400-ден астам кірме жол ҚТЖ иелігіне беріледі

Жаңалықтар
10.06.2022, 10:07
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

ҚР Үкіметінің қаулысына сәйкес «Көлік сервисі орталығы» АҚ акцияларының жүз пайыздық пакеті республикалық мемлекеттік меншікке қабылданды. Қазіргі уақытта акцияларды кейінірек «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ-ға беру ұйғарымымен «Самұрық-Қазына» АҚ меншігіне өткізу процесі жүріп жатыр.

Еске сала кетсек, Қазақстан Президентінің тапсырмасы бойынша және Үкіметтің 2022 жылғы 20 сәуірдегі №233 қаулысы негізінде, теңгерімінде Қазақстан бойынша 400-ден астам кірме жолы бар Көлік сервисі орталығының акцияларын мемлекеттік меншікке беру туралы шешім қабылданған болатын. Осыған орай, «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ-да Көлік сервисі орталығының кірме жолдарында вагондарды қою және алу үшін, сондай-ақ қозғалыс қауіпсіздігін және жылжымалы құрамның сақталуын қамтамасыз ету үшін жұмыс топтары құрылды. Оларды «ҚТЖ-Жүк тасымалы» ЖШС филиалдары – жол бөлімшелерінің директорлары басқарды. Аталған топтарға «ҚТЖ» ҰК» АҚ филиалдарының – магистральдық желі бөлімшелерінің, заң және қаржы-экономикалық қызметтердің өкілдері кірді.

Бұдан басқа, «ҚТЖ» ҰК» АҚ «Келісімшарттық және коммерциялық жұмыс» автоматтандырылған басқару жүйесіне жылжымалы құрамның жүруі, маневрлік жұмыстар, вагондарды тиеп-түсіру және басқа да технологиялық операциялар үшін, сондай-ақ жылжымалы құрамның тұруы үшін кірме жолды ұсынуға қатысты КСО қызметтері бойынша әр түрлі алымдар мен өзге де түсімдердің жаңа баптары енгізілді.

Уәкілетті орган КСО-ның 2022-2026 жылдарға арналған тарифтерін бекітті, олар өңірге байланысты 80-92%-ға төмендетілді. Атап айтқанда, маневрлік жұмыстар, тиеу-түсіру және басқа да технологиялық операциялар, сондай-ақ жылжымалы құрамның тұрағы үшін кірме жолды ұсыну тарифі осы жылға 8,7 теңге вагон/сағат (ҚҚС-сыз) мөлшерінде бекітілді. Ал жылжымалы құрамның жүруі үшін кірме жолды ұсыну тарифі 147,3 теңге вагон-км (ҚҚС-сыз) мөлшерін құрап отыр.

Жаңалықтар
22.08.2025
ҚТЖ бүкіл ел бойынша вокзалдарды ауқымды жаңғыртуды жүргізуде
Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды