«Магистраль» форумында әкімшіліктен бизнес-серіктестікке көшу жайы талқыланды

Жаңалықтар
26.04.2022, 11:37
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Жақында «Магистраль» сарапшылар форумында ҚТЖ-дағы адами ресурстарды басқару жүйесінің әкімшіліктен бизнес-серіктестікке көшу жайы сөз болды, деп хабарлайды Rail-news.kz

Еліміздегі ең ірі жұмыс беруші ҚТЖ-ның тәжірибесі мыңдаған адам еңбек ететін ұжымдағы әлеуметтік тұрақтылықты қамтамасыз ету тұрғысынан көпшіліктің қызығушылығын тудырады. «ҚТЖ» ҰК» АҚ Адами ресурстарды басқару департаментінің директоры Сәуле Истлееваның айтуынша, бүгінгі таңда компанияда 113 мың адам еңбек етеді, олар қажеттіліктері, қызығушылықтары бойынша жас шамасына қарай ішкі топтарға бөлінген. Осы қызметкерлердің әрбірінің қажеттіліктеріне қарай компанияда ынталандыру жүйесі жасалуда. Оған жастар, тұрғын үй саясаты және білім беру бағдарламалары мен марапаттар, сонымен қатар әлеуметтік пакеттер мен сыйақы жүйесі жатады. Кадр саясатының басты мәні де сонда жатыр, дәл сол тұрғыда аталған департамент компанияның даму стратегиясына үлес қосады.

Ал компанияның Адами ресурстарды басқару департаментінің аға HR бизнес-серіктесі Әсел Ақтаудың айтуынша, компанияда 2021 жылы жұмысшылардың айлығы екі рет көтерілген. Биыл өндірістік персоналдың айлығы төмен жалақы алатындарға басымдық беріле отырып өскен. Оған қоса компанияда өндірістік қызметкерлерді сыйақыландыру жүйесі енгізілді, бұл жүйемен 2025 жылға қарай барлық қызметкерлерді қамту көзделіп отыр.

– HR-қызмет бәсекелестік негізде персонал іріктеуден бастап, оларды салалық оқу орталықтарында оқытып, біліктілігін арттыруға дейінгі қауіпсіздікті қамтамасыз ету жұмыстарына да араласады, – деді «Магистральдық желілер дирекциясы» филиалының адами ресурстарды басқару департаментінің директоры Руслан Барбасов.

Эфир соңында қатысушылар әкімшіліктік HR-дан бизнес-серіктестіктің стратегиялық рөліне және «құжаттармен жұмыстан» «адамдармен жұмысқа» көшудің маңыздылығын атап өтті.

Жаңалықтар
22.08.2025
ҚТЖ бүкіл ел бойынша вокзалдарды ауқымды жаңғыртуды жүргізуде
Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды