Жамбыл бөлімшесінде жол жаңғыртылып, темірбетон шпалдар төселуде

Инфрақұрылым
25.04.2025, 08:48
Суретті түсірген автор
Ардақ Үсейінова

"Қазақстан теміржолшысы" газетінің Жамбыл облысындағы меншікті тілшісі

Жамбыл магистральдық желі бөлімшесінде биыл жоспарланған жол жөндеу жұмыстары басталды. Кестеде күрделі, күшейтілген орта және орта жөндеу, бағыттамалық бұрмаларды ауыстыру, т.б. бар.

Жоспар бойынша биылғы 52,111 шақырым күрделі жөндеу жұмысы кестеге сай жүріп жатыр. Құрылыстың мердігері «Теміржол жөндеу» ЖШС – «ПМС Бірлік» теміржолды күрделі жөндеуге маманданған мекеме болғандықтан жұмыстың сапасына сын жоқ. Сонымен қатар жөндеу жұмыстары барысында жаңа технологиялар қолданылып, жол инфрақұрылымын жаңғырту жобасы бойынша ағаш шпалдар жаппай темірбетонға ауыстырылу жалғасып жатыр.  

Магистральды күрделі, орташа және ағымдағы жөндеу кезінде Шу машиналандырылған жол дистанциясының паркіндегі 61 бірлік арнайы машина да пайдаланылуда. Сондай-ақ шойын жолдың FOSSLO-SKL бекіткіштері бар рельстік тіректері жаңартылуда. Жалпы 3,4 шақырым теміржолдың тіректерін ауыстыру да жоспарланған. Ағадыр жол дистанциясының жолшылары жұмыстарды арнайы СМД-80 машиналарының көмегімен атқаруда.  

Жамбыл магистральдық желі бөлімшесінің жауапты мамандары берген мәліметке сүйенсек, күрделі жөндеу жұмыстары басталғалы екі айдан асқан. Ал былтыр басталған «Бірлік-2» станциясындағы қалпына келтіру жұмыстары тоқтаған жоқ. Қазіргі уақытта 29 мың текше метрге қиыршық тас төселіп, темірбетон негіздегі бағыттамалық бұрмалар ауыстырылуда. Жоспар бойынша 32 жаңа жиынтық салынады. Шу жол дистанциясының бастығы Едігер Клановтың айтуынша, «Бірлік-2» станциясын қалпына келтіру – Мойынты – Шу – Алматы телімінің өткізу қабілетін, пайдалану жағдайын жақсарту мақсатында қолға алынған. Станция іске қосылған соң Шу станциясының жүктемесі айтарлықтай азаяды.  

– «Бірлік-2» станциясы іске қосылса, Алматыдан келе жатқан жүк пойызын Шуға кіргізбей, бірден Мойынтыға, Астанаға бағыттап жіберуге мүмкіндік туады. Бұл тұтас өңірдің жүк өткізу қабілетін арттыруға ықпал етері сөзсіз, – дейді дистанция бастығы.  

 

Инфрақұрылым
24.10.2025
Қызылжар жобасынан не күтеміз?
Инфрақұрылым
24.10.2025
Жол техникалары сапқа қойылды
Аймақтар
24.10.2025
Шаруашылықтар қысқа дайын ба?
Аймақтар
24.10.2025
Кемшіліктер қайталанбауы тиіс
ҚТЖ келбеті
24.10.2025
Жолаушының алғысына бөленген кассир
Аймақтар
24.10.2025
Вагон қараушыдан ұстазға айналған теміржолшы
Қауіпсіздік
24.10.2025
Өткел қауіпсіздігі – сенімді қолда
Әлеумет
24.10.2025
Үздік еңбек әулеті
Аймақтар
24.10.2025
«Таза Қазақстан» челленджі жалғасып жатыр
ҚТЖ келбеті
24.10.2025
Ақмаралдың алғашқы жеңісі
Аймақтар
24.10.2025
Вокзал маңы абаттандырылды
Жаңалықтар
24.10.2025
60-қа жуық студент ҚТЖ мұражайында болды
Жаңалықтар / Мұрағат
24.10.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №88-89 24 қазан 2025 жыл
Жаңалықтар
23.10.2025
Көлік министрі Тбилисиде өткен V «Silk Road Forum» аясында сөз сөйледі
Инфрақұрылым
23.10.2025
Ақмая–Шиелі телімінде қызу жұмыс жүріп жатыр
Станция тынысы
23.10.2025
Рельс үстіндегі өмір: Манкент станциясының қаһармандары
ҚТЖ келбеті
23.10.2025
«Жыл машинисі» анықталды
Аймақтар
23.10.2025
«Таза Қазақстан»: Арыстық теміржолшылар 120 түп ағаш отырғызды
Қауіпсіздік
23.10.2025
Астана – Ерейментау учаскесінде машинист жол апатының алдын алды
Жолаушылар тасымалы
23.10.2025
Пойызда қандай заттарды алып жүруге болмайды?