Оңтүстіктегі ахуал сақтық шаларарына баса мән беруді талап етеді

Жаңалықтар
03.06.2022, 13:26
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Еліміздің оңтүстігі – халықтың тығыз орналасқан және малды көп ұстайтын аймақ. Теміржолға жақын орналасқан ауыл халқының негізгі күнкөрісі де осы қорадағы ірілі-ұсақты төрт түлігі.

Оңтүстіктің ауа-райы жаз кезінде өте ыстық болған соң, көк тез қурап сарғаяды. Сол кезде қараусыз жүрген мал теміржол маңына қарай ойыса бастайды. Көктемнен бері малдың аузы тимеген теміржол қоршауының ішіндегі жап-жасыл шөп төрт түлікті «мен мұндалап» шақырып тұратын болса керек.

Түркістан облысының бес ауданы арқылы өтетін теміржолдың күтімін жасауға жауапты Арыс жол дистанциясының мамандары, тұрғындардың және теміржолшылардың ары-бері өтуіне арналған өткелдер адамдардың салғырттығынан көбінде ашық қалатынын, сол тұстан қараусыз мал теміржол қоршауының ішіне еніп кететінін айтып отыр. Ал жолшылар машинистерден, станция кезекшілері немесе жол диспетчерінен жол бойында мал жүргені туралы хабарды алған бойда сол жерге асығады екен. «Теміржолшылар адамдардан арлы-берлі өтуге арналған өтпелерді жауып жүруді және мал иелерінен малды қараусыз, бағусыз қалдырмауды сұрап, түсіндіру жұмыстарын тұрақты жүргізіп келеді. Соған қарамастан, нәтиже шамалы. Жыл басталған бес ай ішінде мал басу оқиғасы 9 рет тіркеліп және бұл көрсеткіш өткен жылмен салыстырғанда бірнеше оқиғаға артқан. Ең сорақысы, адамдардың пойыз астына түсіп қалу оқиғаларының да жиілеуі алаңдатып отыр. «Сақтықта қорлық жоқ» деген, теміржолдан ары-беру өтуге тек белгіленген жерлерден ғана өтіп, қауіпсіздік ережесін сақтап жүрсе, қайғылы жағдайлар орын алмас еді ғой» дейді Арыс жол дистанциясы өндірістік-техникалық бөлімінің бастығы Бақытжан Сарыпбеков.

Бөгде адамдардың теміржол бойында жүруі салдарынан биылғы жылы 2 рет жедел тежеу орын алса, соңғы бес жылда адам басу оқиғасы 8 рет тіркелген...

Жаңалықтар
22.08.2025
ҚТЖ бүкіл ел бойынша вокзалдарды ауқымды жаңғыртуды жүргізуде
Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды