Кірме жолдардағы кедергі не?

Инфрақұрылым
01.11.2019, 10:49
Қуаныш Қожаев

Абай облысы бойынша меншікті тілші

Ақмола жүк тасымалы бөлімшесінде кірме жолдарда қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша селекторлық кеңес өтті. Оған станция бастықтары, жекеменшік кірмежол иелері мен оны пайдаланушылар қатысты.

Жиында Ақмола ЖТ бөлімшесінің бас инженері Сайран Баржақсин кірмежол иелері «Темір жол көлігі туралы» ҚР Заңының талаптарын сақтамайтынын, жолдың жоғарғы құрылысындағы ақауларды жою жұмыстары жүргізілмейтінін, ал бұл өз кезегінде келеңсіз жайттарға әкеп соқтыратынын жеткізді.

Мәселен, үстіміздегі жылдың 9 айында Ақмола бөлімшесінде кірме жолдарда жылжымалы құрамдардың жолдан шығып кетуіне қатысты 19 оқиға болды, әйтсе де бұл көрсеткіш өткен жылдың есепті мерзімімен салыстырғанда 10 оқиғаға төмен. Вагондардың зақымдануына байланысты 24 оқиға тіркелсе, былтыр осы уақыттағы көрсеткіш 31 вагонды құрапты, сондай-ақ, маневрлік локомотивтердің жолдан тайып кетуі 4 рет болса, былтыр 3 оқиғаға артық болған.

Мамандар сөзіне сүйенсек, жылжымалы құрамдардың жолдан шығып кетуіне басты себеп, жол күтімі жасалмағандықтан, техникалық жағдайының нашарлауы болса, екіншіден, вагондарды орналастыру үшін қосымша құралдарды дұрыс қолданбау да кері әсерін тигізіп отыр.

Солтүстік Қазақстан облысы бойынша Көлікті бақылау инспекциясының теміржол және су көлігіне бақылау бөлімінің бастығы Манарбек Ибраев, жылжымалы құрамдар мен контейнерлердің сақталымына және қозғалыс қауіпсіздігіне нұқсан келтірерлік ақаулар кірме жолдардан табылған жағдайда, оларды пайдалануға тыйым салынатынын ескертті. Биыл шаруашылық субъектілеріне 26 тексеру жүргізіліп, нәтижесінде нормативті құқықтық актілердің 279 бұзушылығы анықталған.

«Жылжымалы құрамдардың жолдан шығып кетуіне жол берілген оқиғаларға қатысты әкімшілік сипатта шаралар қабылданып жатыр», – деп атап өтті М.Ибраев.

Кездесудің қорытындысы бойынша тармақ иелері мен пайдаланушыларына жол профилі мен жоспарды қолдау үшін жол жөндеу жұмыстарын уақытылы жүргізіп отыруға ұсыным жасалды. Ал пойыз құрастырушылары мен машинистерге кірме жолдарға вагондарды беру және жинау барысында қырағы болуға, сондайақ, қозғалыс қауіпсіздігіне қауіп төндіретін ақаулық анықталған жағдайда, олар туралы дер кезінде хабар беру міндеттелді. 

Жүк тасымалы
02.12.2025
ҚТЖ желісі бойынша жүк тасымалдау 287,8 млн тоннаға жетті
Жаңалықтар
02.12.2025
Өзара сенім мен ынтымақтастық жолында
Сұхбат
02.12.2025
Басты міндет – қауіпсіз еңбек жағдайын қалыптастыру
Жүк тасымалы
02.12.2025
Аустрия әлеуетті әріптеске айналады
Қауіпсіздік
02.12.2025
Айыппұлмен шектелу жеткіліксіз
Жаңалықтар
02.12.2025
Ақтау порты Еуропалық Одақтың қаржылық қолдауына ие болды
Қауіпсіздік
02.12.2025
«Өртке оранған» тепловоз
Жаңалықтар / Мұрағат
02.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №100 02 желтоқсан 2025 жыл
Жаңалықтар
01.12.2025
«Жыл машинисі» байқауы мәреге жетті
Жаңалықтар
01.12.2025
Теміржолшылар еңбекті қорғауды бизнес-процестерге интеграциялау мәселелерін талқылады
Әлеумет
01.12.2025
Жастардың жанды бастамасы
Аймақтар
01.12.2025
Болашақ теміржолшылармен кездесті
Жаңалықтар
01.12.2025
ҚТЖ-да «е-Өтініш» жүйесінде азаматтардың өтініштерімен жұмыс бойынша оқыту өтті
Жолаушылар тасымалы
30.11.2025
ҚТЖ «Алматы – Новосибирск» бағытына жаңа вагондарды жолға шығарды
Жүк тасымалы / Апта саны
28.11.2025
Достық - Мойынты екінші жолдарымен 1,2 мыңнан астам пойыз өтті
Жаңалықтар
28.11.2025
Қазақстан–Швейцария іскерлік кеңесіне 25-тен аса швейцариялық компания қатысты
Жүк тасымалы
28.11.2025
Қостанайда астықты теміржол көлігімен тасымалдау 20% өсті
Жаңалықтар
28.11.2025
Достық және Алтынкөл станцияларының қызметкерлері ҚХР-да өткен семинарға қатысты
Сұхбат
28.11.2025
Қауіпсіздікті күшейтуге күш салудамыз
Аймақтар
28.11.2025
Қостанай өңірінде контейнерлік пойыздарды ресімдеудің ашық тәртібі енгізілді