«Самұрық- Қазына» АҚ өкілдері қызылордалық теміржошлылармен жүздесті

Жаңалықтар
13.05.2022, 10:33
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

«ҚТЖ-ЖТ» ЖШС «Батыс» филиалына қарасты Қызылорда қосалқы бөлімінде аймақ теміржолы басшыларының «Самұрық- Қазына» АҚ Қоғаммен байланыс және өзгерістерді басқару жөніндегі басқарушы директоры Ғибрат Ауғанов бастаған қор өкілдерімен кездесуі болып өтті, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Соңғы кезде ауқымды құрылымдық өзгерістерді бастан кешіп отырған қор орын алып отырған жағдайға байланысты түсінік беріп, биылға және алдағы жылдарға арналған жоспарымен бөлісуді жөн көріпті. Стратегиялық компания ретінде жұмыс жасап келген қор алдағы уақытта инвестициялық холдинг дәрежесінде жұмыс жасауға бағыт алған.

Қор есебіне кіретін компаниялардағы 250 мыңға жуық адамның жартысын ҚТЖ еңбеккерлері құрайтындықтан (146 мың) «Самұрық-Қазына» қорының өкілдері алдымен теміржолшылармен кездесіп, олардың ұсыныс-тілектерін де тыңдады. Теміржол саласына байланысты туындап отырған сауалдар міндетті түрде ескеріліп, алдағы жұмыс жоспарынан тыс қалмайтыны айтылды.

Өңірдегі салалық, өндірістік жұмыстарды жетілдіруге қатысты сауалдар аз болған жоқ. Сексеуіл-Қоскөл телімінде вахталық тәсілмен жұмыс жасайтын теміржолшылардың 2014 жылы берілген вагон-модульдерде тұрып жатқандығы, қазіргі таңда оны жаңарту жоспарда болса да, орындалуы кешіктірілуде екенін, сонымен қатар жолшылар қолданысындағы көліктерді ауыстыру мәселесін Магистральдық желі бөлімшесінің бастығы Ибраким Басықараев көтерді. «Қазкөліккәсіп» ҚБ филиалының төрағасы Бауыржан Ахметов теміржолшылардың еңбекақысын көтеруді, экологиялық төлем төленгеннің өзінде аймақ теміржолшыларының өзге аймақтағы әріптестері деңгейінде жалақы алатынын жеткізіп, оптимизацияға қатысты теміржолшылардың зейнет жасын төмендетуді ұсынды. Сонымен қатар, аймақ теміржолының технологиялық талаптарға сай болуы үшін сатып алынатын керек-жарақтарға тендердің ертерек өткізілуі де сөз болды.

Жалпы жиында «Самұрық-Қазына» АҚ өкілі алдағы уақытта 15 мың адамды жұмыспен қамтитын жобалар қолға алынатынын, қор жаңа реформамен жедел және жүйелі жұмыс жасау тетігіне көшкенін, ал осынау жоспарлы шаралардың негізі адам факторына аса мән беруге бағытталып отырғанын жеткізді.

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі