Қазақстан еуропалық стандарт бойынша вагондар шығару үшін швейцариялық компанияны тартпақ

Жаңалықтар
05.07.2022, 10:16
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі елімізде еуропалық стандарттар бойынша жеңіл вагондар шығаруды ұйымдастыру үшін швейцариялық Stadler Rail компаниясын тарту мәселесін қарастыруда. Бұл туралы Орталық коммуникациялар қызметі алаңында Көлік комитеті төрағасының міндетін атқарушы Қасым Тілепов айтты, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Көлік комитеті төрағасының міндетін атқарушы Қасым Тілепов теміржол көлігі арқылы жолаушылар тасымалын ұйымдастыру мәселесіне қатысты ахуалды былай деп сипаттады:

– Бүгінде Қазақстан аумағында 130-дан астам жолаушылар пойызы қызмет көрсетеді. Жылжымалы құрам паркінде 2 мың 600 жолаушы вагоны бар. Вагондардың орташа тозу деңгейі 46 пайызды құрайды. Соңғы 10 жылда 1 мың 100 жаңа вагон, оның ішінде 600-ге жуық «Тұлпар-Тальго» вагоны сатып алынды. Биылғы жылы тағы 73 вагон сатып алынбақ, – деді ведомство өкілі.

Ол сондай-ақ, 900-ден астам вагонның пайдалану мерзімі 30 жылдан асып кеткенін және мұндай тозығы жеткен вагондар сұраныстың өсуі кезінде, әсіресе, жаз айларында пойыздарға тіркелетінін атап өтті. Бұл түйткілді мәселенің түйінін тарқату үшін министрлік еуропалық технология бойынша отандық жолаушылар вагоны өндірісін ұйымдастыруға мүдделілік танытып отырғаны белгілі болды.

«Бизнесті, атап айтқанда, жолаушылар паркін жаңарту бойынша тасымалдаушыларды қолдау және ынталандыру мақсатында жолаушылар тасымалын субсидиялау, жолаушылар вагондарын сатып алу кезінде сыйақы мөлшерлемелерін беру бойынша шаралар қабылдануда. Сондай-ақ, елордада еуропалық стандарттар бойынша жолаушылар вагондарын өндіруді ұйымдастыру үшін швейцариялық «Штадлер» компаниясын тарту мәселесі пысықталуда. Осы компаниямен бірлесіп 537 жаңа вагон шығару көзделіп отыр», – деді Қасым Тілепов. 

Жаңалықтар
22.08.2025
ҚТЖ бүкіл ел бойынша вокзалдарды ауқымды жаңғыртуды жүргізуде
Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды