ҚТЖ-да өндірістік жарақаттану 25%-ке төмендеді

Қауіпсіздік
22.10.2022, 10:26

"ҚТЖ "ҰК" АҚ-да пойыздар қозғалысы қауіпсіздігі және еңбекті қорғау мәселелері бойынша кеңес өтті. Басқарма мүшелері мен құрылымдық бөлімшелер басшылары 9 айды қорытындылап, негізгі проблемалар мен оларды шешу жолдарын талқылады, деп хабарлайды Rail-news.kz.  

Жыл басынан бері "ҚТЖ" ҰК" АҚ желісі бойынша қозғалыс қауіпсіздігін бұзушылық 11%-ке төмендеді. Персонал кінәсінен жол берілген қозғалыс және жол шаруашылықтарындағы бұзушылықтарға баса назар аударылды. Қозғалыс қауіпсіздігі департаментінің директоры Марат Шакеновтың айтуынша, ТМҚ ұрлау, жабдықтардың бүлінуі және жеке кәсіпорындардың локомотивтерді сапасыз жөндеуінің мәселелері де проблемалы болып отыр.    

Есепті кезеңде өндірістік жарақаттану жағдайларының төмендеуінде оң серпін байқалады – өткен жылғы деңгейге қарағанда 25%. Кеңеске қатысушылардың пікірінше, көрсеткіштердің жақсаруына қарамастан, өндірістік жарақат алу қаупі жоғары болып қала береді.  

"Өндірістік қауіпсіздік" интеграцияланған жүйесінің көмегімен 43 мыңнан астам сәйкессіздіктер анықталса, олардың 40 мыңға жуығы жойылды. Жұмыстарды тоқтату, ақаулы құралдарды алу, денсаулыққа қауіп төндіретін жабдықты пайдалануды тоқтату арқылы 10 мыңға жуық оқиғаның алды алынды. Мұның бәрі өмір мен денсаулыққа қауіп төндіретін қауіпті жұмыстарды тоқтату құқығын пайдаланған жұмыс орындарындағы жұмысшылардың күш-жігерінің алдын алады.

- Жазатайым оқиғалардың негізгі себебі әлі де жеке тәртіп бұзушылық және зардап шеккендердің қауіпсіздік шараларын сақтамауы болып табылады. Бұдан басқа, жұмыс технологиясын сақтауға, жұмыс орындарында тиісті жағдай жасауға, персоналды даярлау мен оқытуға жауапты басшылардың кінәсі байқалады, - деп атап өтті "ҚТЖ" ҰК" АҚ Басқарма төрағасының орынбасары Қанат Әлмағамбетов.  

Компанияның бас инженері Батыр Котыревтің айтуынша, барлық деңгейдегі басшылардың KPI бағалау, қауіпсіздік мәдениетінің деңгейін арттыру, қызметкерлердің өндірістік қауіпсіздік мәселелеріне тартылуы арқылы еңбек жағдайлары мен еңбекті қорғаудың жай-күйі үшін жауапкершілігін арттыру қажет. Сондай-ақ, өндірістік жарақат алу қаупін азайту үшін жазатайым оқиғалар мен электротравматизмнің алдын алу жөніндегі іс-шаралар жоспарларын іске асыруды жалғастыру қажет. Сонымен қатар, жыл соңына дейін NEBOSH, IOSH және т. б. халықаралық бағдарламалар бойынша оқыту арқылы басшылар мен мамандардың құзыретін арттыру бағдарламасын аяқтау қажет.  

 

ҚТЖ келбеті
06.06.2025
Шоқпардан шыққан теміржолшы
Қауіпсіздік
06.06.2025
«Назар аудар, өткел!»: Маңғыстауда жол қауіпсіздігіне арналған айлық өтті
Станция тынысы
06.06.2025
Жаңаесілдің жұмысы жандануда
Аймақтар
06.06.2025
Жамбыл теміржолшылары цифрлық жүйелер бойынша білімін жетілдірді
Жаңалықтар / Мұрағат
06.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №43 06 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
05.06.2025
ҚТЖ өткен жылыту маусымында 70 млн тоннадан астам көмір тасымалдады
Жаңалықтар
05.06.2025
Қазақстан Транскаспий көлік бағытының дамуына қосатын үлесін арттырып келеді
Жаңалықтар
05.06.2025
Теміржол тарихына саяхат: студенттерге арналған ерекше экскурсия
Аймақтар
05.06.2025
Жол жаңарады – қауіпсіздік нығаяды
Әлеумет
05.06.2025
«Тең қоғам» темір жолда да өзекті
Әлемде
05.06.2025
Түркия өздері өндірген электр локомотивтерін іске қосты
Жаңалықтар
04.06.2025
Теміржолшылар мемлекеттік тілді қаншалықты біледі?
Жүк тасымалы
04.06.2025
Nurminen Logistics Қазақстанға автокөлік бөлшектерін Транскаспий бағытымен тұрақты түрде жеткізуді бастады
Инфрақұрылым
03.06.2025
Алматы айналма темір жол торабы жүктемені 40% түсіреді
Жүк тасымалы
03.06.2025
Сианнан Алматыға: Zhetysu жаңа контейнерлік терминалы алғашқы контейнерлік пойызды қабылдайды
Жолаушылар тасымалы
03.06.2025
Елорда вокзалында бес миллионыншы жолаушыны салтанатты түрде қарсы алды
Аймақтар
03.06.2025
Қазақ-қырғыз теміржолшылары Түрксіб түйіскен тұстағы түйткілдерді талқылады
Аймақтар
03.06.2025
Көктемгі сын нені көрсетті?
Қауіпсіздік
03.06.2025
Дала өртіне даярлық жоғары
Аймақтар
03.06.2025
Жаңа депо іске қосылды