Бақты-Аягөз телімі: бас инвестор белгілі болды

Инфрақұрылым
08.11.2024, 09:01
Қуаныш Қожаев

Абай облысы бойынша меншікті тілші

Теміржол саласында мемлекеттік-жекеменшік әріптестік тәсілімен қаржыландырылып, жүзеге асыру көзделген ауқымды жобалардың бірі Бақты-Аягөз телімінің құрылысы жыл аяғына дейін қарқын алады деп күтілуде.

Қазақстан мен Қытай арасындағы жүк тасымалын 20 млн тоннаға ұлғайтуға мүмкіндік беретін бірегей жоба деп бағаланып отырған теміржол құрылысының ұзындығы 272 шақырымды құрайды. Жеке инвестициялар есебінен жүргізілетін құрылыстың қазіргі уақытта техникалық-экономикалық негіздемесі дайын, барлық қажетті рәсімдер аяқталған. Семей ЖТ бөлімшесі басшылығы облыстық әкімдікпен бірлесіп жол салынатын аумақты бірнеше мәрте жүріп өтіп, бірқатар мәселелерді пысықтады. Жер рельефі өте күрделі болуына байланысты жол тартылатын жерлер бірнеше рет өзгерді. Жол төселетін жер телімдері бүгінде резервке қойылды. Сонымен қатар қайта ресімдеуге және сатуға мораторий жарияланды. Абай облысының әкімі Нұрлан Ұранхаев жуырда ҚР Президенті жанындағы Орталық коммуникациялар қызметінде өткен брифинг барысында құрылыстың бас инвесторын таныстырды. Global Trans Company компаниясы құрылыс жұмыстарын таяу арада қарқынды жүргізе бастамақ. Ал телімнің аяқталу мерзімі – 2027 жыл. Жалпы құны шамамен 577,5 млрд теңге болып отыр.  

Құрылыс кезінде жұмысқа 1700-ге жуық адам тартылады деп болжанып отыр. Қазірдің өзінде шамамен 318 адам тартылған. Олар негізінен инженерлік құрам. Ал көпшілік жұмыстарға негізінен жергілікті тұрғындар тартылатын болады. Бұл орайда облыстық әкімдік, инвестор және ұлттық компания арасында тиісті уағдаластық бар.  

Құрылыс барысында 11 станция, 47 көпір, 23 теміржол және 8 автомобиль өткелі, 5 жаяу жүргіншілер көпірі, 16 бақылау құрылыстары салынады. Осы мақсатта отандық өндірушілерден 500 мың бірліктен астам шпал және 36 мың рельс сатып алу жоспарлануда. Жергілікті қамту кем дегенде 85 пайыз болады деп күтілуде.

 

Жаңалықтар
30.09.2025
Президент: Қазақстан арқылы әлемнің ең ірі сауда нарығына 5 теміржол дәлізі өтеді
Жаңалықтар
30.09.2025
Мемлекет басшысы «Достық – Мойынты» теміржолының екінші желісін іске қосты
Трансформация
30.09.2025
Локомотив құрастырудың жаңа деңгейі
Жаңалықтар
30.09.2025
«НR-өндіріс серпіні»: Маңызды жобалар алаңы
Қауіпсіздік
30.09.2025
Қараусыз мал мен құлаққаптағы адам – пойыз қозғалысына қауіп
Аймақтар
30.09.2025
Құрылғылар сенімділігі күмән туғызбайды
Аймақтар
30.09.2025
Маңғыстау локомотившілері қысқы сынаққа сақадай сай
Аймақтар
30.09.2025
Жіңішке станциясында жүк жөнелту артты
Жаңалықтар / Мұрағат
30.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №80 30 қыркүйек 2025 жыл
ҚТЖ келбеті
29.09.2025
ҚТЖ қызметкерлері байқауда топ жарды
Жаңалықтар
29.09.2025
Достық жол дистанциясында жаңғырту жұмыстары жүргізілді
Әлеумет
29.09.2025
Дүниежүзілік жүрек күні: ҚТЖ-да профилактикалық акция өтті
Жүк тасымалы / Апта саны
29.09.2025
Қыркүйекте теміржол көлігімен 1 млн тоннадан астам астық тасымалданды
Әлеумет
29.09.2025
Медициналық пойыз Абай елін аралап жүр
Жаңалықтар
29.09.2025
Қазақстан мен Қытай 2026 жылға арналған тасымалдау перспективаларын талқылады
Жүк тасымалы
29.09.2025
Қаржы министрлігі 2027 жылға қарай ТХКБ бойынша жүк тасымалы 7,2 млн тоннаға жетеді деп болжауда
Жаңалықтар
29.09.2025
ҚТЖ Достық станциясын дамытуға инвестиция салуда
Спорт
29.09.2025
KTZH Marathon 2025: Қозғалыс қуаты – Бірлік күші!
Жаңалықтар
28.09.2025
ҚТЖ басшылығы Астана-1 вокзалының жөндеу жұмысымен танысты
Жаңалықтар
27.09.2025
Құрметті теміржолшы «Құрмет» орденімен марапатталды