Қызылордада бір әулеттен төрт машинист шыққан

ҚТЖ келбеті
30.07.2021, 11:25
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Қызылорда локомотив пайдалану депосының машинисі Әлібек Сейткамалов теміржолшылар әулетінің өкілі екенін, бір әулеттен төрт машинист шыққанын мақтан тұтады. Қызылорда қаласында әулеттің негізін қалаған Сағидолла қарияның қара шаңырағында 1967 жылы дүниеге келген Әлібек атакәсіпті абыроймен жалғастырып келеді. – 1987 жылы әскер қатарынан оралып, осы Қызылорда депосының құрылыс цехына жұмысшы болып жұмысқа орналасқаннан кейін осы деподағы машинист көмекшілерін дайындау курсында оқыдым. Сол жылы оқуға қабылданған 30 баланың жартысына жуығы жауапкершіліктен қашқақтап оқуды тастап кетті, мен болашақ мамандығымды бала кезден армандаған соң машинист болмай қоймаймын деп шештім. Шын мәнінде, тепловоз машинисі болу үшін ең бірінші мамандыққа деген құштарлық пен жауапкершілік, өзіңе сенімділік керек, бұл кез келген маманның бойынан табылуы тиіс талап болғанмен, бұл салада жауапкершілік пен сенімнің орны ерекше саналады. Әкем Сағидолла да біздің құлағымызға осыны құйып өсірді, – дейді Әлібек Сейткамалов. Депо машинистерінің жұмысы ол кезде ауыр болғаны белгілі. Ол уақытта депода тасымалға қолданылатын өз араларында «машка», «вишка», «луганка», «тройка» атап кеткен тепловоздар ауыр болды, жұмыстың басым бөлігі механикалық түрде қолмен атқарылатын. Ал, қазір заман талабына сай жабдықталған «эволюшндер» келгелі бері жұмыс, әрине, анағұрлым жеңілдеген, дегенмен жауапкершілікке қойылатын талап күшейген. Тасымал процесінде қауіпсіздікті сақтауды арттыру әр теміржолшының басты қағидасы болғандықтан машинистке жүктелетін талаптың бәсі де жоғары болмағы белгілі. – Әлібектің ағалары Гена мен Юра да осы де- пода машинист болып зейнетке шыққан. Қазір ағасы Алик екеуі – депоның үлгілі де тәжірибелі машинистері. Әлібек Сағидоллаұлы өзіне тапсырылған жұмысын тиянақты атқаратын тәжірибелі, теориялық тұрғыдан білімді, кәсіби міндетін сауатты жүргізетін, инструкциялық талаптарды мүлтіксіз орындайтын жауапкершілігі жоғары машинист, жыл басынан бері 1215 кг дизель отынын үнемдеп, өзгелерге үлгі көрсетті, – деді депоның кадр бөлімінің басшысы Шарида Әбдіреева.

Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде
ҚТЖ келбеті
12.06.2025
Машинист екі бірдей апаттың алдын алды
Әлемде
12.06.2025
Aventra маркалы жаңа пойыз жолға шықты
Станция тынысы
12.06.2025
Белкөл станциясы: Жауапкершілік пен кәсібилік биігінде
Қауіпсіздік
12.06.2025
Қауіпсіздікке қойылар талап қатаң
Жаңалықтар
11.06.2025
Душанбеде ТМД елдері теміржол көлігі кеңесінің 82-ші отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
11.06.2025
Comfort+ санатындағы жаңа электропойыз «Астана – Қарағанды» бағытына жолға шықты
Жаңалықтар
11.06.2025
Қазақстанға алғашқы экологиялық тепловоздар әкелінді
Жаңалықтар
11.06.2025
Тоқаев пен Словакия Премьер-министрі Транскаспий дәлізінің әлеуетін бірге пайдалану жайын талқылады
Жүк тасымалы
11.06.2025
Орта дәліздің өзегі: Қазақстан Еуразия логистикасының орталығына айналуда
Әлемде
11.06.2025
Иран мен Ауғанстан арасында алғашқы жолаушылар пойызы жолға шығады
Жаңалықтар
10.06.2025
Алматыда халықаралық логистикалық хаб ашылды