Қазақстан мен Қытай арасын жалғайтын үшінші теміржол өткелі салына ма

Жаңалықтар
08.07.2022, 16:46
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Қазақстан мен Қытайды екі теміржол торабы байланыстырады. Алғашқы болып Қазақстанда 1991 жылы іске қосылған Достық – Алашаңқай және 2012 жылы салынып, пайдалануға берілген Алтынкөл – Қорғас теміржол өткелдері арқылы жүк тасымалы жылдан жылға ұлғайып жатыр. Сонымен қатар, Қазақстан мен Қытай арасын жалғайтын үшінші трансшекаралық теміржол салу туралы мәселе көтерілуде...

Бұған әсіресе, Қытай тарапы мүдделі көрі- неді. Жақында бұл туралы Бейжіңде өткен X бейбітшілік форумында Қытайдағы Қазақстан елшісі Шахрат Нұрышев мәлімдегенін қытайлық ресми ақпарат көздері жазды. 

Қазақстан елшісі Қазақстан мен Қытай арасында үшінші шекаралық теміржол салынатынын, алайда оның нақты қай жерден өтетінін, қашан құрылысы басталатыны жайлы ештеңе демеген. Кеме қатынасындағы қазіргі проблемаларға байланысты Қытай мен Еуропа арасында теміржол көлігіне сұраныстың арта түскенін еске салған Қазақстан елшісі форумда сөз болған Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жолының құрылысына қатысты да өз көзқарасын білдірді. 

Еске сала кетсек, Қытай мен Қазақстан арасында үшінші теміржол өткелі жайлы 2017 жылы да сол кездегі ШҚО әкімі Даниал Ахметов те үкіметтің кеңейтілген отырысында мәселе көтерген еді. Сол кезде Қытайдың ұсынысымен екі мемлекет үшін де тиімді болатын Қарамай (ҚХР) – Тачен (ҚХР) – Аягөз (ҚР) транзиттік теміржол құрылысының жобасы әзірленіп жатқаны айтылған. Бұл – Қытайдан Еуропаға жететін ең жақын жол болатыны сөз болған. 

Ал 2018 жылы Қытайдың Шыңжаң-Ұйғыр автономды ауданы Тачэн (Шәуешек) округі ресми делегациясының ШҚО-да өткен арнайы жұмыс сапарында да қытайлықтардың бірінші кезекте көтерген мәселесі Шәуешек – Аягөз теміржолын салу болған еді. Алайда шекаралық сауда аумағын дамыту, транзиттік жүк тасымалын арттыру, туризмді өркендету бойынша берері мол саналатын бұл жоба қарастырылуда ма, жоқ па, болашағы қандай, әлі белгісіз күйде отыр. Айта кетсек, Аягөз станциясы мен Шәуешек қаласының аралығы небары 270 шақырым ғана екен.

Жаңалықтар
22.08.2025
ҚТЖ бүкіл ел бойынша вокзалдарды ауқымды жаңғыртуды жүргізуде
Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды