Көпір салуды жоспарлап отыр

Инфрақұрылым
22.10.2019, 12:04
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Шымкент жүк тасымалы бөлімшесі аумағында 9 айдың ішінде 13 адамды пойыз басып кету оқиғасы тіркелген. Оның ішінде 8 жағдай станция аралықтарындағы магистральдық жолдарда, ал 2 жағдай станция аумағында орын алған.

Бөлімшеде бөгде адамдар мен ірі қара малдың теміржол аумағына шығып кетуінің алдын алу мақсатында жұмыстар үздіксіз жүріп жатыр. Атап айтқанда, ӘТЖК, ЖІІБ қызметкерлерімен бірігіп жыл басынан бері 257 рейд ұйымдастырылып, халықпен түсіндіру жұмыстары жүргізілген. Сонымен қатар, 116 тәртіп бұзушылық анықталып, 3788 теңге айыппұл салынған.

Бұдан бөлек, теміржол аумағына жақын орналасқан жергілікті халықпен 9274 жиын өткізіліп, 5005 адам қамтылған. Жалпы білім беретін мектептерде 146 түсіндіру жұмысы өткізіліп, шараға 12184 оқушы қатысыпты. Оқушыларға теміржолдан қалай өту тәртібі көрсетілген жадынама және бейнероликтер таратылған. Бұқаралық ақпарат құралдарында теміржол аумағында қауіпсіздік шараларын сақтау ережелері бойынша телеарнада – 6, газетте 22 материал жарық көріпті. Сонымен қатар, бөлімше мамандары теміржолды халық көп кесіп өтетін жерлерде жаяу жүргіншілерге арналған көпірлер салу туралы мәселе қозғап, қалалық әкімшілікке ұсынысхат жіберді. Аталған көпірдің құрылысы 20192020 жылдарға арналған жоспарлы-сметалық құжаттарына енгізілгені туралы жауапхат та келген. Көпірді 3293 км 5 пикетте және 3297 км 10 пикетте салу жоспарланып отырған көрінеді.

«ҚТЖ-ЖТ» АҚ «Шымкент ЖТ бөлімшесі» филиалының бас инженері Әбілқасым Айдаровтың айтуынша, адам басу жағдайларының барлығы дерлік азаматтардың өз өмірі мен қауіпсіздігін сақтамауының салдарынан болып отыр. «Өйткені, адамдар теміржол қауіпті аймақ екенін біле тұра өтуге тыйым салынған жерлерден «өте салғанды» ыңғайлы көреді. Арнайы көрсетілген жерге дейін барып өтуге ерінеді не асығыстық танытады. Сондай-ақ жол шетіндегі қоршауларды да ұрлау тыйылмай тұр. Ол аздай, өңірде мал иелерінің жауапкершілігі өте төмен, қараусыз жайылып жүрген малдың салдарынан да қозғалыс қауіпсіздігіне үлкен зиян келуде», – дейді бас инженер.

Жаңалықтар
28.09.2025
ҚТЖ басшылығы Астана-1 вокзалының жөндеу жұмысымен танысты
Жаңалықтар
27.09.2025
Құрметті теміржолшы «Құрмет» орденімен марапатталды
Жаңалықтар
27.09.2025
ТХКБ-ны бірлесе дамыту жайы талқыланды
Жаңалықтар
27.09.2025
ҚТЖ-да «HR – өндіріс серпіні» стратегиялық HR-сессиясы өтті
Жаңалықтар
27.09.2025
Темір жолдар мен тағдырлар: Алматыда «Жолдар» телехикаясының түсірілімі басталды
Жаңалықтар
26.09.2025
Еліміздің теміржол көлігі жаңа деңгейге көтерілуде: ҚТЖ және Wabtec ауқымды әріптестікті іске қосты
Цифрландыру
26.09.2025
Бейнебақылау камерасына баға берсек...
Инфрақұрылым
26.09.2025
Астанада өткен форумда ұлттық жобалар сөз болды
Аймақтар
26.09.2025
Арыс-2 вокзалы қайта салынуда
Цифрландыру
26.09.2025
Цифрландырудан – жасанды интеллектке дейін
Аймақтар
26.09.2025
Шиелі вокзалы тарихи келбетін сақтай отырып жаңғыртылуда
Жаңалықтар
26.09.2025
100-ден астам студен ҚТЖ-ның орталық музейінде болды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Парк кезекшісінің ерлігі
Қауіпсіздік
26.09.2025
Алғашқы көмек – маңызды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Ұтқыр шешімге негіз болған ұсыныс
Аймақтар
26.09.2025
Арнайы жасақтың ауқымы кең
Аймақтар
26.09.2025
Марапат иесін тапты
Жаңалықтар / Мұрағат
26.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №78-79 26 қыркүйек 2025 жыл
Қауіпсіздік
25.09.2025
Қауіпсіздік – ревизордың көзімен
Аймақтар
25.09.2025
Абай әлеміне саяхат