ҚТЖ-да өндірістік жарақаттану 25%-ке төмендеді

Қауіпсіздік
22.10.2022, 10:26

"ҚТЖ "ҰК" АҚ-да пойыздар қозғалысы қауіпсіздігі және еңбекті қорғау мәселелері бойынша кеңес өтті. Басқарма мүшелері мен құрылымдық бөлімшелер басшылары 9 айды қорытындылап, негізгі проблемалар мен оларды шешу жолдарын талқылады, деп хабарлайды Rail-news.kz.  

Жыл басынан бері "ҚТЖ" ҰК" АҚ желісі бойынша қозғалыс қауіпсіздігін бұзушылық 11%-ке төмендеді. Персонал кінәсінен жол берілген қозғалыс және жол шаруашылықтарындағы бұзушылықтарға баса назар аударылды. Қозғалыс қауіпсіздігі департаментінің директоры Марат Шакеновтың айтуынша, ТМҚ ұрлау, жабдықтардың бүлінуі және жеке кәсіпорындардың локомотивтерді сапасыз жөндеуінің мәселелері де проблемалы болып отыр.    

Есепті кезеңде өндірістік жарақаттану жағдайларының төмендеуінде оң серпін байқалады – өткен жылғы деңгейге қарағанда 25%. Кеңеске қатысушылардың пікірінше, көрсеткіштердің жақсаруына қарамастан, өндірістік жарақат алу қаупі жоғары болып қала береді.  

"Өндірістік қауіпсіздік" интеграцияланған жүйесінің көмегімен 43 мыңнан астам сәйкессіздіктер анықталса, олардың 40 мыңға жуығы жойылды. Жұмыстарды тоқтату, ақаулы құралдарды алу, денсаулыққа қауіп төндіретін жабдықты пайдалануды тоқтату арқылы 10 мыңға жуық оқиғаның алды алынды. Мұның бәрі өмір мен денсаулыққа қауіп төндіретін қауіпті жұмыстарды тоқтату құқығын пайдаланған жұмыс орындарындағы жұмысшылардың күш-жігерінің алдын алады.

- Жазатайым оқиғалардың негізгі себебі әлі де жеке тәртіп бұзушылық және зардап шеккендердің қауіпсіздік шараларын сақтамауы болып табылады. Бұдан басқа, жұмыс технологиясын сақтауға, жұмыс орындарында тиісті жағдай жасауға, персоналды даярлау мен оқытуға жауапты басшылардың кінәсі байқалады, - деп атап өтті "ҚТЖ" ҰК" АҚ Басқарма төрағасының орынбасары Қанат Әлмағамбетов.  

Компанияның бас инженері Батыр Котыревтің айтуынша, барлық деңгейдегі басшылардың KPI бағалау, қауіпсіздік мәдениетінің деңгейін арттыру, қызметкерлердің өндірістік қауіпсіздік мәселелеріне тартылуы арқылы еңбек жағдайлары мен еңбекті қорғаудың жай-күйі үшін жауапкершілігін арттыру қажет. Сондай-ақ, өндірістік жарақат алу қаупін азайту үшін жазатайым оқиғалар мен электротравматизмнің алдын алу жөніндегі іс-шаралар жоспарларын іске асыруды жалғастыру қажет. Сонымен қатар, жыл соңына дейін NEBOSH, IOSH және т. б. халықаралық бағдарламалар бойынша оқыту арқылы басшылар мен мамандардың құзыретін арттыру бағдарламасын аяқтау қажет.  

 

Жаңалықтар
15.08.2025
Гана азаматы темір жол нысанында заңсыз жұмыс істеп келген
Жүк тасымалы
15.08.2025
Қазақстан Еуразияның басты көлік торабына айналуда
ҚТЖ келбеті
15.08.2025
Ұжымға сыйлы, мамандығына адал тұлға
Әлеумет
15.08.2025
«Саламатты Қазақстан» медициналық пойызы солтүстікті аралап жүр
Жаңалықтар / Мұрағат
15.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №65 15 тамыз 2025 жыл
Аймақтар
14.08.2025
Вокзалда туристерге QR-код таратылды
Қауіпсіздік
14.08.2025
Апат айтып келмейді
Инфрақұрылым
14.08.2025
Жуалыда теміржол асты көпірі кеңейтіліп, жаңғыртылуда
Әлемде
14.08.2025
Қытай Тибетте тағы бір теміржол салмақ
Спорт
14.08.2025
Абай тойында теміржолшылар топ жарды
Аймақтар
13.08.2025
Төретам станциясында жүк айналымы артып келеді
Әлемде
13.08.2025
Сянлушань станциясынан Еуропа мен Орталық Азияға жаңа бағыт ашылды
Жаңалықтар
13.08.2025
Мәдени мұра ізімен: Jibek Joly туристік пойызы кезекті турға аттанады
Аймақтар
12.08.2025
Батыс Қазақстан облысында төрт теміржол вокзалы жаңғыртылады
Жүк тасымалы
12.08.2025
Достық станциясында Қытайға экспорттық жүктерді беру бойынша рекорд орнады
Цифрландыру
12.08.2025
Сандық технология – уақыт талабы
Цифрландыру
12.08.2025
Бәйгеқұм станциясында автоматтандырылған шлагбаум орнатылуда
Инфрақұрылым
12.08.2025
Тараз вокзалының қос қабаты түгел жаңарады
Жаңалықтар
12.08.2025
Теміржол тарихына саяхат
Жаңалықтар / Мұрағат
12.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №64 12 тамыз 2025 жыл