24 жасында станция басшысы болған жас маман атакәсіпті абыроймен жалғастырып келеді

ҚТЖ келбеті
15.11.2021, 09:54
Қуаныш Қожаев

Абай облысы бойынша меншікті тілші

Түрксіб құрылысының түп отаны саналатын Жарма өңірінен шыққан әйгілі Тұрсынбековтер династиясын бүгінде ел шығысындағы теміржолшылар түгел таниды. Осы әулеттің ең кіші буын өкілі Ернұр Тұрсынбеков – ел тәуелсіздігінің түйдей құрдасы. 1991 жылы егемендік таңы атқан шақта дүние есігін ашқан бақытты ұрпақ өкілі бүгінде әулеттің атакәсібін жалғастырып, өзі туып өскен өңірде станция басшысы болып еңбек етуде. Жаңасемей – Шар телімінің 739,9 шақырымында орын тепкен 3-ші класты Суықбұлақ станциясында жылдың төрт мезгілінде де жұмыс қауырт. Сондықтан аймақ бойынша іргелі өнеркәсіптердің ірі шикізаттық ошағы саналатын бұл өңірдің теміржолшылары үшін жауапкершілік те жоғары. Күллі республиканы цемент, асбест өнімдері сынды құрылыс материалдарымен қамтып отырған Семейдегі іргелі зауыттардың кеніш орындары, өндіріс ошақтары осында орын тепкен. Мұндай станция жұмысын басқару да, әрине, оңай емес. Небәрі 24 жасында станция тізгінін қолына алған Ернұр сол кезде Қазақстан темір жолындағы ең жас станция бастығы болған екен. Бір қызығы, кезінде кейіпкеріміздің әкесі де осы станцияны басқарған, атасы мен әжесі өмір бойы осында еңбек еткен.

– Көзімді ашып көргенім осы станция болғасын үйімдей болып кеткен, жас болсам да еш қобалжыған жоқпын, міне, алты жылым осы қызметте өтті, қазір менен де жас станция басшылары бар, отыздан астық, – дейді тәуелсіздік құрдасы.

Ернұрдың атасы Тұрсынбек ақсақал осы станцияда еңбек етсе, әжесі Фаузия апа қатардағы жолшы болған. Ал әкесі Талғат Тұрсынбекұлы осы Суықбұлақта, кейіннен Дегелең станциясын басқарған теміржолшы болды. Жоғары білім алған соң еңбек жолын қалыптасқан дәстүр бойынша пойыз құрастырушысы болып бастап, аз жылда станция бастығы қызметіне тағайындалған жас маманға алғашқы жылдары ата- сының көзін көрген, әкесін жақсы білетін аға буын теміржолшылар үлкен қамқорлық жасапты. Әсіресе еңбек өтілдері 30 жылдан асатын пойыз құрастырушылар Сұлтанғазы Түсіпов, Мұсағали Оспанов және станция кезекшісі Мұратбек Нұрғалиев сынды ақылшы ағалары буыны бекіп, бұғанасы қатпаған ұлдың басшылық қызметте қалыптасуына көп үлес қосқан екен. Ернұрдың өзі оны мақтанышпен айтып берді. Шағын болса да шаруасы қауырт, 16 адамнан тұратын станцияға басшылыққа тағайындалғанда ол әкесінің әдісіне салып жұмыс жүргізгенін жасырмайды. Шағын лездемелік жиындар өткізу, тауар кассирлері мен диспетчерлерге нұсқау беру, пойыз құрастырушыларының жұмыстарын тексеруде әкесінің жүріс-тұрысына, тіпті дауыс ырғағына да салып алады екен. Ал, қиын да күрмеулі сәттер туындағанда Дегелең станциясының басшысы болып ауысқан әкесіне қоңырау шалып, ақыл-кеңес сұрап отырған.

– Әкелі-балалы станция басшылары болудың жауапкершілігі де жоғары болады екен. Станция бастықтары арасында түрлі сайыстар, байқаулар өтеді. Сондайда әкем: «Ұлым, намысты қолдан берме, сенің есіміңмен бірге Тұрсынбе- ковтер династиясының да аты аталатынын ұмытпа!» деп үнемі қайрап отыратын, – дейді Ернұр Талғатұлы.

Әйтсе де, әкелі-балалы басшылар арасында жарасымды түрде еңбек жарысы болғанын да жасырмайды. – Біздің станциядағы жүк тиеу, түсіру жұмыстары маусымдық болып саналмайды. Сол себепті қысы-жазы бір қалыпта, 24 сағат көлемінде қалтқысыз қызмет көрсетеміз. Тұрақты түрде тәулігіне 80 вагонға жүк тиеп жолға шығара аламыз. Кейбір кездері тапсырыс саны күрт артып кететіні де болады. Мәселен, ағымдағы жылдың өткен қыркүйек-қазан айларында 90 вагонға дейін жеткіздік. Ал, әкем осы станцияда басшылық қызметте жүргенде мұндай рекордтық көрсеткіш болмапты. Соған қарап, Тәуелсіздіктің жасампаз ұрпағы – біздің буынның еңбегі асып кетті деп айта аламын, – дейді станция басшысы. Айтпақшы, қазіргі күні станцияда жастардың үлесі артқан. Көпшілігі – егемендік жылдарында өмірге келген өрендер. Табиғаты аса қатаң, қысы қытымыр, жазы аңызақ, шағын ғана елді мекенде тұрақтап еңбек етіп жүрген олар отызында қамал алатын ұрпақ екендерін іспен дәлелдеп жатыр.

Жүк тасымалы
18.09.2025
Қазақстаннан Қытайға өсімдік майының пилоттық партиясы жеткізілді
Цифрландыру
18.09.2025
Германия теміржолға 5G желісін енгізуде
Жаңалықтар
18.09.2025
Қарағандыда жүк пойызынан дизель ұрлаған қылмыстық топ ұсталды
Жаңалықтар
18.09.2025
Алматыда оқыту семинары өтті
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі