«Танкист-машинист» атанған теміржолшы

ҚТЖ келбеті
14.02.2023, 10:00
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Маңғыстау локомотив пайдалану депосының машинисі Асылбек Наурызбаевтың жанама аты – «танкист». Себебі, өз сөзімен айтқанда, осы жасында темір тұлпардың түр-түрін тізгіндеген.

Кешегі кеңес идеологиясы туғызған ауған соғысында интернационалдық борышын өтеу деген атпен жат елге аттанған боздақтар қатарында біздің кейіпкеріміз де бар еді. Әлі күнге жан жарасы жазылмаған ауған соғысының ардагері жыл сайын 15 ақпанда қаруластарымен кездесіп, өткенді еске алып, құрбан болғандарға құран оқытады. «Қанша жыл өтсе де ауған алауы жадымызда тұр, танкист болдым, талай рет жауынгерлік операцияларға қатыстық. Жеңіл контузия да алдым. Емделіп, қайта міндетімді жалғастырдым. Біз ғой аман-есен елге оралдық, қанша боздақ жат елде жан тапсырғаны жанымды ауыртады», – деп еске алады «танкист-машинист» атанған теміржолшы.  

1969 жылы Қарақалпақстанда дүниеге келген ол теміржолдағы жұмысын 1990 жылы көрші елдегі Жаслық локомотив депосында слесарь болып бастапты. Екі айдан соң деподағы оқу курсынан өтіп, машинист көмекшісі болып ауысады. Кейін Ташкент қаласында бір жылдық машинист курсында оқып, машинист куәлігін алады. Қазақстан темір жолындағы еңбек жолын 2002 жылы Маңғыстауға қоныс аударғаннан кейін Маңғыстау локомотив пайдалану депосына көмекші машинист болып бастайды.  

– Мектепті бітіріп 1987 жылы ел қатарлы әскерге кеттім. Түркіменстанның Тәжен қаласында алты айлық әскери дайындықтан өттік. Сол жерде полк командирінің бұйрығымен әр ротадан 35 баладан таңдап, Ауғанстанға аттандырды. Ташқорған қаласына бардық. 65 753 полкінің танк батальонында қызмет еттім. Ол Айбат қаласында тұрды. Мен сонда танк жүргіздім. Әрі атқыш, әрі танк командирі болдым. Соғыс, оның үстіне жат елдегі соғыс кімге керек, 15 ақпанда кеңес әскері Ауғанстанды тастап шыққанда қатты қуандық, – дейді Асылбек аға.  

Айтуынша, әскерде ауыр техника тізгіндеген тәжірибесі елге келген соң тепловозды лезде игеріп кетуіне әсер еткен. «Әрине, танк жүргізу бір бөлек те, тепловоз тізгіндеу бір басқа. Соғыс құралы болғандықтан ол жер таңдамайды, жүре бересің төтелеп. Тепловозда тек қос рельс жолмен жүресің. Алғашқы ұстазым, қазір Бейнеу айналым депосында машинист нұсқаушы Өміржан Бейсеновтен көп нәрсе үйрендім», – дейді кейіпкеріміз.  

Асылбек Қобланұлының ұлы Самат та машинист. Өзімен бір депода еңбек етеді. Өсіп келе жатқан немерелер де болашақта ата кәсібін, машинистер әулетінің еңбек жолын жалғастырады деген сенімде.  

 

Аймақтар
26.12.2024
«Еңбекті қорғау жылы» қорытындыланды
Әлемде
26.12.2024
Қытай темір жолдары 11 айда 4 миллиардтан астам жолаушы тасымалдады
Жаңалықтар
25.12.2024
Бейжіңде Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран бағыты бойынша сарапшылар кеңесі өтті
Жаңалықтар
25.12.2024
Ақтөбе жүк тасымалдау бөлімшесінде жүктерді тиеу 9,2%-ға артты
Жаңалықтар
25.12.2024
Биылғы маңызды оқиғалар
Аймақтар
25.12.2024
Жамбыл облысында электровоз жөндеу депосы салынып жатыр
Жүк тасымалы
25.12.2024
Қарағанды жүк тасымалдау бөлімшесінде қара метал тиеу 39%-ға өсті
Жүк тасымалы
24.12.2024
Бейжіңде ТХКБ-ның 2024 жылғы жұмысы қорытындыланды
Жаңалықтар
24.12.2024
ҚТЖ-да қызметкерлердің әлеуметтік-экономикалық әл-ауқатын жақсарту мәселесі айтылды
Жүк тасымалы
24.12.2024
Көлік-логистика әлеуетін дамыту сөз болды
Жолаушылар тасымалы
24.12.2024
Елордадан Атбасар мен Көкшетау бағытында жаңа жылдық электропойыз жолға шықты
Спорт
24.12.2024
Қурорттық аймақта қысқы спорттық ойындар өтті
Әлеумет
24.12.2024
Жаңа жылға тарту
Әлеумет
24.12.2024
Өзін мойындатқан жан
ҚТЖ келбеті
24.12.2024
Маңғыстаулық теміржолшылар Жастар сыйлығына ие болды
Аймақтар
24.12.2024
Кәсіподақ жетекшілері бас қосты
Аймақтар
24.12.2024
Арыс қаласының әкімі теміржолшылармен кездесті
Жаңалықтар
24.12.2024
Мемлекеттік тіл мәртебесі ұлықталды
Аймақтар
24.12.2024
Тәжірибе алмасты
Инфрақұрылым
24.12.2024
Негізгі меже – пойыз жылдамдығын 120-140 км/сағатқа дейін жеткізу