Ақжайық станциясының тынысы тарылған жоқ

Фоторепортаждар
14.07.2020, 12:08
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Өкінішке орай, мұнайлы астана Атырау қаласы, тұтас өңір үшін бүгінгі күн оңайға соғып тұрған жоқ. Коронавирус пен пневмония індетінің кең таралуына орай өңірде қауіпті вируспен күрес тоқтаусыз жүріп жатыр.

Дегенмен, атыраулықтар індетпен күресе жүріп, жұмыстарын да тоқтатпауға тырысуда. Мысалы, Атырау қаласына келетін барлық жүк түрлерінің 60 пайызын қамтитын Ақжайық станциясы жүк тасымалы жоспарын жыл басынан бері ойдағыдай еңсеріп, толық қуатымен жұмыс істеуде. 7 қабылдап-жөнелту, 3 тұрақтау жолы бар станцияда күніне 2-3 пойыз, 150-180 вагон қабылдап-жөнелтіледі.

Станция бастығы Есенжан Темірғалиевтің айтуынша, ағымдағы жылдың өткен жарты жылында орташа тәуліктік жүк тиеу көлемі жоспарда 113 вагон болса, нақты 160 вагон тиеліп, барлығы 140,8 пайызды құраған. Тоннамен есептегенде станция арқылы 217 тонна орнына 249 тонна жүк тиеліп, жоспар 114,75 пайызды құрады. Ал, жүк түсіру тәулігіне 59,1 вагон болып, 113 пайызға жетті. Бір жүк операциясына тұру 35,8 сағатты құрап, ол жоспарға шаққанда 101,1 пайыз болды. 

Статистикалық салмақ 106,0 пайызға орындалды. Жергілікті вагонның тұруы да 113,9 пайызды құрап, жоғары көрсеткішті көрсетті.

Өңірде коронавирус індетін жұқтыру көбейіп, жағдай қиындағанына қарамастан станция ұжымы барынша сақтық шараларын қолға алып, өздеріне берілген жоспар межесінен көрініп келеді.

Басқа станциялар сияқты мұнда тек мұнаймен ғана жұмыс жасамайды, цистерналарға бензин, мазут, реактивті отын құйылады, еліміздегі ауыл шаруашылығы мекемелеріне тапсырыс бойынша дизель отыны жіберіледі.

– Станция тынысы тарылған жоқ, қалыпты жұмыс жасауда, алайда, карантин режиміне байланысты кейбір инженерлік құрам мамандары, мысалы, аға тауар кассирі, аға жүк қабылдапжөнелтуші, еңбек қорғау инженері сияқты мамандар әлі де онлайн режимде жұмыс жасауына тура келіп тұр. Станция басшылығы, станция бойынша кезекшілер, вагон қараушы, басқа да мамандар ауысыммен жұмыс жасауда, – дейді станция бастығы. 

Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде
ҚТЖ келбеті
12.06.2025
Машинист екі бірдей апаттың алдын алды
Әлемде
12.06.2025
Aventra маркалы жаңа пойыз жолға шықты
Станция тынысы
12.06.2025
Белкөл станциясы: Жауапкершілік пен кәсібилік биігінде
Қауіпсіздік
12.06.2025
Қауіпсіздікке қойылар талап қатаң
Жаңалықтар
11.06.2025
Душанбеде ТМД елдері теміржол көлігі кеңесінің 82-ші отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
11.06.2025
Comfort+ санатындағы жаңа электропойыз «Астана – Қарағанды» бағытына жолға шықты
Жаңалықтар
11.06.2025
Қазақстанға алғашқы экологиялық тепловоздар әкелінді
Жаңалықтар
11.06.2025
Тоқаев пен Словакия Премьер-министрі Транскаспий дәлізінің әлеуетін бірге пайдалану жайын талқылады
Жүк тасымалы
11.06.2025
Орта дәліздің өзегі: Қазақстан Еуразия логистикасының орталығына айналуда
Әлемде
11.06.2025
Иран мен Ауғанстан арасында алғашқы жолаушылар пойызы жолға шығады
Жаңалықтар
10.06.2025
Алматыда халықаралық логистикалық хаб ашылды