Жауапкершілік жүгі жеңіл емес

Суретті түсірген автор
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Ақтөбе белгі беру және байланыс дистанциясының аға диспетчері Айгүл Сәрсенбай – өз жұмысының барлық қиындығы мен жауапкершілігін арқалап, алдыңғы лекте тұрған өз ісінің кәсіби маманы.

Шалқар ауданында дүниеге келген Айгүл Сәбуқызының 35 жылы осы дистанцияда өтіп келеді. Ақтөбе теміржол техникумына оқуға түскен күні кеше ғана секілді. 1989 жылы техникумды бітіріп, автоматика- телемеханика мамандығы бойынша диплом алып, алғашқы еңбек жолын Шалқар белгі беру-байланыс дистанциясында бастағаны да күні бүгінгідей көз алдында. 2003 жылға дейін Шалқарда тәжірибе жинап, өндіре еңбек етті. Сосын Ақтөбедегі орталық ШЧ-5 мекемесіне ауысып, диспетчер болып еңбек жолын жалғастырды. Ақтөбе – Жайсаң, Ақтөбе – Қандыағаш, Ақтөбе – Әйтеке би учаскелерінде қозғалысты, бұрмалар мен бағдаршамдардың мүлтіксіз қызметін қадағалау міндетін ұзақ жыл бойы мүлтіксіз атқарып келеді. 2021 жылдан бастап аға диспетчер болып жоғарылады. Қазіргі міндеті күрделі әрі жауапты. Жылжымалы құрамның кідіріссіз жүруін бақылайтын мамандардың бірі. Тұрып қалған тепловоздарға талдама жасап, ақау себептерін зерттейді, тіркейді. Жолда қалған тепловоздарға қатысты барлық мәліметті жинап, диспетчерлер жұмысын қадағалайды. Қарамағында 5 диспетчер бар.

– Темір жол – қиындығы да, қызығы да қатар жүретін сала. Түрлі ақаулар болады, механиктерге хабарласамыз, шақыртамыз. Механиктер әзіл-шыны аралас «сен хабарласпашы, номеріңді көрсек бір жерде ақау боп жатыр деп төбе шашымыз тік тұрады» дейді, – деп күліп алды Айгүл Сәбуқызы.  

Кейіпкеріміз ұстаздар отбасында тәрбиеленген екен. Әкесі де, анасы да өмір бойы бала тәрбиелеген ұстаздар. Әкесі Шалқарда мектеп директоры, Ақтөбеде колледжде оқытушы болған. Айгүл де, бауырлары да теміржолшылар. Аталары да өмір бойы темір жолда тер төккен екен.  

«Бір қолымен бесікті, бір қолымен әлемді тербеткен» деген әдемі сөз бар. Бұл Айгүлдей аналарымызға арналғаны шындық. Түзде пойыздар қозғалысына жауапты болса, үйде отбасы ұйытқысы. Ұл-қызы – бүгінде бір-бір мамандық иесі.  

 

Жүк тасымалы
02.12.2025
ҚТЖ желісі бойынша жүк тасымалдау 287,8 млн тоннаға жетті
Жаңалықтар
02.12.2025
Өзара сенім мен ынтымақтастық жолында
Сұхбат
02.12.2025
Басты міндет – қауіпсіз еңбек жағдайын қалыптастыру
Жүк тасымалы
02.12.2025
Аустрия әлеуетті әріптеске айналады
Қауіпсіздік
02.12.2025
Айыппұлмен шектелу жеткіліксіз
Жаңалықтар
02.12.2025
Ақтау порты Еуропалық Одақтың қаржылық қолдауына ие болды
Қауіпсіздік
02.12.2025
«Өртке оранған» тепловоз
Жаңалықтар / Мұрағат
02.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №100 02 желтоқсан 2025 жыл
Жаңалықтар
01.12.2025
«Жыл машинисі» байқауы мәреге жетті
Жаңалықтар
01.12.2025
Теміржолшылар еңбекті қорғауды бизнес-процестерге интеграциялау мәселелерін талқылады
Әлеумет
01.12.2025
Жастардың жанды бастамасы
Аймақтар
01.12.2025
Болашақ теміржолшылармен кездесті
Жаңалықтар
01.12.2025
ҚТЖ-да «е-Өтініш» жүйесінде азаматтардың өтініштерімен жұмыс бойынша оқыту өтті
Жолаушылар тасымалы
30.11.2025
ҚТЖ «Алматы – Новосибирск» бағытына жаңа вагондарды жолға шығарды
Жүк тасымалы / Апта саны
28.11.2025
Достық - Мойынты екінші жолдарымен 1,2 мыңнан астам пойыз өтті
Жаңалықтар
28.11.2025
Қазақстан–Швейцария іскерлік кеңесіне 25-тен аса швейцариялық компания қатысты
Жүк тасымалы
28.11.2025
Қостанайда астықты теміржол көлігімен тасымалдау 20% өсті
Жаңалықтар
28.11.2025
Достық және Алтынкөл станцияларының қызметкерлері ҚХР-да өткен семинарға қатысты
Сұхбат
28.11.2025
Қауіпсіздікті күшейтуге күш салудамыз
Аймақтар
28.11.2025
Қостанай өңірінде контейнерлік пойыздарды ресімдеудің ашық тәртібі енгізілді