистральдық желі бөлімшесіне қарайтын Алтынкөл жол дистанциясының құрылғанына кеше 22 қазанда 9 жыл толды. Дистанция жолшылары мемлекетаралық шекара нүктелері – Жетіген-Алтынкөл, Алтынкөл-Қытаймен шекара аралығындағы темір жолдардың күтіміне жауапты.  

Жетіген-Алтынкөл темір жол желісі Алматы облысының 5 ауданынан, атап айтқанда, Іле, Талғар, Еңбекшіқазақ, Ұйғыр және Панфилов аудандарының үстінен өтеді. 

Сонымен қатар бұл телімдегі болат жол еліміздің ең ірі өзендері – Іле, Шарын, Күршілік, Түрген сынды Жетісудың інжу-маржандарын кесе салынған. Бір ғана Іле өзенінің үстінен салынған көпірдің ұзындығы 960 метрді құрайды. 

 Дистанцияның бас инженері Жандос Қожамжаровтың айтуынша, мекеме құрамына 10 бекет, 4 станциядағы жолдар қарайды. 11 айналымдағы жолшылар ұзынырғасы 301,4 км теміржолдың күтімін жасап отыр. Теміржол төсемінің күтімінен бөлек 288 бағыттама бұрма, 45 өткел бар. Өткелдің тек біреуі күзетіледі. 28 көпір мен 297 құбыр және 3 автожол өтпесі де осы дистанцияның қадағалауында. 3 өндірістік телім, 15 желілік телім, механикалық шеберлер цехы, ақаутапқыштар цехы, жасанды имараттар цехы да дистанцияның ажырамас бөлігі. 

– Дистанцияға қарайтын темір жолдар Жетісудың әсем табиғатын аралап өтеді. Жасанды имараттар жиі арнасынан асып-тасып жататын Шарын, Қорғас өзендеріне де салынған. Оның сұлулығымен қоса қаупі де сонда, өзендер үстінен болат жол кесіп өтетіндігінде. 

Бірақ жолшыларға сапалы қызмет етуге ештеңе кедергі болмауы керек. Сондықтан біздің жұмысшылар үшін жолдар мен имараттардың ағымдағы жағдайын жасап, жоспардағы алдын алу жұмыстарын дер кезінде орындау, анықталған кемшіліктерді жою – басты міндет. Жол шаруашылығында қызмет ететіндердің міндетіне жол күтімін жасап, жөндеуден басқа да нысандарды қабылдап алу, өткелдердегі пойыздар қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз ету, қар, құм, тасқын сумен күрес жұмыстарын ұйымдастырып, жүргізу сынды толып жатқан жұмыстар кіреді. Оған қоса жол машиналары мен механизмдерді, құрал-жабдықтарды да нормаға сай жөндеп, жұмысқа жарамды болатындай баппен ұстап отыру да керек, қысқасы, жыл он екі ай тыным жоқ, – дейді бас инженер. 

Жол дистанциясы құрылған жылдары 155 адам еңбек еткен болса, қазір мекеменің штат саны 225 адамға жеткен. Оның ішінде 104 жол монтері бар. 2013-2016 жылдары дистанция бойынша орташа балдық көрсеткіш 38 балл болды. 2014-2016 жылдар аралығында шаруашылық жолымен малға қарсы 50,7 км жолға бөгеттер салынды. 

Дистанцияға қарасты телімде құм көшетін перегондар – Нұрлы- Ортақұдық, Ортақұдық-Шарын, Құндызды-Иінтал, Иінтал-Алтынкөл аралығында. Оның күтімі де бөлек. 

Үлгілі ұжым атанған дистанцияда ерен еңбегімен еленген жолшылар қатарында Тасқарасу №9 желілік телімінің жол шебері, «Қозғалыс қауіпсіздігі үшін» медалінің иегері Самат Бағбаев, Шелек станциясындағы №5 желілік телімнің жол бригадирі Дастан Жуанышев, Иінтал станциясындағы №13 желілік телімнің жол бригадирі Омар Күренбаев, жол шебері Бауыржан Қабанбаев, жетекші инженер Сырым Тұраханның аты аталады. 

Әлемде
23.07.2024
Германияда Еуро-2024 кезінде қалааралық пойыздармен 12 миллион жолаушы тасымалданды
Әлемде
23.07.2024
Еуропалық Одақ көлік жобаларына 7 миллиард еуро бөлмек
Жүк тасымалы
23.07.2024
ҚТЖ астық тасымалына дайындығын пысықтауда
Қауіпсіздік
23.07.2024
Атырауда техникалық-әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл