Маңғыстау жоспарлы жөндеуден өтуде

Аймақтар
20.07.2020, 18:10
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Қазір Маңғыстауда қолданыстағы тепловоздардың дені 2ТЭ10МК сериялы ескі тепловоздар. 2002-2004 жылдары бұл локомотивтер америкалық Дженерал Электрик компаниясының электрқозғалтқыштары мен аппаратураларымен модернизациядан өткен. Сондықтан оның қосалқы бөлшектеріне тапшылық бар.

Бірақ соған қарамастан, жөнделмей, жүрмей қалып жатқан тепловоз жоқ. «Ат тапқанша тай міне тұр!» дегендей, жөндеу деполарының тапқырлығымен «америкалық» болмаса да қажетті қосалқы бөлшектер салынып, жұмыс жалғасуда.

− Бүгінде локомотив деполарында тепловоздарға қосалқы бөлшектердің уақытылы келмеуі проблема болып тұр. Аталған жағдай Қазақстанның барлық деполарында өзекті мәселенің бірі деуге болады. Себебі қазір біз қолданып жүрген 40 тепловоз осы 2ТЭ10МК сериялы тепловоздар болғандықтан қосалқы бөлшектері де сол жақтан алынады. Оның жеткізілуіне ұзақ уақыт кетеді. Дегенмен оны күтіп, жұмысты тоқтатып қойғанымыз жоқ. Жоқтан бар жасап, істен шыққан қосалқы бөлшектерді бірінен біріне салып, жамап-жасқап, тығырықтан шығып жатырмыз. Тежегіш жүйесінің бөлшектері, машинистерге қажетті шынтақ қойғыштар, орындық, маңдайалды терезе тазалағыштар сияқтылардың жарасы жеңіл, өзіміз жасап жатырмыз,– деген Маңғыстау локомотив депосының жөндеуді бақылау бөлімі бастығы Сәбит Зияев тепловоздардың негізі көп істен шығатын бөлшектері тартым электр қозғалтқышы, моторлы біліктік мойынтіректер екенін айтады.

Жөндеуді бақылау бөлімінің күшімен өткен жарты жыл ішінде CO-1 жөндеуін 43, CO-2 жөндеуін 48, CO-3 жөндеуін 29, CO-4 жөндеуін 6, CO-5 жөндеуін 7 тепловозға жүргізген. Бұл жерде CO-1-де ең төменгі жөндеу, яғни май, су құю секілді, жеңіл желпі техникалық шаруалар болса, әрі қарай жоғарылаған сайын жұмыс та күрделене түседі.

− Қазіргі пандемия, карантин жағдайына байланысты жөндеуді бақылау бөлімінің инженер-технологтары қашықтан жұмыс істеуде. Жұмыс барысы қашықтан басқарылуына қарамастан алға қойылған жоспарлар орындалуда. Тепловоздарға жүргізілуі керек жөндеу түрлері бойынша барлық жұмыс атқарылып жатыр. Бір ғана маусым айында CO-1 жөндеуі 12, CO-2 жөндеуі 8, CO-3 жөндеуі 5, CO-4 жөндеуі 2 тепловозға жүргізілді. Бұл жерде айта кететін нәрсе, тепловоздың жүрісі 21600 шақырымнан асқасын жөндеу түрлері бойынша ағытылады. Бүгінде депода барлығы 55 тепловоз бар. Сол тепловоздардың дер кезде жөнделіп, жұмысқа сай тұруы біздің мойнымызда. Қазір бөлімде жетекші инженер, бірінші санатты инженер технолог, инженер технолог, техник есепші бар менімен 5 адам жұмыс істеудеміз, – дейді Сәбит Зияев. 

Жаңалықтар
04.07.2025
ҚТЖ жол жөндеу техникасын жаңартуда
Жүк тасымалы
04.07.2025
Жаңа маусымға – жаңа вагондармен
Аймақтар
04.07.2025
Депутаттар контейнерлік аэрохаб жұмысымен танысты
Аймақтар
04.07.2025
Абай әлеміне саяхат
Цифрландыру
04.07.2025
Цифрлық технология: Зияткерлік білім сайысы
Аймақтар
04.07.2025
Құлсары дистанциясында жол жөндеу қарқын алды
Аймақтар
04.07.2025
Болашақ станциясы арқылы Түрікменстанмен жүк алмасу тұрақты жалғасуда
Жаңалықтар
04.07.2025
Қазақ-моңғол қатынасы сөз болды
Жаңалықтар / Мұрағат
04.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №51 04 шілде 2025 жыл
Жаңалықтар
03.07.2025
Мемлекет басшысы Көлік министрі Нұрлан Сауранбаевты қабылдады
Қауіпсіздік
03.07.2025
Өрт сөндірудің заманауи әдістері талқыланды
Жаңалықтар
03.07.2025
ҚТЖ Басқарма төрағасы тағайындалды
ҚТЖ келбеті
03.07.2025
Астанада тоғысқан тағдырлар
Жолаушылар тасымалы
03.07.2025
Маусым айында ҚТЖ пойыздарымен 1,2 миллионнан астам жолаушы тасымалданды
Аймақтар
02.07.2025
«Таза Қазақстан»: Семей теміржолшылары санитарлық тазалықты күшейтуде
Жүк тасымалы
02.07.2025
Бірінші жартыжылдықта ҚТЖ желісінде экспорттық тасымалдың өсуі тіркелді
Әлемде
02.07.2025
Трансауған теміржол магистралі іске аса ма?
Жаңалықтар
02.07.2025
Түркістан станциясында жас жігіт суицид жасамақ болды
Жүк тасымалы / Апта саны
01.07.2025
ҚТЖ желісі бойынша астық тасымалы 53%-ға өсті
ҚТЖ келбеті
01.07.2025
100 маман іріктелді