Қазақстан транзиттік әлеуетін арттыру бағытында жобалар жүзеге асыруда

Транзит – Қазақстанның ең үлкен басымдығы. Еуропа мен Азияның кіндігіне орналасқан еліміз арқылы транзиттік тасымалдан түсетін табыс жыл өткен сайын артуда.

Алайда әлемдік нарықта алпауыт елдер арасындағы экономикалық текетірестер тауарлар айналымына қаншалықты әсер етуі мүмкін деген де ой туады. Олай болса транзиттен айтарлықтай табыс табуды көздеген Қазақстанның болжамы қалай болады деген мәселе ешкімді бейжай қалдырмасы анық.

Қазақстан өзінің транзиттік әлеуетін арттыру бағытында бірқатар инфрақұрылымдық жобаларды жүзеге асырды. Атап айтқанда, «Нұрлы жол» бағдарламасын «Бір белбеу, бір жол» бастамасымен ұштастыра отырып, айтарлықтай табыс тауып отыр. Оның үстіне бұл жүкжөнелтушілер үшін де тиімді бағытқа айналды. Өйткені Қытайдан Қазақстан арқылы Еуропаға және өзге елдерге, сондай-ақ кері бағытқа тасымалданатын тауарлар теңіз жолына қарағанда, төрт есеге жуық аз уақытта жеткізілетін болды. Атап көрсеткенде, 2018 жылы Қытай – Еуропа – Қытай бағытында 311 мың ЖФБ тасымалданыпты. Яғни, 2017 жылғыға қарағанда өсім 54% құрағандығын ерекше айту керек.

Ерекше атап көрсетерлігі сол, Қытай – Еуропа – Қытай бағытындағы контейнерлік тасымал көлемі 2018 жылы 2011 жылдың деңгейінен 200 есеге артқан. Олай болса алда транзиттік тасымал көлемінің артуына айрықша назар аударылуда. Өйткені қазіргі бәсекелестік жағдайда темір жолмен тауар тасымалы өзге көлік түрлеріне қарағанда, уақыт пен қаржы үнемдеуге әрі қауіпсіздігі жағынан да оңтайлы болып отыр. Оның үстіне тасымал баламалы теңіз бағыттарымен жоғары бәсекелестік жағдайында жүзеге асырылуда. Оған себеп жоқ та емес. Соңғы жылдары тасымалдаушылар теңіздегі жалдау ақысының мөлшерлемесін екі рет төмендетуге дейін барды. Бұл өз кезегінде бәсекелестікті барынша арттыруға алып келді. Бұл транзиттік тасымалға деген бәсекенің енді қыза түскендігін көрсетеді. Тек ширақ қимылдап, ұтымды баға мен жақсы сервистік қызмет ұсынған елдер ғана ұтыста болатыны түсінікті. Ендеше, көп жағдай Қазақстан темір жолының транзит тартымдылығын дәлелдеумен қатар сервисті дамытуына тәуелді болмақ.

Жүк тасымалы
03.06.2025
Сианнан Алматыға: Zhetysu жаңа контейнерлік терминалы алғашқы контейнерлік пойызды қабылдайды
Жолаушылар тасымалы
03.06.2025
Елорда вокзалында бес миллионыншы жолаушыны салтанатты түрде қарсы алды
Аймақтар
03.06.2025
Қазақ-қырғыз теміржолшылары Түрксіб түйіскен тұстағы түйткілдерді талқылады
Аймақтар
03.06.2025
Көктемгі сын нені көрсетті?
Қауіпсіздік
03.06.2025
Дала өртіне даярлық жоғары
Аймақтар
03.06.2025
Жаңа депо іске қосылды
Әлеумет
03.06.2025
Әрқашан күн сөнбесін...
Аймақтар
03.06.2025
Балаларға базарлық
Жаңалықтар / Мұрағат
03.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №42 03 маусым 2025 жыл
Жаңалықтар
02.06.2025
Сианнан ТХКБ бойынша 100 мыңыншы контейнер жөнелтілді
Жаңалықтар
02.06.2025
Мас жолаушы әйел Көкшетауға барар жолда пойыздан түсірілді
Қауіпсіздік
02.06.2025
Жануарлар жүздеген шұғыл тежеуге себепкер болуда
Әлеумет
02.06.2025
Қызылордада ерекше мерекелік шара өтті
Спорт
02.06.2025
Теміржолшылар әлемдік сайыста жүлделі болды
Әлеумет
02.06.2025
«Мыңбала» мереке құшағында
Әлеумет
02.06.2025
Қуантсаң, қуант баланы...
Жаңалықтар
02.06.2025
Марат Қарабаев Аустрияның Федералдық темір жолдары басқарма төрағасы Андреас Маттэмен кездесті
Жолаушылар тасымалы
01.06.2025
ҚТЖ пойыздарымен 484 мыңнан астам бала тасымалданды
Жолаушылар тасымалы
01.06.2025
Сианьнан шыққан халықаралық туристік пойыз Алматыға келді
Жаңалықтар
31.05.2025
ҚТЖ Пәкістанның ірі компаниясымен ынтымақтастықты нығайтуда