Қазақстан мен Қытай арасын жалғайтын үшінші теміржол өткелі салына ма

Жаңалықтар
08.07.2022, 16:46
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Қазақстан мен Қытайды екі теміржол торабы байланыстырады. Алғашқы болып Қазақстанда 1991 жылы іске қосылған Достық – Алашаңқай және 2012 жылы салынып, пайдалануға берілген Алтынкөл – Қорғас теміржол өткелдері арқылы жүк тасымалы жылдан жылға ұлғайып жатыр. Сонымен қатар, Қазақстан мен Қытай арасын жалғайтын үшінші трансшекаралық теміржол салу туралы мәселе көтерілуде...

Бұған әсіресе, Қытай тарапы мүдделі көрі- неді. Жақында бұл туралы Бейжіңде өткен X бейбітшілік форумында Қытайдағы Қазақстан елшісі Шахрат Нұрышев мәлімдегенін қытайлық ресми ақпарат көздері жазды. 

Қазақстан елшісі Қазақстан мен Қытай арасында үшінші шекаралық теміржол салынатынын, алайда оның нақты қай жерден өтетінін, қашан құрылысы басталатыны жайлы ештеңе демеген. Кеме қатынасындағы қазіргі проблемаларға байланысты Қытай мен Еуропа арасында теміржол көлігіне сұраныстың арта түскенін еске салған Қазақстан елшісі форумда сөз болған Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жолының құрылысына қатысты да өз көзқарасын білдірді. 

Еске сала кетсек, Қытай мен Қазақстан арасында үшінші теміржол өткелі жайлы 2017 жылы да сол кездегі ШҚО әкімі Даниал Ахметов те үкіметтің кеңейтілген отырысында мәселе көтерген еді. Сол кезде Қытайдың ұсынысымен екі мемлекет үшін де тиімді болатын Қарамай (ҚХР) – Тачен (ҚХР) – Аягөз (ҚР) транзиттік теміржол құрылысының жобасы әзірленіп жатқаны айтылған. Бұл – Қытайдан Еуропаға жететін ең жақын жол болатыны сөз болған. 

Ал 2018 жылы Қытайдың Шыңжаң-Ұйғыр автономды ауданы Тачэн (Шәуешек) округі ресми делегациясының ШҚО-да өткен арнайы жұмыс сапарында да қытайлықтардың бірінші кезекте көтерген мәселесі Шәуешек – Аягөз теміржолын салу болған еді. Алайда шекаралық сауда аумағын дамыту, транзиттік жүк тасымалын арттыру, туризмді өркендету бойынша берері мол саналатын бұл жоба қарастырылуда ма, жоқ па, болашағы қандай, әлі белгісіз күйде отыр. Айта кетсек, Аягөз станциясы мен Шәуешек қаласының аралығы небары 270 шақырым ғана екен.

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр