Жол-көлік оқиғасы азаймай тұр...

Жаңалықтар
29.07.2022, 15:45
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Жыл басынан бері еліміздің магистральдық желі бойындағы теміржол өткелдерінде 16 жол-көлік оқиғасы тіркелген. Автокөліктердің пойызбен соқтығысу салдарынан жылжымалы құрам 2 рет жолдан шығып кеткен.

Барлық апаттың себебі біреу – автокөлік жүргізушілерінің жол қозғалысы ережелерін өрескел бұзуы. Осыған байланысты Магистральдық желі дирекциясы көлік жүргізушілерімен және автошаруашылық басшыларымен теміржол өткелдерінде ереже бұзушылықты болдырмау үшін алдын алу жұмыстарын жүргізіп келеді. Мәселен, «Назар аударыңыз – өткел!» тақырыбында қауіпсіздік айлықтары өткізіліп, теміржол өткелдерінде аншлагтар орнатылған, сондай-ақ, жүргізушілерге теміржол өткелдері арқылы өту ережелері егжей-тегжейлі түсіндірілген буклеттер таратылып тұрады. Өткен алты ай ішінде 371 автошаруашылықта жиындар өтіп, 77 221 жүргізуші магистральдық желіні кесіп өту ережелерімен танысты. 

«Алайда, Дирекция қабылдап жатқан шаралар біз күткен нәтиже бермей отыр, автокөлік жүргізушілері мен бөгде адамдар темір жолдарда қауіпсіздік ережелерін бұзуды тоқтатар емес. Осылайша, олар өз өмірлеріне ғана емес, өзгенің де өміріне қауіп төндіруде. Олардың бұл әрекеті «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» ҚР Кодексінде қарастырылған әкімшілік құқық бұзушылықтар жиынтығын құрайды», – дейді Магистральдық желі дирекциясы директорының қауіпсіздік жөніндегі орынбасары Бахытбек Алдажаров. 

Оның айтуынша, жол-көлік оқиғаларының 3 жағдайында автокөліктің тежегіш жүйесі істен шыққан. Жалпы жол-көлік оқиғаларының өткелдерде пойыздар кідірісіне алып келетіні өз алдына, Компания инфрақұрылым мен жылжымалы құрамның зақымдалуына байланысты айтарлықтай қаржылық шығынға ұшырап отыр. Мысалы, өткен жылы Арқалық-Шұбаркөл учаскесінде КАМАЗ автокөлігімен соқтығысқаннан кейін локомотивті қалпына келтіру шамамен жарты миллиард теңгені құраған.

Жаңалықтар
22.08.2025
ҚТЖ бүкіл ел бойынша вокзалдарды ауқымды жаңғыртуды жүргізуде
Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды