Маңғыстау жоспарлы жөндеуден өтуде

Аймақтар
20.07.2020, 18:10
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Қазір Маңғыстауда қолданыстағы тепловоздардың дені 2ТЭ10МК сериялы ескі тепловоздар. 2002-2004 жылдары бұл локомотивтер америкалық Дженерал Электрик компаниясының электрқозғалтқыштары мен аппаратураларымен модернизациядан өткен. Сондықтан оның қосалқы бөлшектеріне тапшылық бар.

Бірақ соған қарамастан, жөнделмей, жүрмей қалып жатқан тепловоз жоқ. «Ат тапқанша тай міне тұр!» дегендей, жөндеу деполарының тапқырлығымен «америкалық» болмаса да қажетті қосалқы бөлшектер салынып, жұмыс жалғасуда.

− Бүгінде локомотив деполарында тепловоздарға қосалқы бөлшектердің уақытылы келмеуі проблема болып тұр. Аталған жағдай Қазақстанның барлық деполарында өзекті мәселенің бірі деуге болады. Себебі қазір біз қолданып жүрген 40 тепловоз осы 2ТЭ10МК сериялы тепловоздар болғандықтан қосалқы бөлшектері де сол жақтан алынады. Оның жеткізілуіне ұзақ уақыт кетеді. Дегенмен оны күтіп, жұмысты тоқтатып қойғанымыз жоқ. Жоқтан бар жасап, істен шыққан қосалқы бөлшектерді бірінен біріне салып, жамап-жасқап, тығырықтан шығып жатырмыз. Тежегіш жүйесінің бөлшектері, машинистерге қажетті шынтақ қойғыштар, орындық, маңдайалды терезе тазалағыштар сияқтылардың жарасы жеңіл, өзіміз жасап жатырмыз,– деген Маңғыстау локомотив депосының жөндеуді бақылау бөлімі бастығы Сәбит Зияев тепловоздардың негізі көп істен шығатын бөлшектері тартым электр қозғалтқышы, моторлы біліктік мойынтіректер екенін айтады.

Жөндеуді бақылау бөлімінің күшімен өткен жарты жыл ішінде CO-1 жөндеуін 43, CO-2 жөндеуін 48, CO-3 жөндеуін 29, CO-4 жөндеуін 6, CO-5 жөндеуін 7 тепловозға жүргізген. Бұл жерде CO-1-де ең төменгі жөндеу, яғни май, су құю секілді, жеңіл желпі техникалық шаруалар болса, әрі қарай жоғарылаған сайын жұмыс та күрделене түседі.

− Қазіргі пандемия, карантин жағдайына байланысты жөндеуді бақылау бөлімінің инженер-технологтары қашықтан жұмыс істеуде. Жұмыс барысы қашықтан басқарылуына қарамастан алға қойылған жоспарлар орындалуда. Тепловоздарға жүргізілуі керек жөндеу түрлері бойынша барлық жұмыс атқарылып жатыр. Бір ғана маусым айында CO-1 жөндеуі 12, CO-2 жөндеуі 8, CO-3 жөндеуі 5, CO-4 жөндеуі 2 тепловозға жүргізілді. Бұл жерде айта кететін нәрсе, тепловоздың жүрісі 21600 шақырымнан асқасын жөндеу түрлері бойынша ағытылады. Бүгінде депода барлығы 55 тепловоз бар. Сол тепловоздардың дер кезде жөнделіп, жұмысқа сай тұруы біздің мойнымызда. Қазір бөлімде жетекші инженер, бірінші санатты инженер технолог, инженер технолог, техник есепші бар менімен 5 адам жұмыс істеудеміз, – дейді Сәбит Зияев. 

Жаңалықтар
10.05.2025
Павлодарлық теміржолшылар ардагерді Жеңіс күнімен құттықтады
Жолаушылар тасымалы
09.05.2025
Астанадан Жеңіс күніне арналған тақырыптық пойыздар жолға шықты
Аймақтар
08.05.2025
Жамбыл жол бөлімшесі ҰОС ардагерін құттықтады
Жаңалықтар
08.05.2025
ҚТЖ Ұлы Отан соғысы ардагерлерін құттықтады
Темір жол тарихы
08.05.2025
Соғыс салған жара. Тұщыбектегі тағзым ескерткішінің тарихы
Темір жол тарихы
08.05.2025
Жамбыл теміржолшыларының ерлік жолы
Темір жол тарихы
08.05.2025
Соғыс жылдарындағы шойын жол шежіресі
Темір жол тарихы
08.05.2025
Сұрапыл жылдар шындығы
Жолаушылар тасымалы
08.05.2025
ҚТЖ жазғы кезеңде қосымша бағыттарды іске қосады
Мұрағат / Жаңалықтар
08.05.2025
«Қазақстан теміржолшысы» газетінің 2025 жылғы 8 мамырдағы арнайы саны
Жаңалықтар
06.05.2025
«Нұрлы жол» вокзал кешенінде Жеңістің 80 жылдығына орай ағаш отырғызылды
Жолаушылар тасымалы
06.05.2025
«Keruen Express» туристік пойызы сапарға аттанды
Жаңалықтар
06.05.2025
«Батырлар ұраны» шырқалған кеш
Аймақтар
06.05.2025
Семейде өрт сөндіру пойызы қоймадағы өртті өшірді
Спорт
06.05.2025
Семейлік теміржолшы жүзден жүйрік шықты
Темір жол тарихы
06.05.2025
Жеңіс рухын сөндірмеген Қызылорда алауы
Аймақтар
06.05.2025
Арыстағы «Батырлар аллеясы»
Спорт
06.05.2025
Машинистер сайысы
Темір жол тарихы
06.05.2025
Майданға тартылған мұнай жолы
Қауіпсіздік
06.05.2025
Теміржолдағы тәртіп – адам өмірінің кепілі