ҚТЖ-да өндірістік жарақаттану 25%-ке төмендеді

Қауіпсіздік
22.10.2022, 10:26

"ҚТЖ "ҰК" АҚ-да пойыздар қозғалысы қауіпсіздігі және еңбекті қорғау мәселелері бойынша кеңес өтті. Басқарма мүшелері мен құрылымдық бөлімшелер басшылары 9 айды қорытындылап, негізгі проблемалар мен оларды шешу жолдарын талқылады, деп хабарлайды Rail-news.kz.  

Жыл басынан бері "ҚТЖ" ҰК" АҚ желісі бойынша қозғалыс қауіпсіздігін бұзушылық 11%-ке төмендеді. Персонал кінәсінен жол берілген қозғалыс және жол шаруашылықтарындағы бұзушылықтарға баса назар аударылды. Қозғалыс қауіпсіздігі департаментінің директоры Марат Шакеновтың айтуынша, ТМҚ ұрлау, жабдықтардың бүлінуі және жеке кәсіпорындардың локомотивтерді сапасыз жөндеуінің мәселелері де проблемалы болып отыр.    

Есепті кезеңде өндірістік жарақаттану жағдайларының төмендеуінде оң серпін байқалады – өткен жылғы деңгейге қарағанда 25%. Кеңеске қатысушылардың пікірінше, көрсеткіштердің жақсаруына қарамастан, өндірістік жарақат алу қаупі жоғары болып қала береді.  

"Өндірістік қауіпсіздік" интеграцияланған жүйесінің көмегімен 43 мыңнан астам сәйкессіздіктер анықталса, олардың 40 мыңға жуығы жойылды. Жұмыстарды тоқтату, ақаулы құралдарды алу, денсаулыққа қауіп төндіретін жабдықты пайдалануды тоқтату арқылы 10 мыңға жуық оқиғаның алды алынды. Мұның бәрі өмір мен денсаулыққа қауіп төндіретін қауіпті жұмыстарды тоқтату құқығын пайдаланған жұмыс орындарындағы жұмысшылардың күш-жігерінің алдын алады.

- Жазатайым оқиғалардың негізгі себебі әлі де жеке тәртіп бұзушылық және зардап шеккендердің қауіпсіздік шараларын сақтамауы болып табылады. Бұдан басқа, жұмыс технологиясын сақтауға, жұмыс орындарында тиісті жағдай жасауға, персоналды даярлау мен оқытуға жауапты басшылардың кінәсі байқалады, - деп атап өтті "ҚТЖ" ҰК" АҚ Басқарма төрағасының орынбасары Қанат Әлмағамбетов.  

Компанияның бас инженері Батыр Котыревтің айтуынша, барлық деңгейдегі басшылардың KPI бағалау, қауіпсіздік мәдениетінің деңгейін арттыру, қызметкерлердің өндірістік қауіпсіздік мәселелеріне тартылуы арқылы еңбек жағдайлары мен еңбекті қорғаудың жай-күйі үшін жауапкершілігін арттыру қажет. Сондай-ақ, өндірістік жарақат алу қаупін азайту үшін жазатайым оқиғалар мен электротравматизмнің алдын алу жөніндегі іс-шаралар жоспарларын іске асыруды жалғастыру қажет. Сонымен қатар, жыл соңына дейін NEBOSH, IOSH және т. б. халықаралық бағдарламалар бойынша оқыту арқылы басшылар мен мамандардың құзыретін арттыру бағдарламасын аяқтау қажет.  

 

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр