Қазақстан транзиттік әлеуетін арттыру бағытында жобалар жүзеге асыруда

Транзит – Қазақстанның ең үлкен басымдығы. Еуропа мен Азияның кіндігіне орналасқан еліміз арқылы транзиттік тасымалдан түсетін табыс жыл өткен сайын артуда.

Алайда әлемдік нарықта алпауыт елдер арасындағы экономикалық текетірестер тауарлар айналымына қаншалықты әсер етуі мүмкін деген де ой туады. Олай болса транзиттен айтарлықтай табыс табуды көздеген Қазақстанның болжамы қалай болады деген мәселе ешкімді бейжай қалдырмасы анық.

Қазақстан өзінің транзиттік әлеуетін арттыру бағытында бірқатар инфрақұрылымдық жобаларды жүзеге асырды. Атап айтқанда, «Нұрлы жол» бағдарламасын «Бір белбеу, бір жол» бастамасымен ұштастыра отырып, айтарлықтай табыс тауып отыр. Оның үстіне бұл жүкжөнелтушілер үшін де тиімді бағытқа айналды. Өйткені Қытайдан Қазақстан арқылы Еуропаға және өзге елдерге, сондай-ақ кері бағытқа тасымалданатын тауарлар теңіз жолына қарағанда, төрт есеге жуық аз уақытта жеткізілетін болды. Атап көрсеткенде, 2018 жылы Қытай – Еуропа – Қытай бағытында 311 мың ЖФБ тасымалданыпты. Яғни, 2017 жылғыға қарағанда өсім 54% құрағандығын ерекше айту керек.

Ерекше атап көрсетерлігі сол, Қытай – Еуропа – Қытай бағытындағы контейнерлік тасымал көлемі 2018 жылы 2011 жылдың деңгейінен 200 есеге артқан. Олай болса алда транзиттік тасымал көлемінің артуына айрықша назар аударылуда. Өйткені қазіргі бәсекелестік жағдайда темір жолмен тауар тасымалы өзге көлік түрлеріне қарағанда, уақыт пен қаржы үнемдеуге әрі қауіпсіздігі жағынан да оңтайлы болып отыр. Оның үстіне тасымал баламалы теңіз бағыттарымен жоғары бәсекелестік жағдайында жүзеге асырылуда. Оған себеп жоқ та емес. Соңғы жылдары тасымалдаушылар теңіздегі жалдау ақысының мөлшерлемесін екі рет төмендетуге дейін барды. Бұл өз кезегінде бәсекелестікті барынша арттыруға алып келді. Бұл транзиттік тасымалға деген бәсекенің енді қыза түскендігін көрсетеді. Тек ширақ қимылдап, ұтымды баға мен жақсы сервистік қызмет ұсынған елдер ғана ұтыста болатыны түсінікті. Ендеше, көп жағдай Қазақстан темір жолының транзит тартымдылығын дәлелдеумен қатар сервисті дамытуына тәуелді болмақ.

Жаңалықтар
07.11.2025
Депо қызметкері ер адамның өмірін сақтап қалды
Жаңалықтар
07.11.2025
Жаңа теміржол тарифі Қазақстанның магистральдық желісін дамытуды қамтамасыз етеді
Қауіпсіздік
07.11.2025
Тілсіз жауға тосқауыл тетігі
Қауіпсіздік
07.11.2025
Қауіпсіздік айлығы: теміржол бойында профилактикалық шаралар жүріп жатыр
Аймақтар
07.11.2025
Еңбек құқығының бұзылуына жол жоқ
ҚТЖ келбеті
07.11.2025
«Құрмет» орденінің иегері Ерлан Тайбеков жайлы бір үзік сыр
Жаңалықтар
07.11.2025
ҚТЖ мен Wabtec корпорациясы персоналды дамыту саласындағы ынтымақтастық туралы келісімге қол қойды.
Жаңалықтар
07.11.2025
ҚТЖ локомотив паркін ауқымды жаңартуға 1,6 млрд доллар тартты
Жаңалықтар / Мұрағат
07.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №93 07 қараша 2025 жыл
Аймақтар
06.11.2025
Маңғыстау станциясында өртті жою жөніндегі командалық-штабтық оқу-жаттығу өтті
Жүк тасымалы
06.11.2025
Қазақстан астығы Әзербайжан арқылы алғаш рет Арменияға жөнелтілді
Жүк тасымалы
06.11.2025
Алтынкөл станциясы арқылы жүк экспорты жоспары ТЖЫҰ-де межеден ерте орындалды
Станция тынысы
06.11.2025
Шиелі станциясы рекорд жаңартты
Аймақтар
06.11.2025
Теміржолшылар әулеті «Мерейлі отбасы» жеңімпазы атанды
Әлемде
06.11.2025
Зангезур дәлізі мен «Солтүстік – Оңтүстік» көлік дәлізі бір-біріне бәсекелес пе?
Аймақтар
06.11.2025
Таразда теміржол күзетшілері 472 түп ағаш отырғызды
Әлемде
05.11.2025
Үндістанда пойыздар соқтығысып, ондаған адам қаза тапты
Қауіпсіздік
05.11.2025
Тоқтап тұған вагонның астынан өту тыйылмай тұр
Жаңалықтар
05.11.2025
ҚТЖ ата-аналарды балалармен теміржол маңында қауіпсіздік ережелері туралы әңгімелесуге шақырады
Жолаушылар тасымалы
05.11.2025
Stadler вагондары Қазақстанның солтүстігіндегі климаттық сынақтардан сәтті өтті