«Бақты-Аягөз» теміржол желісімен жылына 7,8 млн тонна жүк тасымалданбақ

Инфрақұрылым
27.11.2023, 15:20
Суретті түсірген автор
Қуаныш Қожаев

Абай облысы бойынша меншікті тілші

Президент тапсырмасы аясында «Қуатты өңірлер – ел дамуының драйвері» ұлттық жобасы шеңберінде көршілес Қытай елінен транзиттік ағындарды ұлғайту үшін бірқатар жобалар қолға алынғаны белгілі. Биылғы жылы «Бақты-Аягөз» теміржол желісі құрылысының техникалық-экономикалық негіздемесі әзірленді.    

Оның нәтижесі бойынша жобаның бағалау құны 321 млрд теңге болып отыр. Ал еліміз бойынша аспан асты еліне жол тартатын желінің жалпы ұзындығы 270 шақырым болып белгіленді. Құрылысты іске асыру кезеңі 2024-2025 жылдарға жоспарлануда.  

Жоба аясында Семей ЖТ бөлімшесі мен Абай облысының әкімдігі бірлескен іс-шаралар жүргізуде. Желі бойындағы жер учаскелерін мемлекет қажетіне орай резервтеу бойынша жұмыстар атқарылды. Сәйкесінше, аймақтағы республикалық, облыстық, аудандық маңызы бар автомобиль жолдарымен қиылыстар да келісілді.

Жалпы, «Бақты-Аягөз» жаңа теміржол желісі жобасын іске асыру бойынша арнайы жол картасы әзірленіп, бекітілді.  

Сонымен қатар 2030 жылға дейін «Бақты-Аягөз» теміржол желісі бойынша жүктерді тасымалдау көлемінің маркетингтік болжамы анықталды. Ол жылына 7,8 млн тонна деп бағаланып отыр. Оның ішінде Беларусь жүктерінің көлемі шамамен 3 млн тоннаны, Ресейге тасымалданатын жүктердің көлемі – 2,7 тоннаны, ал қазақстандық жүктердің көлемі 2,1 млн тоннаны құрайды екен. Бұл ретте ежелгі Жібек жолы бойында орналасқан Бақты кеден бекеті Қытайдың Еуропаға ашылған терезесі саналатынын да айта кеткен орынды.  

Жаңа желінің салынуы аймақтағы транзиттік-логистикалық салаға жан бітіреді. Соның аясында «Бақты-Аягөз» теміржол учаскесінің құрылысын ескере отырып, Бақты шекаралық өткізу пунктінің жанынан дәл «Қорғас – Шығыс қақпасы» арнайы экономикалық аймағы тәрізді «Құрғақ порт» жобасын салу және Семей қаласынан көлік-логистикалық орталық құрылысын салу межеленуде. Бұл да Президент Жолдауы аясындағы негізгі тапсырмалардың қатарына жатады.

 

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр