Еңбек адамы: Құрылғыларды қалпына келтіруші Надежда Бакланова

Аймақтар
27.01.2025, 09:32
Нұрлыбек Досыбай

Түркістан облысы бойынша меншікті тілші

Арыс белгі беру және байланыс дистанциясында 30 жылдан бері еңбек етіп келе жатқан Надежда Бакланова бүгінде КИП бақылау-сынау пунктіндегі релелік СОБ құрылғыларының электромеханик-қабылдаушысы.  

Мектеп бітіре сала  Арыс қаласындағы теміржол колледжінде «электромеханик» мамандығы бойынша білім алып,  осы мекемеге келген ол  содан бері тынымсыз тер төгіп келеді.

ШЧ-38 Арыс белгі беру және байланыс дистанциясының   бастығы Нұрлан Жүнісовтің айтуынша, қазіргі кезде аймақтағы пойыз қозғалысы микропроцессорлы диспетчерлік орталық жүйесінің (МП АСДЦ) озық технологияларының көмегімен реттеледі. Орталықтандырылған цифрлық жүйенің тиімділігі сол, егер учаскеде қандай да бір белгі байқалмай немесе бағыттағыш бұрма қажет тұсқа аумай қалған жағдайда, ол туралы ақпарат диспетчерлік орталықтағы экраннан сол мезетте-ақ көрінеді екен. Жауапты мамандар шұғыл ақау анықталған тұсқа жетіп, істен шыққан құрылғыны қалпына келтіру үшін Надежда Юрьевна секілді бесаспап маманның темір үстеліне қояды...

– Дәл қазір мен белгі беру құрылғыларының жай-күйін тексерумен айналысып отырмын. Яғни бізге дейін жөндеуден шыққан құрылғының бүтіндігі мен жалғанған тұстарын, дұрыс жинақталуын, бекітпелерін, электрлі және механикалық сипаттамаларын арнайы құралдармен тексеремін, – дейді тексеру стенді деп аталатын үстел үстінде жатқан құрылғыны зерделеп отырған  Надежда Юрьевна.

Әріптестері соңғы тексерістен өткізу үшін алдына әкелген құрылғыны тексеру ТША типті арнайы құралдың көмегімен жүзеге асырылады.  Бұл деректерді кодтау құрылғысы болып табылады. Тексеру процесі ойдағыдай орындалып біткен соң, құрылғының дұрыс жөнделгенін және оны тексерген жауапты қызметкердің аты-жөні жазылған бирка ілінеді. Оған жөнделу мерзіміне қатысты деректер де жазылып, толтырылады.  

Бүгінде 300-ге жуық қызметкердің басын қосып отырған Арыс белгі беру және байланыс дистанциясында Надежда Юрьевна секілді тәжірибелі мамандар аз емес. Олар Орынбор-Ташкент темір жолының 3102 мен 3344 км аралығында орналасқан 1037 бағдаршамдық белгі беру құрылғысының мінсіз жұмысын қамтамасыз етіп келеді. Одан бөлек, өздеріне тиесілі учаске бойында 583 бағыттағыш бұрманың қалыпты жағдайда жұмыс істеуін мұқият қадағалайды.  

Бұл –  Надежда Бакланова сынды өз ісінің кәсіби мамандарының көзге көрінбейтін, бірақ өте күрделі де жауапты жұмысының нәтижесі екені анық.

 

 

Жаңалықтар
18.11.2025
ҚТЖ Қазақстанның Қытай мен Еуропа арасындағы негізгі транзиттік хаб ретіндегі ұстанымын күшейтуде
Жаңалықтар
18.11.2025
ҚТЖ мен Эстония ынтымақтастықты дамыту мен Орта дәліздің перспективаларын талқылады
Жүк тасымалы
18.11.2025
Астық тасымалы талқыланды
Аймақтар
18.11.2025
Шуда тәулігіне 6 мыңнан астам вагон тексеріледі
Инфрақұрылым
18.11.2025
Қандыағаш станциясында күрделі жөндеу жоспары толық аяқталды
Қауіпсіздік
18.11.2025
Қауіпті аймақта қатер көп
Аймақтар
18.11.2025
Таразда болашақ мамандарға электр және автоматтандырудың маңызы түсіндірілді
Жаңалықтар / Мұрағат
18.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №96 18 қараша 2025 жыл
Жаңалықтар
17.11.2025
Болашақ машинистер ҚТЖ мұражайында болды
Аймақтар
17.11.2025
Құқықтық сауаттылық артуда
ҚТЖ келбеті
17.11.2025
Өнерге әркімнің-ақ бар таласы
Аймақтар
17.11.2025
Атырауда Абай мұрасы дәріптелді
Аймақтар
17.11.2025
Бөрітескен бекеті жаңа келбетке ие болды
Жүк тасымалы
17.11.2025
Теміржол көлігімен 38 млн тоннадан астам көмір тасымалданды
Жаңалықтар
17.11.2025
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан теміржол жобасын бес жыл ішінде аяқтауды жоспарлап отыр
Жолаушылар тасымалы
17.11.2025
Атырау–Алматы бағыты бойынша енді пойыз күн сайын қатынайды
Спорт
17.11.2025
Астанада ҚТЖ қызметкерлерінің Спартакиадасы өтіп жатыр
Жаңалықтар
15.11.2025
ҚТЖ мен O'ТУ үйлестіруді күшейтеді: жүктемесі жоғары бағыттарда жедел шаралар қабылданды
Жаңалықтар
14.11.2025
Астанада «Пойыздар қозғалысы қауіпсіздігі бойынша үздік тәжірибелер» байқауының жеңімпаздары марапатталды
Инфрақұрылым
14.11.2025
Биыл 1400 шақырым жол жөнделді